Jump to content
clion

Är cenil

Recommended Posts

clion

Jo efter jag lämnat Joel i söndags  så tänkte jag åka och kolla svampen inte den i Örebro på mitt specialställe Kommer körande mot stället och fan nu står det en bil där Ser en av mina favoriter plus väninna  Pau  en härlig tjej från Thailand Nu stod horn där med sin väninna Hon blev lika glad som jag det var kramar och foton  Jag försökte förklara att jag är gift med  Abigail från Ghana Men hon lyssnade ju inte Det var ju promotion  för en Thaidam som var här på semester  JAG VET DU ÄR BRA MAN  mm

Jag och Exet bodde på samma gata  När exet lämnade mig för bonden så blev de ovänner i ex antal år  Nu har hennes väninna sin syster här på besöks visum Ock min vän ( Thaidam ) har ju en dam för mig 49 år inga   barn etc

Jag försöker förklara att jag är gift med en dam från Ghana Hon lyssnar inte Nu idag skickade hon  med billeder på damen på damen

Hon ringde när ja var på gymmet och det var ju hon är 49 och inga barn mmmm

Ja sa men jag är gifte med Abigaill jag har vart gift med henne i 4 år nu och vi väntar på intervju

Migr har otroligt jobbiga tider just  nu .Ni som har era darlingar här behöver inte svara

Jag skickade in min ansökan  Efter 3 år Därför Migr  vill att man ska varit gift i 3 år innan  man skickade in i maj 2017 i maj Sen kunde man se hur lång tid det tar  Värt svar var 17 eller 18 månader

Så vi väntar Ä det samma med Thai damerna r

• Ge karma 4
  • Snurrigt 1
  • Ojojoj 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Naam jai
6 minuter sedan, skrev clion:

Jo efter jag lämnat Joel i söndags  så tänkte jag åka och kolla svampen inte den i Örebro på mitt specialställe Kommer körande mot stället och fan nu står det en bil där Ser en av mina favoriter plus väninna  Pau  en härlig tjej från Thailand Nu stod horn där med sin väninna Hon blev lika glad som jag det var kramar och foton  Jag försökte förklara att jag är gift med  Abigail från Ghana Men hon lyssnade ju inte Det var ju promotion  för en Thaidam som var här på semester  JAG VET DU ÄR BRA MAN  mm

Jag och Exet bodde på samma gata  När exet lämnade mig för bonden så blev de ovänner i ex antal år  Nu har hennes väninna sin syster här på besöks visum Ock min vän ( Thaidam ) har ju en dam för mig 49 år inga   barn etc

Jag försöker förklara att jag är gift med en dam från Ghana Hon lyssnar inte Nu idag skickade hon  med billeder på damen på damen

Hon ringde när ja var på gymmet och det var ju hon är 49 och inga barn mmmm

Ja sa men jag är gifte med Abigaill jag har vart gift med henne i 4 år nu och vi väntar på intervju

Migr har otroligt jobbiga tider just  nu .Ni som har era darlingar här behöver inte svara

Jag skickade in min ansökan  Efter 3 år Därför Migr  vill att man ska varit gift i 3 år innan  man skickade in i maj 2017 i maj Sen kunde man se hur lång tid det tar  Värt svar var 17 eller 18 månader

Så vi väntar Ä det samma med Thai damerna r

hehee har det kört ihop sej?... hur många ggr har du träffat din fru efter giftemålet?

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2

Ja snygga killar dom får alla brudarna, så e det bara!☹️☹️

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1
  • Tråkigt 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
1 timme sedan, skrev Naam jai:

hehee har det kört ihop sej?... hur många ggr har du träffat din fru efter giftemålet?

Tror du det blir säkrare om man träffar darlingen en gång i halv året

En dum fråga

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
49 minuter sedan, skrev edvardpop:

tenor.gif?itemid=11281042

De liknar faktiskt os ha ha ha Vi gillar poppcorn

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
14 minuter sedan, skrev clion:

Hade garanterat vart till din fördel, att inte träffa sin fru på 4 år är knappast till fördel, och kan säkert tolkas som skenäktenskap.

• Ge karma 7
  • Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
HuaHindinnge
18 minuter sedan, skrev clion:

En dum fråga

Bättre en gång i halvåret än en gång värt femte år. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
GreenValley
Inlagd (ändrad)
3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Hoppas du har en trevlig stund på din alptopp. 

Joddla lite och skicka in en video samtidigt. 

Ja, herregud. 

Vet inte vad jag ska säga...

De där Stockholmarna kan då ställa till med allmän förvirring!

Ändrades av GreenValley
  • Ge karma 1
  • Skål 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hade garanterat vart till din fördel, att inte träffa sin fru på 4 år är knappast till fördel, och kan säkert tolkas som skenäktenskap.

Bla Bla Bla

• Skål 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
38 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Hoppas du har en trevlig stund på din alptopp. 

Joddla lite och skicka in en video samtidigt. 

Ja, herregud. 

Vet inte vad jag ska säga...

Eftersom jag är cenil och har glömt hur jag gör Att kicka foton från datan till ett telefon nummer

min vän Thai Lydi  vill se foton från när jag gifte  mig med frugan i Ghana

Så frågan är hur ska jag vidarebefordra foton till typ E post mm

• Snurrigt 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy