Jump to content
IGNORERAD

Songkran i Pattaya


Gorocco

Recommended Posts

Nä det skall bli riktigt trevligt. Hoppas vi kör på som förra året. Fast jag får lämna bilen hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    5

  • Krögarn

    5

  • Herr Chang

    4

  • L64

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hehe Lamai64,

Du har nog missat BTT's inlägg om vilken löjlig toffel man är om man följer med sin thaidam till en helt omotiverad Song Khran fest i Sverige.

BTT har kanske ingen att gå med, i så fall kan jag förstå hans frustration. 18000 spänn bränner i fickan...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hehe Lamai64,

Du har nog missat BTT's inlägg om vilken löjlig toffel man är om man följer med sin thaidam till en helt omotiverad Song Khran fest i Sverige.

BTT har kanske ingen att gå med, i så fall kan jag förstå hans frustration. 18000 spänn bränner i fickan...

Herr Chang har talat.

Det har jag nog missat eftersom jag läser långt ifrån alla inlägg här på MPR.Men det förvånar mig inte om det är som du skriver.

Men en härlig pytt på en stol utanför 7/11 e väl inte helt fel?

För detta ändamål använder man sig lämpligast av denna: http://door2doorpatt...usage-hash.html

Levererat direkt till plaststolen utanför valfri 7/11 och är man extra snål så skippar man drecken från restaurangen och köper den inne på 7/11.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara tillägga att framsidan på hon i turkos är  :wub:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Funderar på att eventuellt ta mig ner till Pattis direkt efter songkran, men vill inte dyka upp mitt i ett vattenkrig.

Så frågan är om det finns nån som vet exakt vilket datum när vattenkriget slutar, har hört att det ska pågå en vecka där men är det 7 dagar från den 13:e april eller tjuvstartar de innan den 13:e.

Mvh Gorocco

http://www.pattayaon...9_04_52_4.shtml

  Pattaya Songkran Festival 2009 announcement. 

  On Wednesday Night at the Central Festival Pattaya Beach, a press conference was held to announce the Pattaya Songkran Fesitval which will take place at the Bali Hai Port located at the south-end of Pattaya Beach between 14th and 18th April. The 5 day event is organized by the Rangsi Noppadon Foundation, Pattaya City Hall, RKY Company Ltd and the Tourism Authority of Thailand. The 5 day event will feature International Muay Thai Boxing where Thai and Japanese Female Boxers will compete. There will also be a free pop concert every day and top Thai Singers and Bands signed with RS Promotions will be attending including Girly Berry and Lydia and Black Vanilla. For more information of the event please call the Pattaya City Call Center on 1337.

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var flera bud på när sista dagen för vattenlekarna är. Saken är den att jag åker tillbaka till Sverige den 22:a april så man har inte många dagar att spela på.

Är lite rädd för om man dyker upp med laptop och packning att allt ska bli genomsurt. Men kommer jag så dyker jag upp tidig morgon (nattbuss från Udon) och då kanske det är lite lugnare. Har inget emot att bli blöt men vill inte ha dyrbar elektronik förstörd.

Mvh Gorocco

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Gorocco,

Lägg laptopen i en eller två plastpåsar, det har fungerat för mig. Samma med plånboken, två ynkliga plastpåsar från 7-11 blev bra.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...