Jump to content
IGNORERAD

Thailändska dejtingsajter

broder tuk tuk
 Dela

Recommended Posts

Tänkte fråga hur många av medlemmarna som träffat sina frugor och flickvänner via någon thailändsk dejtingsajt.

Att clion träffat diverse damer från både Thailand och afrika är ju allmänt känt men ni övriga då?

Vad har ni för erfarenheter av sådan kontaktform?

Några frågor man ju kan fundera på är:

1 Hur många av dessa damer är falska profiler som bara är till för att locka folk att betala pengar?

2 Hur många damer sitter med en flinande thaiman bakom sig vid datorn?

3 Hur många bartjejer sitter det i barerna med sina mobiler och har brevkontakt med 1000 gubbar i andra länder?

4 Bilderna stämmer oftast inte med åldern på damerna.  99% av alla över 30 har lagt in tonårsbilder på sajterna.  Vem lurar dom med detta?  Möjligen fyllot Lasse framför datorn.

5 Finns det till och med avlönade damer som enbart finns där för att via mail lura ett stort antal korkade gubbar?

BTT

• Ge karma 3
  • Haha 2

Soi 7

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Fritz:

Om jag vore ohotad världsetta i Bridge så skulle jag knappast fråga ett gäng glada amatörer på den lokala bridgeklubben om hur jag skulle skaffa mig större kunskap om detta ädla spel. :dance1:

Nu har jag ju inte någon större erfarenhet av thailändska dejtingsajter men däremot har jag ju talat med massor av bartjejer i Pattaya som påstår att det numera är mer lönsamt att lura gubbar på nätet än i baren och det stämmer säkert.

BTT

• Ge karma 3
  • Haha 1

Soi 7

Dela på andra sajter

En annan viktig fråga som tål att funderas på är hur många av damerna som redan befinner sig utanför Thailand och raggar nya män via nätet?

Studerar man många av bilderna som dessa damer lägger in märker man att en stor del av dom redan är eller har varit i Europa eller USA.

Men alla skriver sina hemorter i Thailand på vistelseorten.

Skulle tro att en hel del damer även redan är gifta men vill bort från gubben av olika anledningar.

Troligen på grund av att gubben är snål eller att han blivit för gammal för att ha sex.

Om gubben är 70 och damen är 25 så fattar man ju att gubben inte orkar med henne i sängen längre.

BTT

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

Soi 7

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Tänkte fråga hur många av medlemmarna som träffat sina frugor och flickvänner via någon thailändsk dejtingsajt.

Att clion träffat diverse damer från både Thailand och afrika är ju allmänt känt men ni övriga då?

Vad har ni för erfarenheter av sådan kontaktform?

Några frågor man ju kan fundera på är:

1 Hur många av dessa damer är falska profiler som bara är till för att locka folk att betala pengar?

2 Hur många damer sitter med en flinande thaiman bakom sig vid datorn?

3 Hur många bartjejer sitter det i barerna med sina mobiler och har brevkontakt med 1000 gubbar i andra länder?

4 Bilderna stämmer oftast inte med åldern på damerna.  99% av alla över 30 har lagt in tonårsbilder på sajterna.  Vem lurar dom med detta?  Möjligen fyllot Lasse framför datorn.

5 Finns det till och med avlönade damer som enbart finns där för att via mail lura ett stort antal korkade gubbar?

BTT

Varför blandar du Clion i dina idi*ttrådar. Du har ju väldiga kunskaper om Thailand och barliv så varför är du så intresserad av dejting på nätet? 

Prova allt själv och skriv en bok om det så kanske kommer du att ha råd att besökaThailand på riktig. 

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Troligen på grund av att gubben är snål eller att han blivit för gammal för att ha sex.

Om gubben är 70 och damen är 25 så fattar man ju att gubben inte orkar med henne i sängen längre.

BTT

Om du ger mig Berit:s telefonnummer, så kan hon och jag komma överens om att träffas en natt

Efter det kan Du få information av henne hur många gånger en gubbe över 70 klarar på en natt.

Det blir trovärdig information för Du tror säkert inte att Berit  skulle ljuga för dig, - men Du tar en risk för efter det kanske Berit ställer högre krav på Dig eller byter gubbe. 😍

Born41

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev born41:

Om du ger mig Berit:s telefonnummer, så kan hon och jag komma överens om att träffas en natt

Efter det kan Du få information av henne hur många gånger en gubbe över 70 klarar på en natt.

