Jump to content
thomas001

Blir så jävla less!

Recommended Posts

Batting
50 minuter sedan, skrev thomas001:

MPR ska ju vara ett forum for alla som gillar Thailand! Tror nog att alla vet att det är val på Sondag. 

Detta debatteras i TV, tidningar, sociala medier 24/7 just nu! Tyvärr samma sak på MPR. Om man kollar igenom inläggen på MPR så

är det exakt samma inlägg som ältas till absurdum overallt!! Varfor ska detta forum som gäller Thailand skita ner sig och kora samma race

som all media? Pettri,,,jag gillade när du tidigare forbjod politiska inlägg på MPR! (helt ok med den s.k älgtråden)

Det finns väl for fan en hel uppsjo av forum att diskutera detta! Varfor måste MPR vara med i detta? 

Förmodligen p.g.a. att de flesta här är Sverigedemokrater. 
De missar inte ett tillfälle att spy galla över allt och alla samtidigt som de själva känner sig kränkta.

• Ge karma 4
  • Minus 10
  • Snurrigt 1
  • Ojojoj 1
  • Tråkigt 1
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Knasen

Kan inte direkt påstå att jag läser så många trådar, men av det jag märkt av så är det väl bara valuta-tråden och SD och medborgarskap-tråden som inte ligger i älg-forumet. Så två trådar, ja tre nu då med din, är väl inget att hänga läpp över :)

• Ge karma 9

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
21 minuter sedan, skrev Knasen:

Precis som du gör just nu då :giggle:

Jo men det beror inte på att jag skulle vara sverigedemokrat, sååå det ärv en heeelt annan sak!  🙂

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
2 timmar sedan, skrev thomas001:

MPR ska ju vara ett forum for alla som gillar Thailand! Tror nog att alla vet att det är val på Sondag. 

Detta debatteras i TV, tidningar, sociala medier 24/7 just nu! Tyvärr samma sak på MPR. Om man kollar igenom inläggen på MPR så

är det exakt samma inlägg som ältas till absurdum overallt!! Varfor ska detta forum som gäller Thailand skita ner sig och kora samma race

som all media? Pettri,,,jag gillade när du tidigare forbjod politiska inlägg på MPR! (helt ok med den s.k älgtråden)

Det finns väl for fan en hel uppsjo av forum att diskutera detta! Varfor måste MPR vara med i detta? 

Är 100% overtygad om att detta skrämmer bort nya medlemmar......

MPR. Det nya stora politiska forumet i cyberrymden med just nu 83st medlemmar inloggade............!     Halleluja!!!!!!!!!!!

Kan väl vara så att flera MPR-medlemmar inte är medlemmar på alla forum som diskuterar det specifika ämnet "valet" och känner sej bekvämare med att skriva på MPR, där de känner många av medlemmarna?

41 minuter sedan, skrev Batting:

Jo men det beror inte på att jag skulle vara sverigedemokrat, sååå det ärv en heeelt annan sak!  🙂

Är du en sån där blankröstare, som tycker att alla har fel?

MVH

• Ge karma 1
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
thomas001
Inlagd (ändrad)
1 hour ago, Surin P3 said:

Politics tillåts nu innan valet. 

Tycker det är ok. 

Efter valet återgår vi till det normala. 

Då blir thoqas001 glad igen och jag kanske får tillbaka "gilla-stämpeln". 

Du fick en nu! Alltså gilla-stämpel.

Have a nice Weekend!

P.s Heter Thomas inte Thoqas😂😂

Ändrades av thomas001
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Atom
17 minutes ago, thomas001 said:

P.s Heter Thomas inte Thoqas😂😂

Du får hoppas att det inte var en Freudiansk felskrivning av Suren Petig :)

• Ge karma 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
soi covboy

jag tror att mycket beror på vem som startar inläggen . kolla bara på den senaste, thai bath vs krona fullständigt sönderknu****** av politik babbel utan att ledningen säger ifrån  mvh

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
2 timmar sedan, skrev Surin P3:

Politics tillåts nu innan valet. 

Tycker det är ok. 

1 minut sedan, skrev soi covboy:

jag tror att mycket beror på vem som startar inläggen . kolla bara på den senaste, thai bath vs krona fullständigt sönderknu****** av politik babbel utan att ledningen säger ifrån  mvh

Politik påverkar ju ändå valutan.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
18 timmar sedan, skrev thomas001:

Är 100% overtygad om att detta skrämmer bort nya medlemmar......

MPR. Det nya stora politiska forumet i cyberrymden med just nu 83st medlemmar inloggade............!     Halleluja!!!!!!!!!!!

Ja det är riktigt otäckt när man får bestämma själv vilka ämnen man vill diskutera. Mera styrning behövs helt klart som man inte pratar om fel saker.

• Ge karma 1
  • Haha 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy