Jump to content
IGNORERAD

prisa skatteåterbäringen

Guest thaibörje

Recommended Posts

Guest thaibörje

det va en glad överraskning från norge så nu drar familjen till Thailand i oktober :dance:   frugan ska hem till sina föräldrar uppe i loei 1 månad, men jag åker bara 2 veckor p.g.a jobbet tänkte åka med till päronen och stanna där 1 vecka men sen har jag funderingar att åka typ till Pattaya eller nått 1 vecka innan jag flyger hem igen.

nån av er som varit där tidigare har ju hört en del om Pattaya både bra och dåligt!!

har ni någara tips på billigt boende mm eller andra trevliga resmål :wacko:

Dela på andra sajter

Pattaya är vad du gör det till...

Billigt rent lungt boende Baan Poo ligger i korsningen 3rd & Phatthaya klang

Har bott där delar av alla resor i tre år, och aldrig blivit besviken

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest thaibörje

ja precis det är nog som man gör det till.. sägs att det är som ett enda stort horhus men sånna finns det ju överallt om man nu söker det,, funderade på phuket igen men drar nog hellre till Pattaya och det lär vara billigare där med

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

:mdr:   Ett stort grattis till Börge :great: Vi alla önskar dej Happy Holliday

Men Börge de kommer fler gutter akuratt :-) Viva la semester

Dela på andra sajter

ja precis det är nog som man gör det till.. sägs att det är som ett enda stort horhus men sånna finns det ju överallt om man nu söker det,, funderade på phuket igen men drar nog hellre till Pattaya och det lär vara billigare där med

Jadå, häng utanför Seven Eleven så kan du få många matnyttiga tips på hur du kan spara både en och två bath.

Är du till åren kommen så kan jag rekommendera Jomtien, där släcker de lyset kl 19:30.

Guiden Arne

Dela på andra sajter

Inga problem att hitta hotelrum i Pattaya för 500-700 baht med pool och kylskåp och kabel tv, som dessutom ligger nära bargatorna.

Enbart på soierna 7 och 8 finns det ju ett antal hyfsade hotel för under 1000 bahtaren natten. Och då har man ca 5-10 meter till närmsta bar, så oavsett hur packad man är kan man knappast undvika att hitta hem framåt småtimmarna.

Har själv bott många gånger på 7an och 8an och det är skönt att slippa kuska runt i en songtaew när man så smått börjar bli bakis och trött.

Vill man sen ha en portion pytt i panna eller en schnitzel så finns det för runt 150 bahtaren.

De priserna hittar man nog inte så lätt på Phuket med alla sina barnfamiljer och pensionärer.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Tjabba BTT

Jag bodde 2 nätter senaste resan på sjuan, aldrig mer. För mycket oväsen.

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...