Jump to content
IGNORERAD

50 års Skiva på Harrys

HajKaj

Recommended Posts

Självklart så kommer vi!!

Förresten, du skriver att du fyller år den 1-Juli, festen är alltså då den 1-Juli?? (Barar för att vara säker :) )

/ Joe & Bua

Ändrades av Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Dela på andra sajter

• Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• HajKaj

29

• Soengsang

13

• Tommy

11

• Fantomen

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

26 minuter sedan, skrev Joe:

Självklart så kommer vi!!

Förresten, du skriver att du fyller år den 1-Juli, festen är alltså då den 1-Juli?? (Barar för att vara säker :) )

/ Joe & Bua

japp 1 Juli

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

kommer inom en snar framtid lägga in lite bilder på fest t-shirts designs. Vill att ni som ska komma ger ert utlåtande på vilken som Ni tycker blir bäst.

Det kommer inte vara 100 % säkert att det blir just den t-shirten, ( M.L.S vill ju ha Sista ordet)

Men skulle uppskatta all feedback jag kan få.

Som vanligt blir inte allting som man vill. Desigerprogramet jag brukar använda har licensen slutat gälla på så det sket sig.

Får bli ett hafsverk på platts i Thailand istället.

Hoppas att Scheffler har tid att fixa till nått snyggt.

Färgerna som M.L.S och jag har snackat om är iaf laxrosa eller kryptonix lila eventuellt kan det bli tal om ljusblått också...

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

On 2019-03-01 at 14:49, skrev HajKaj:

japp 1 Juli

Du kan inte tänka dej att fylla år en vecka senare??? 🤔

Sitter och planerar, men verkar inte kunna komma iväg förrän tidigast den 7e Juli...

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tommy:

Du kan inte tänka dej att fylla år en vecka senare??? 🤔

Sitter och planerar, men verkar inte kunna komma iväg förrän tidigast den 7e Juli...

MVH

du får uppfinna en tidsmaskin och resa tillbax 51 år i tiden, besöka Äspholmsvägen 20 nb i Skärholmen  utanför Stockholm och snacka med min morsa och farsa så fixar dom nog till det... 😁

Trist att du inte kan komma iväg tidigare. Men jag kan inte flytta min födelsedag tyvärr.

Ändrades av HajKaj

Dela på andra sajter

Som vanligt blir inte allting som man vill. Desigerprogramet jag brukar använda har licensen slutat gälla på så det sket sig.

Färgerna som M.L.S och jag har snackat om är iaf laxrosa eller kryptonix lila eventuellt kan det bli tal om ljusblått också...

Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev HajKaj:

du får uppfinna en tidsmaskin och resa tillbax 51 år i tiden, besöka Äspholmsvägen 20 nb i Skärholmen  utanför Stockholm och snacka med min morsa och farsa så fixar dom nog till det... 😁

Trist att du inte kan komma iväg tidigare. Men jag kan inte flytta min födelsedag tyvärr.

Jag vill verkligen vara med på den längst i förväg planerade festen i MPRs historia, så jag får väl lura i frugan att fritis stänger redan vecka 27, istället för 28, och har stängt 5 veckor istället för 4... (hon har 0-koll)!

Lovar inget bestämt, men jag har väl några veckor på mej?

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag vill verkligen vara med på den längst i förväg planerade festen i MPRs historia, så jag får väl lura i frugan att fritis stänger redan vecka 27, istället för 28, och har stängt 5 veckor istället för 4... (hon har 0-koll)!

Lovar inget bestämt, men jag har väl några veckor på mej?

MVH

Visst har du tid på dig att "lura " frugan 🤣 att åka lite tidigare. Sista anmälningsdagen  är ju inte förrän om ca 3 veckor. 😃

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev HajKaj:

Mejla bilderna till Scheffler så gör hans duktiga datahaverister ett förslag åt dig

Bilden kan innehålla: 2 personer, personer som står och utomhus

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev mooton:

Skall färgerna inte vara Blått, Rött och Gult?

Japp!

Som Colombias och Venezuelas flaggor!

Eller tänker du på nåt annat???

MVH

Dela på andra sajter

GreenValley
30 minuter sedan, skrev Tommy:

Japp!

MVH

... och Rumäniens.

Dela på andra sajter

vill att Alla ska kunna bära t-shirten oavsett vilka lag man håller på...

Så därför inte Djurgårdens färger.

Dela på andra sajter

Eller Rumäniens, "Hej hej" :)

MVH

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Tommy:

Eller Rumäniens, "Hej hej" :)

MVH

🤣 med tanke på vad förskingringskassan betalar ut när man som jag är sjukskriven,

Så  kanske man tvingas till det efter den här festen.... (ICA i Nacka har bara 2 st för tillfället)

Men ett löfte är ett löfte. Full fart in i kaklet !!!!

Fri sprit till alla !! ( blir väl bara laokao och chang så att alla blir nöjda)  😉

Dela på andra sajter

KaiserBlood
13 timmar sedan, skrev Tommy:

Japp!

MVH

13 timmar sedan, skrev GreenValley:

... och Rumäniens.

Och Ålands

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

conservator
On 2019-03-07 at 20:57, skrev HajKaj:

LJUSBLÅTT BLIR BRA !

Dela på andra sajter

On 2018-09-09 at 11:51, skrev Mankan:

Tyvärr fel årstid för mig att vara i Thailand men hoppas du får en trevlig fest.

Det finns ändå inga xs tröjor.  :lol:

Dela på andra sajter

On 2019-03-08 at 19:07, skrev GreenValley:

... och Rumäniens.

Spanien, och Åland

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Spanien? :ahh:

Du tänker att det är väldigt lite blått, nja jag vet inte.

Dela på andra sajter

GreenValley
6 minuter sedan, skrev Batting:

Du tänker att det är väldigt lite blått, nja jag vet inte.

Menar du att det är blott gult och rött?

Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev GreenValley:

Ja

Dela på andra sajter

KaiserBlood
1 timme sedan, skrev GreenValley:

42 minuter sedan, skrev Batting:

Ja

Haha medgångsupporter# Djurgården

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Tack för visat intresse för vilken färg det blir på mina fest t-shirts.

men tillbaka till ämnet.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...