Jump to content
IGNORERAD

Ber om ursäkt för mitt OT-Dravel


Tommy

Recommended Posts

När jag tänker efter så förstår jag att jag knappast bidragit med något positivt om Thailand på sistone.

Kan bero på att jag inte rest dit på 5 år eller så.

 

Skall försöka skärpa mej, eller i alla fall sluta falla i fällan att kasta skit på de (jag tycker är) idi*ter som verkar här på MPR...

Detta kan göra att jag skriver mer sällan, men jag läser vidare och kommenterar gärna positiva och roliga trådar.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ju inte alla som har en sådan självkännedom som du Tommy all heder åt dig.
De flesta brukar oftast skriva ett inlägg där de beklagar sig över hur klimatet på forumet har blivit hårdare hur medlemmar bara klagar att det bara är politiska inlägg etc etc och så förstår de inte att de själva är problemet och borde logga ut par månader och i vissa fall borde de logga ut för alltid...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev bob:

Ja det är ju inte alla som har en sådan självkännedom som du Tommy all heder åt dig.
De flesta brukar oftast skriva ett inlägg där de beklagar sig över hur klimatet på forumet har blivit hårdare hur medlemmar bara klagar att det bara är politiska inlägg etc etc och så förstår de inte att de själva är problemet och borde logga ut par månader och i vissa fall borde de logga ut för alltid...

Inte att förglömma alla "possitiva" resetrådar.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Inte att förglömma alla "possitiva" resetrådar.

😉

Mer Bulgur åt folket 😁

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Tommy:

När jag tänker efter så förstår jag att jag knappast bidragit med något positivt om Thailand på sistone.

Kan bero på att jag inte rest dit på 5 år eller så.

 

Skall försöka skärpa mej, eller i alla fall sluta falla i fällan att kasta skit på de (jag tycker är) idi*ter som verkar här på MPR...

Detta kan göra att jag skriver mer sällan, men jag läser vidare och kommenterar gärna positiva och roliga trådar.

 

 

MVH Tommy

Du skall inte be mer om ursäkt än någon annan av allt dravel som skrivs, tycker nog att du har rätt så väl balanserade inlägg så bara kör på som vanligt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev M33:

Exakt! Idag blir lax och bulgur till lunch.

Finns ett paket ekologisk Bulgur som det står M33 på, i en halvsunkig lunchrestaurang med Thai-tema i Partille, strax intill den stora staden...

Ring en halvtimme innan så jag hinner blötlägga skiten!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är ju inte alla som har en sådan självkännedom som du Tommy all heder åt dig.
De flesta brukar oftast skriva ett inlägg där de beklagar sig över hur klimatet på forumet har blivit hårdare hur medlemmar bara klagar att det bara är politiska inlägg etc etc och så förstår de inte att de själva är problemet och borde logga ut par månader och i vissa fall borde de logga ut för alltid...
Helt klart! Hade alla varit lika trevliga som mig hade forat blomstrat!

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev stefan5300:

Du skall inte be mer om ursäkt än någon annan av allt dravel som skrivs, tycker nog att du har rätt så väl balanserade inlägg så bara kör på som vanligt.

Håller fullständigt med Stefan i detta fall

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-09-11 at 23:50, skrev Tommy:

När jag tänker efter så förstår jag att jag knappast bidragit med något positivt om Thailand på sistone.

Kan bero på att jag inte rest dit på 5 år eller så.

 

Skall försöka skärpa mej, eller i alla fall sluta falla i fällan att kasta skit på de (jag tycker är) idi*ter som verkar här på MPR...

Detta kan göra att jag skriver mer sällan, men jag läser vidare och kommenterar gärna positiva och roliga trådar.

 

 

MVH Tommy

Du är definitivt ingen jag reagerat på att ha kastat skit på andra, finns hundra gånger värre exempel. Kan inte se att du har något att be om ursäkt för.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Fredman:

"Den som är utan skuld kan kasta första stenen".

 

Jag är beredd att kasta en sten :giggle: men inte på Tommy iaf :thumbsup:.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Jag är beredd att kasta en sten :giggle: men inte på Tommy iaf :thumbsup:.......

Men förhoppningsvis bara på den som säger J-ordet!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev GreenValley:

Men förhoppningsvis bara på den som säger J-ordet!

 

 

 

 

Ha ha ha ha, gött att du fattade kopplingen.........:rotfl: :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev burrabus:

Mela lis

 

Jag kommel lösta på dig.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-09-13 at 19:35, skrev GreenValley:

Men förhoppningsvis bara på den som säger J-ordet!

 

 

Gött! Filmkoppling! Det tycker vi om. Skriv, bara skriv Tommy! (Tycker du skriver förnuftigt!)

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/12/2018 at 12:50 AM, Tommy said:

När jag tänker efter så förstår jag att jag knappast bidragit med något positivt om Thailand på sistone.

Kan bero på att jag inte rest dit på 5 år eller så.

 

Skall försöka skärpa mej, eller i alla fall sluta falla i fällan att kasta skit på de (jag tycker är) idi*ter som verkar här på MPR...

Detta kan göra att jag skriver mer sällan, men jag läser vidare och kommenterar gärna positiva och roliga trådar.

 

 

MVH Tommy

Att skriva ”OT-dravel” är betydligt bättre än att inte skriva alls så inget att be om ursäkt för.

 

Att det skrivs mycket OT är bra, kunde det också skrivas mer om Thailand vore det ännu bättre men där är det väl mest vi som bor i Thailand som ska klandras.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 9/12/2018 at 3:17 AM, bob said:

Ja det är ju inte alla som har en sådan självkännedom som du Tommy all heder åt dig.
De flesta brukar oftast skriva ett inlägg där de beklagar sig över hur klimatet på forumet har blivit hårdare hur medlemmar bara klagar att det bara är politiska inlägg etc etc och så förstår de inte att de själva är problemet och borde logga ut par månader och i vissa fall borde de logga ut för alltid...

Mig veterligen är det bara jag och min antanogist thomas001 som skrivet den typen av pinsamma inlägg. Uppenbarligen kan jag inte tala för Thomas men jag kan lova att jag aldrig kommer skriva ett dylikt inlägg igen (en dag som denna då jag sitter själv och dricker sprit i Shanghai kan det dock hända men då är det inte jag utan Molekyl som skriver).

 

Det fanns en tid då jag brydde mig om MPR och försökte styra forumet på, det jag trodde, var rätt väg men det har jag sedan länge givit upp. Nu är en kul lördagskväll, när det inte finns bättre alternativ, det enda jag förväntar mig av forumet och då är korkade medlemmar en förutsättning. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

OK.

Det där höll i knappt en vecka...

Jag noterar att jag tydligen gärna dravlar vidare, om allt annat än Thailand i vårt underbara Thai-forum...

Så, Ignorera alla mina tidigare inlägg i denna tråd.

 

MVH

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Tommy:

OK.

Det där höll i knappt en vecka...

Jag noterar att jag tydligen gärna dravlar vidare, om allt annat än Thailand i vårt underbara Thai-forum...

Så, Ignorera alla mina tidigare inlägg i denna tråd.

 

MVH

 

Nääääääää............

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hade varit mer passande om Boa 52 hade startat denna tråd.....

Tycker inte alls att Tommy kör OT.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...