Jump to content
L200

Btt

Recommended Posts

audirs2
3 timmar sedan, skrev L200:

Även om BTT spammar mycket men han får fart på detta utdöende forumet,och retar många som jag tycker är kul.

Detta  om Rigafärjan,Berit,Google och annat tjafs,börjar bli lite tjatigt nu.Man behöver inte hacka på någon för att få BILLIG Karma,kallas mobbing.

Finns nog många på forumet som BTT som har Thailand som dröm,men många drömmer nog vidare....

Nu måste jag mobbing dig lite, det heter väl mobbning? Har åxå "dyslexsi",,,,,eller nått!😜 Men allvarligt talat så har mobbnington alltid funnits och kommer alltid att finnas, tyvärr! Men dom mobbade blir alltid starka senare i livet, jag mobbades i skolan för att jag inte hade manna och pappa, jo men visst, har ju haft eget i över 30 år nu, så helt blåst kan man inte ha vart!

• Ge karma 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Scandinaviancorner
1 timme sedan, skrev audirs2:

Nu måste jag mobbing dig lite, det heter väl mobbning? Har åxå "dyslexsi",,,,,eller nått!😜 Men allvarligt talat så har mobbnington alltid funnits och kommer alltid att finnas, tyvärr! Men dom mobbade blir alltid starka senare i livet, jag mobbades i skolan för att jag inte hade manna och pappa, jo men visst, har ju haft eget i över 30 år nu, så helt blåst kan man inte ha vart!

Och så läser du bra bocker ocksa

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
1 timme sedan, skrev audirs2:

Du klagar på att L 200 skrev fel, jag har aldrig haft en manna precis som du :)

• Ge karma 1
  • Snurrigt 3
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2
1 timme sedan, skrev Scandinaviancorner:

Och så läser du bra bocker ocksa

Det vet du skipper!😉

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
GreenValley
Inlagd (ändrad)
2 timmar sedan, skrev Boa52:

Du klagar på att L 200 skrev fel, jag har aldrig haft en manna precis som du :)

Gör han?

Vad i DKW:ns inlägg får dig att påstå det?

Ändrades av GreenValley
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Gör han?

Vad i DKW:ns inlägg får dig att påstå det?

Läser du inte alla inlägg innan du skriver, läs 6 st bakåt, mobbning eller mobbing

• Snurrigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
Precis nyss, skrev GreenValley:

Jag läser inläggen och till skillnad från dig så förstår jag vad jag läser!

Tror inte det att du förstår

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
Inlagd (ändrad)
1 timme sedan, skrev Fritz:

Vet inte varför jag kommenterar detta men du har väldigt mycket fel i din analys. Man beräknar att ca: 45 barn tar livet av sig per år pga mobbning. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mobbning-raknas-leda-till-45-sjalvmord-om-aret

Hur många som får sin ungdom förstörd och dessutom kanske även blir psykiskt skadade för livet av den mobbning dom utsatts för har man nog ingen aning om. När jag nu har dig på tråden så undrar jag hur gammal du var när du kom till Sverige som fosterbarn? Hur som helst så har du gjort det bra som klarat dig förbi den mobbning som du utsattes för som ung.

Självklart är mobbning allvarligt.

Men du får försöka lära dej skillnaden på att ogilla och "mobba" ett internettroll som Btt, och mobbning av en person som kan tänkas ta illa vid sej...

Vad jag menar är att BroderTuktuk skriver som han gör , för att få oss andra upprörda, så som troll gör, det är deras huvudsakliga mål med det de skriver, Btt sitter och skrattar åt oss, som blir irriterade på hans korkade inlägg, det är hans hobby...

MVH

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618

Tror inte BTT finns på riktigt. Han är säkert bara ett troll

image.png.8aeeb18b3fdf6c4ab40e9a17c03ee832.png

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
25 minuter sedan, skrev Tommy:

Självklart är mobbning allvarligt.

Men du får försöka lära dej skillnaden på att ogilla och "mobba" ett internettroll som Btt, och mobbning av en person som kan tänkas ta illa vid sej...

Vad jag menar är att BroderTuktuk skriver som han gör , för att få oss andra upprörda, så som troll gör, det är deras huvudsakliga mål med det de skriver, Btt sitter och skrattar åt oss, som blir irriterade på hans korkade inlägg, det är hans hobby...

MVH

Då kan man fundera varför du och dina gelikar svarar på hans tråd, vem är dum där. Bestämmer DU vem man kan mobba eller inte, konstigt tycker jag

Helt klart skrattar han åt er vem gör inte det, nördar som har inget annat att göra än gnälla

• Ge karma 3
  • Ojojoj 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Boa52:

Då kan man fundera varför du och dina gelikar svarar på hans tråd, vem är dum där. Bestämmer DU vem man kan mobba eller inte, konstigt tycker jag

Helt klart skrattar han åt er vem gör inte det, nördar som har inget annat att göra än gnälla

Nu gnäller du igen :-)

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy