Jump to content
IGNORERAD

Hur stor är kärleken?


broder tuk tuk

Recommended Posts

Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel. 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    12

  • Wangthong

    8

  • Boa52

    7

  • Soengsang

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel. 😉

Ja då skulle vår vän Atom ha varit tyst och inte skrivit en massa svammel

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, Boa52 said:

Vad  du svammla tror du på det du skriver, Hur du har fått dom åsikterna förstår jag inte, vi har då inte varit i samma land, Thailand.

Kanke du tänker för mycket och får inte nån ordning på tankarna, synd om dej

Klockan är efter 17 i Sverige och det är fredag. Boa ser ett inlägg som är mer än två rader långt och innehåller trestaviga ord. Boa förstår några av orden men inget av meningen. Boa tar en klunk till och kliar sig i skrevet. Sedan i näsan. Boa tänker, men det snurrar bara. Det är för många ord, det är för långa ord, det är för svåra ord. Boa byter dunk och slår av radion. Orden blir bara fler och svårare.

 

Klockan är efter 17 i Sverige, i Norrland dessutom, och det är fredag. Boa skriver ett inlägg. Boa skriver att jag svammlar (sic) och Boa förstår inte mina åsikter. Jag har inte varit i Thailand, har ingen ordning på mina tankar och det är synd om mig. Boa är nöjd. Boa är trött men han är nöjd. Boa sätter på radion, det är dags för lokalnyheterna och Boa förstår dem, de pratar långsamt och enkelt. Boa sätter sig i gungstolen. Nu har Boa gjort sitt dagsverke och kan med gott samvete ta sig en tupplur. I morgon är det en ny dag.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

:) fel..

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Atom:

Klockan är efter 17 i Sverige och det är fredag. Boa ser ett inlägg som är mer än två rader långt och innehåller trestaviga ord. Boa förstår några av orden men inget av meningen. Boa tar en klunk till och kliar sig i skrevet. Sedan i näsan. Boa tänker, men det snurrar bara. Det är för många ord, det är för långa ord, det är för svåra ord. Boa byter dunk och slår av radion. Orden blir bara fler och svårare.

 

Klockan är efter 17 i Sverige, i Norrland dessutom, och det är fredag. Boa skriver ett inlägg. Boa skriver att jag svammlar (sic) och Boa förstår inte mina åsikter. Jag har inte varit i Thailand, har ingen ordning på mina tankar och det är synd om mig. Boa är nöjd. Boa är trött men han är nöjd. Boa sätter på radion, det är dags för lokalnyheterna och Boa förstår dem, de pratar långsamt och enkelt. Boa sätter sig i gungstolen. Nu har Boa gjort sitt dagsverke och kan med gott samvete ta sig en tupplur. I morgon är det en ny dag.

Fan, vad otrevlig du är, har alldrig anmält nån inte ens Samsongen men det blir nog så till slut, Skit dåligt inlägg även från dej

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Fan, vad otrevlig du är, har alldrig anmält nån inte ens Samsongen men det blir nog så till slut, Skit dåligt inlägg även från dej

Sanningen kan göra jävligt ont Boa:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, Boa52 said:

Fan, vad otrevlig du är, har alldrig anmält nån inte ens Samsongen men det blir nog så till slut, Skit dåligt inlägg även från dej

Det är helt OK. Du skrev ju verkligen ett genomsympatiskt och analytiskt välavvägt inlägg så det var verkligen helt absurt att jag skrev ett så fantastiskt otrevligt, ja närmast vulgärt, svar till dig. En anmälan är förresten inte nog, stening rekommenderar jag. Eller injicering. Fast det är ett för jävla långt och svårstavat ord så vi får nog nöja oss med stening.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev Atom:

Nu vet jag ju inte om jag svarar broder tuk tuk, Broder Tuk Tuk, BTT, Berit, HC, Bibben, Hamnoi eller Sten-Åke i Oskarshamn fast, spelar det någon roll?

 

Frågan är felställd, antingen pga bristande språklig förmåga eller pga bristande förståelse. Det är inte "hur mycket pengar betyder för en thailändska i förhållande till kärlek" utan ska vara "hur mycket betyder pengarna för kärleken i ett förhållande med en thailändska". Det är alltså inte pengar eller kärlek utan pengar och kärlek. Pengar är viktigt för alla thailändskor. Det är också viktigt för alla ugandiskor, bulgariskor och även för Ulla på Postnord. Hur ekonomin funkar i ett förhållande är dessutom viktigt för mig och förmodligen för alla andra män. Ju större de ekonomiska skillnaderna är i ett land och ju grovmaskigare skyddsnätet är, ju större blir pengarnas betydelse, av denna anledning är det betydligt fler unga svenskar och svenskor som ser ekonomisk status som en av de absolut viktigaste faktorerna i jakten på en maka/make jämfört med en generation tillbaka. En stor snopp, kunna spela Next door to Alice vid lägerelden och vara vänsterytter i division 4 har säkert fortfarande ett värde men när det börjar bli allvar så kan nog en småsnoppad partner på en advokatfirma vara rätt säker på att få ett bättre kap om han inte är helt socialt handikappad.

