Jump to content
broder tuk tuk

Hur stor är kärleken?

Recommended Posts

Kenneth4618

Do-not-feed-the-troll.PNG.2af88bf2abfc9d5b66a8cf9b43fb5085.PNG

😉

• Ge karma 4
  • Fint 1
  • Haha 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Soengsang
1 timme sedan, skrev Stein:

TROLL_PETER_NILSSON.jpg.99d53f06f128de2f98a9f0e21559803b.jpg

För er som vill se en riktig bild på karln...

Kan vart vilken random uteliggare som helst ju...

Finns ju ingen som sett denna figur i Thailand.

Göteborgarna har vart seriösa i detta trollande.

• Ojojoj 1
  • Haha 5

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Kan vart vilken random uteliggare som helst ju...

Finns ju ingen som sett denna figur i Thailand.

Göteborgarna har vart seriösa i detta trollande.

Tveksam till att jag skulle ha känt igen dig om jag mött dig i folkvimlet på walking street.

Dessutom har jag aldrig varit någon frekvent besökare på olika svenskställen.  Mest beroende på att JAG blandat mig med vanliga thaiare och haft vänkretsen bland dom personerna.

Kvinnor mest då förstås.

BTT

• Ge karma 3
  • Fint 1
  • Haha 1

JJC
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Tveksam till att jag skulle ha känt igen dig om jag mött dig i folkvimlet på walking street.

Dessutom har jag aldrig varit någon frekvent besökare på olika svenskställen.  Mest beroende på att JAG blandat mig med vanliga thaiare och haft vänkretsen bland dom personerna.

Kvinnor mest då förstås.

BTT

Vad är en thiare? 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

JJC
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Kvinnor mest då förstås.

BTT

Vanliga thaiare? Vad är thaiare?

Finns det ovanliga sådana? 

• Ge karma 1

acarls
19 minuter sedan, skrev JJC:

Vanliga thaiare? Vad är thaiare?

Finns det ovanliga sådana? 

Är nog bara en felstavning
Han menar nog tajjare... 😎

tajjare.png.37cde7e4278515749b8395de7d9886d4.png

• Haha 8

Wangthong
1 timme sedan, skrev Atom:

Nu vet jag ju inte om jag svarar broder tuk tuk, Broder Tuk Tuk, BTT, Berit, HC, Bibben, Hamnoi eller Sten-Åke i Oskarshamn fast, spelar det någon roll?

Frågan är felställd, antingen pga bristande språklig förmåga eller pga bristande förståelse. Det är inte "hur mycket pengar betyder för en thailändska i förhållande till kärlek" utan ska vara "hur mycket betyder pengarna för kärleken i ett förhållande med en thailändska". Det är alltså inte pengar eller kärlek utan pengar och kärlek. Pengar är viktigt för alla thailändskor. Det är också viktigt för alla ugandiskor, bulgariskor och även för Ulla på Postnord. Hur ekonomin funkar i ett förhållande är dessutom viktigt för mig och förmodligen för alla andra män. Ju större de ekonomiska skillnaderna är i ett land och ju grovmaskigare skyddsnätet är, ju större blir pengarnas betydelse, av denna anledning är det betydligt fler unga svenskar och svenskor som ser ekonomisk status som en av de absolut viktigaste faktorerna i jakten på en maka/make jämfört med en generation tillbaka. En stor snopp, kunna spela Next door to Alice vid lägerelden och vara vänsterytter i division 4 har säkert fortfarande ett värde men när det börjar bli allvar så kan nog en småsnoppad partner på en advokatfirma vara rätt säker på att få ett bättre kap om han inte är helt socialt handikappad.

Att du ändrat uppfattning om vad du tror är ett, av få, sundhetstecken. Det finns runt 35 miljoner thailändskor och, precis som jag ofta upplever att många av filurerna på MPR kommer från en planet jag aldrig besökt, så kan du nog lugnt utgå ifrån att gruppen "thailändskor" är än mer heterogen. Noi, 28-årig mellanchef i Rayong; Nit 31-årig trust-fund-babe i Bangkok och Lek, 19-årig fabriksarbetare i Mukdahan har nog lite olika mål och drömmar och framförallt möjligheter att ta sig dit.   

Igår hörde jag att en undersökning i Sverige kommit fram till att skilsmässor var vanligare hos familjer med låga inkomster. De familjer som hade minst skilsmässor var de med bra inkomster. Så även för Ulla på Postnord är ekonomin viktig för att kärleken ska bestå, precis som du sa. 

• Ge karma 3
  • Ojojoj 1

Boa52
2 timmar sedan, skrev Atom:

Nu vet jag ju inte om jag svarar broder tuk tuk, Broder Tuk Tuk, BTT, Berit, HC, Bibben, Hamnoi eller Sten-Åke i Oskarshamn fast, spelar det någon roll?

Frågan är felställd, antingen pga bristande språklig förmåga eller pga bristande förståelse. Det är inte "hur mycket pengar betyder för en thailändska i förhållande till kärlek" utan ska vara "hur mycket betyder pengarna för kärleken i ett förhållande med en thailändska". Det är alltså inte pengar eller kärlek utan pengar och kärlek. Pengar är viktigt för alla thailändskor. Det är också viktigt för alla ugandiskor, bulgariskor och även för Ulla på Postnord. Hur ekonomin funkar i ett förhållande är dessutom viktigt för mig och förmodligen för alla andra män. Ju större de ekonomiska skillnaderna är i ett land och ju grovmaskigare skyddsnätet är, ju större blir pengarnas betydelse, av denna anledning är det betydligt fler unga svenskar och svenskor som ser ekonomisk status som en av de absolut viktigaste faktorerna i jakten på en maka/make jämfört med en generation tillbaka. En stor snopp, kunna spela Next door to Alice vid lägerelden och vara vänsterytter i division 4 har säkert fortfarande ett värde men när det börjar bli allvar så kan nog en småsnoppad partner på en advokatfirma vara rätt säker på att få ett bättre kap om han inte är helt socialt handikappad.

Att du ändrat uppfattning om vad du tror är ett, av få, sundhetstecken. Det finns runt 35 miljoner thailändskor och, precis som jag ofta upplever att många av filurerna på MPR kommer från en planet jag aldrig besökt, så kan du nog lugnt utgå ifrån att gruppen "thailändskor" är än mer heterogen. Noi, 28-årig mellanchef i Rayong; Nit 31-årig trust-fund-babe i Bangkok och Lek, 19-årig fabriksarbetare i Mukdahan har nog lite olika mål och drömmar och framförallt möjligheter att ta sig dit.   

Vad  du svammla tror du på det du skriver, Hur du har fått dom åsikterna förstår jag inte, vi har då inte varit i samma land, Thailand.

Kanke du tänker för mycket och får inte nån ordning på tankarna, synd om dej

• Ojojoj 1
  • Snurrigt 2
  • Haha 2

Boa52
2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel. 😉

Ja då skulle vår vän Atom ha varit tyst och inte skrivit en massa svammel

Soengsang

:) fel..

Edited by Soengsang
  • Haha 1