Det blir trovärdig information för Du tror säkert inte att Berit  skulle ljuga för dig, - men Du tar en risk för efter det kanske Berit ställer högre krav på Dig eller byter gubbe. 😍

Born41

" Jag är inte intresserad av män över 55"

Hälsningar,

BERIT

• Ge karma 2
  • Haha 4

Soi 7

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Hälsningar,

BERIT

Det var inte Du som fick frågan  --  fegis

Born41

• Haha 1
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev born41:

Det var inte Du som fick frågan  --  fegis

Born41

Nej men jag frågade ju Berit vad hon tycker och hon är inte intresserad av främmande män över 55.

BTT

• Ge karma 2
  • Haha 2

Soi 7

Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Hälsningar,

BERIT

Du kan inte ha långt kvar till målsnöret då :-)

Därför du undrar över internet dejting?

/ SatanG

• Ge karma 2
  • Haha 6

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎09‎-‎09 at 10:32, skrev born41:

Born41

Aktare för fan Berit kommer att bli på smällen

Dela på andra sajter

On 2018-09-09 at 11:52, skrev broder tuk tuk:

Hälsningar,

BERIT

Då måste jag och Berit se till å träffas snart. /Born64

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev soi covboy:

Ja man får se upp så man inte kör i fel hål.

"Bit i kudden älskling, nu kliver papa upp ett pinnhål" :-)

/ SatanG

Ändrades av SatanG
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Internet är dom nya barena, men det visste du väl redan för 20 år sedan😎

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev soi covboy:

Ingen fara, Jag kör med exercisammunition😂

Största faran är nog att Berits bensax går i baklås så jag inte kommer loss.

Born41

• Haha 2
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎09‎-‎09 at 11:52, skrev broder tuk tuk:

Hälsningar,

BERIT

Har hon slängt ut dej, eller klamrar du dej kvar ett år till?

MVH

• Haha 5

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

On 2018-09-15 at 17:08, skrev Atom:

Jag vet lika mycket om thailändsk nätdejting som jag vet om albansk knyppling och tanzanisk folkdans. När en medlem som för något år sedan berättade om tjejen på Tesco Lotus han träffade via nätet och sedan helt glömt den storyn för att istället hitta på en gullig story om någon Berit från Värmland så blir man lite tveksam. Hur och varför?

Det sitter givetvis Thaitjejer i barer och på sin lunchrast och skriver det de tror att torskar vill läsa precis som det sitter medelålders män i Helsingborg, Birmingham och Mannheim och låtsas att de har ett jobb som bara riktiga män kan ha. I slutändan får du det du förtjänar men duger inte Berit så är nog chansen att Noi ska vara bättre ganska slim.

Nja nu har jag ju aldrig påstått att jag och Berit skulle vara ett par. Mer vänner i så fall.

Och Berit härstammar för övrigt från Uppsala trakten.

Tjejen från Tesco arbetar jag på.

Hon är för övrigt från Udon Thani. Kanske någon fader Baa känner??

BTT

• Ge karma 2

Soi 7

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Tommy:

Har hon slängt ut dej, eller klamrar du dej kvar ett år till?

MVH

Berit är singel om du är intresserad.

Fast du är väl +55`?

BTT

• Ge karma 1
  • Haha 1

Soi 7

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Baa:

Möjligheten att jag skulle känna henne i en stad med 400.000 innevånare är i alla fall flera hundra gånger större eftersom jag bedrivit stort sett all min tid fysiskt i Thailand de senaste 14 åren 

och inte virtuellt framför datorn som du gör

Möjligt att du tillbringat med tid än vad jag gjort uppe i hembyn men jag har spenderat fler år i resten av Thailand än vad du gjort och inte enbart suttit och glott in i en buffelröv 12 timmar om dygnet.

Bättre med kvalite än kvantitet.

BTT

• Tummen upp 2
  • Haha 2

Soi 7

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

nte enbart suttit och glott in i en buffelröv 12 timmar om dygnet.

Bättre med kvalite än kvantitet.

BTT

Nej Du har nog lagt åtskilligt med tid att stirra in i enorma Ryska rövar😂

Born41

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...