 

Att du ändrat uppfattning om vad du tror är ett, av få, sundhetstecken. Det finns runt 35 miljoner thailändskor och, precis som jag ofta upplever att många av filurerna på MPR kommer från en planet jag aldrig besökt, så kan du nog lugnt utgå ifrån att gruppen "thailändskor" är än mer heterogen. Noi, 28-årig mellanchef i Rayong; Nit 31-årig trust-fund-babe i Bangkok och Lek, 19-årig fabriksarbetare i Mukdahan har nog lite olika mål och drömmar och framförallt möjligheter att ta sig dit.   

 

 

Egentligen väldigt skrämmande att läsa din negativa syn på thailändskor i allmänhet.

 

Så du menar att för en stor del av alla thaitjejer går pengar och status före kärleken?

 

Möjligen hos majoriteten av bartjejer men inte för andra thaikvinnor.

 

Även i Thailand är nog kärleken nummer ett.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Egentligen väldigt skrämmande att läsa din negativa syn på thailändskor i allmänhet.

 

Så du menar att för en stor del av alla thaitjejer går pengar och status före kärleken?

 

Möjligen hos majoriteten av bartjejer men inte för andra thaikvinnor.

 

Även i Thailand är nog kärleken nummer ett.

 

BTT

Du har helt rätt man kan tro att han sitter i en etta i södra Sverige och Svammlar  och aldrig varit i Thai. Om han varit dit så har han inte förståt ett smack

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Soengsang:

:rotfl:

Nissehult tyckte du det var bra, Det är ett innlägg som Soengsang lagt in, Jag har inte skrivet det. Att man kan göra så och du

som medlem ger karma beror väl på att du läser inte allt utan svarar på första bästa inlägg

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Nissehult tyckte du det var bra, Det är ett innlägg som Soengsang lagt in, Jag har inte skrivet det. Att man kan göra så och du

som medlem ger karma beror väl på att du läser inte allt utan svarar på första bästa inlägg

Var lite underligt att ditt nick kom där, för jag citerade Atom....du är nog inte kapabel till en sån fyndig text....

Ska se om det går att ändra.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Atom:

En stor snopp, kunna spela Next door to Alice vid lägerelden och vara vänsterytter i division 4 har säkert fortfarande ett värde

:rotfl::rotfl::rotfl:

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Egentligen väldigt skrämmande att läsa din negativa syn på thailändskor i allmänhet.

 

Så du menar att för en stor del av alla thaitjejer går pengar och status före kärleken?

 

Möjligen hos majoriteten av bartjejer men inte för andra thaikvinnor.

 

Även i Thailand är nog kärleken nummer ett.

 

BTT

Om det stämmer att hela Göteborgsfalangen delar på BTT-nicket så måste det vara Clion som tagit över stafettpinnen nu.

 

Var i mitt inlägg lyckas du utläsa att jag påstår att pengar och status går före kärlek? Jag skriver att ekonomiska förutsättningar är en del i valet för thailändskor, precis som det är för svenskor. Det spelar ingen roll om tjejen är uppväxt på stampat jordgolv eller i ett 600 kvadratshus; i Nakorn Nowhere eller på Djursholm; en snubbe med stålar slår alltid en utan om allt annat är lika. 

 

Pengar och status går inte före kärlek; det är en del i paketet som kallas kärlek. Alla kan bli kåta på en snygg kropp men det är ju inte nödvändigtvis kärlek, i så fall blir jag kär flera gånger om dagen.

 

När man är 16 bast är kanske ett par stora pattar kärlek och kvart i två på krogen kan en saftig röv vara kärlek. Ibland till och med en kebabrulle. För de allra flesta är dock riktig kärlek förknippat med tanken på ett livslångt liv tillsammans och då är ekonomin inte en oviktig del. Jag skulle aldrig kunna älska någon längre än 10 minuter, kanske 15 om hon har riktigt gigantiska lökar, om hon har absolut noll koll på ekonomi.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Atom:

Om det stämmer att hela Göteborgsfalangen delar på BTT-nicket så måste det vara Clion som tagit över stafettpinnen nu.

 

Var i mitt inlägg lyckas du utläsa att jag påstår att pengar och status går före kärlek? Jag skriver att ekonomiska förutsättningar är en del i valet för thailändskor, precis som det är för svenskor. Det spelar ingen roll om tjejen är uppväxt på stampat jordgolv eller i ett 600 kvadratshus; i Nakorn Nowhere eller på Djursholm; en snubbe med stålar slår alltid en utan om allt annat är lika. 

 

Pengar och status går inte före kärlek; det är en del i paketet som kallas kärlek. Alla kan bli kåta på en snygg kropp men det är ju inte nödvändigtvis kärlek, i så fall blir jag kär flera gånger om dagen.

 

När man är 16 bast är kanske ett par stora pattar kärlek och kvart i två på krogen kan en saftig röv vara kärlek. Ibland till och med en kebabrulle. För de allra flesta är dock riktig kärlek förknippat med tanken på ett livslångt liv tillsammans och då är ekonomin inte en oviktig del. Jag skulle aldrig kunna älska någon längre än 10 minuter, kanske 15 om hon har riktigt gigantiska lökar, om hon har absolut noll koll på ekonomi.

Ekonomiska förutsättningar är då pengar för mej tror jag alla tycker, även om jag lägger till är en del av i valet för Thailändskor presis som det är

för svenskor, var bor du nånstans och vilka träkig uppväxt du måste ha haft som tänker så, Du bor i en Etta och mår dåligt har du inga vänner.

Jag skriver inte för att retas, dj-las här du borde få hjälp

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev Atom:

Om det stämmer att hela Göteborgsfalangen delar på BTT-nicket så måste det vara Clion som tagit över stafettpinnen nu.

 

Var i mitt inlägg lyckas du utläsa att jag påstår att pengar och status går före kärlek? Jag skriver att ekonomiska förutsättningar är en del i valet för thailändskor, precis som det är för svenskor. Det spelar ingen roll om tjejen är uppväxt på stampat jordgolv eller i ett 600 kvadratshus; i Nakorn Nowhere eller på Djursholm; en snubbe med stålar slår alltid en utan om allt annat är lika. 

 

Pengar och status går inte före kärlek; det är en del i paketet som kallas kärlek. Alla kan bli kåta på en snygg kropp men det är ju inte nödvändigtvis kärlek, i så fall blir jag kär flera gånger om dagen.

 

När man är 16 bast är kanske ett par stora pattar kärlek och kvart i två på krogen kan en saftig röv vara kärlek. Ibland till och med en kebabrulle. För de allra flesta är dock riktig kärlek förknippat med tanken på ett livslångt liv tillsammans och då är ekonomin inte en oviktig del. Jag skulle aldrig kunna älska någon längre än 10 minuter, kanske 15 om hon har riktigt gigantiska lökar, om hon har absolut noll koll på ekonomi.

 

Varför ska damen ha koll på ekonomin?  Räcker väl att du har det?

 

Hade jag haft skitgott om stålar hade jag absolut valt en tjej med stora lökar och stor häck.

 

Hade ju bara varit att gå in på någon sajt med knubbiga tjejer och välja.

 

Doang är ganska knubbig hon med och billig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Varför ska damen ha koll på ekonomin?  Räcker väl att du har det?

 

Hade jag haft skitgott om stålar hade jag absolut valt en tjej med stora lökar och stor häck.

 

Hade ju bara varit att gå in på någon sajt med knubbiga tjejer och välja.

 

Doang är ganska knubbig hon med och billig.

 

BTT

Ge dig nu,inte roligt mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Varför ska damen ha koll på ekonomin?  Räcker väl att du har det?

 

Hade jag haft skitgott om stålar hade jag absolut valt en tjej med stora lökar och stor häck.

 

Hade ju bara varit att gå in på någon sajt med knubbiga tjejer och välja.

 

Doang är ganska knubbig hon med och billig.

 

BTT

Jag träffade en "billig" tjej en gång. Mina kompisar avrådde mig men fan va fel de hade. Det blev skitdyrt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

 

Daeng vil inte ha pengar för att pippa.

 

BTT

Har du lagt alla korten på bordet då,dvs berättat allt om dig ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-10-05 at 17:52, skrev broder tuk tuk:

 

Egentligen väldigt skrämmande att läsa din negativa syn på thailändskor i allmänhet.

 

Så du menar att för en stor del av alla thaitjejer går pengar och status före kärleken?

 

Möjligen hos majoriteten av bartjejer men inte för andra thaikvinnor.

 

Även i Thailand är nog kärleken nummer ett.

 

BTT

Inte ens i västvärlden är kärleken nummer ett. Status, tex utseende och stålar, är de viktigaste faktorerna även här. Jag är tyvärr så cyniskt lagd att jag tror att nästan alla förhållanden mellan vuxna människor i grund och botten handlar om business i en eller annan form. Tokig tonårskärlek är undantaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur stor den är hjälper inte alltid..

C3RUPnYWQAAu1K_.thumb.jpg.7c6ba717114ee6bc631f26fee45625b2.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...