Jump to content
IGNORERAD

Administratörer

thiluy
 Dela

Recommended Posts

Jag har i många år deltagit i forum, som detta. Thaisnack vet säkert alla här, sen kuckeliku tog över har Thaisnack blivit vedervärdigt forum. Ett forum av kotteri och favoriserande av medlemmar som administratören gillar. En del blir avstängd på grunder som är fullständigt obegripligt, en del kan bära sig åt hur som helst och blir inte avstängda.

Ett exempel är en fet jävel i Phuket, som önskade min fru att dö. Den människan är kompis med administratören i Thaisnack, han är hennes bästa kompis. Han hotade min fru. Han fick 3 dagars avstängning och en ursäkt i detta forum. "Sorry, men jag var tvungen skrev hon i detta forum. Fina människor????? Fy fan för idi*ter i internetvärlden????

• Ge karma 1
  • Tråkigt 1
  • Haha 1

พกหินอย่าพกนุ่น

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev thiluy:

Jag har i många år deltagit i forum, som detta. Thaisnack vet säkert alla här, sen kuckeliku tog över har Thaisnack blivit vedervärdigt forum. Ett forum av kotteri och favoriserande av medlemmar som administratören gillar. En del blir avstängd på grunder som är fullständigt obegripligt, en del kan bära sig åt hur som helst och blir inte avstängda.

Ett exempel är en fet jävel i Phuket, som önskade min fru att dö. Den människan är kompis med administratören i Thaisnack, han är hennes bästa kompis. Han hotade min fru. Han fick 3 dagars avstängning och en ursäkt i detta forum. "Sorry, men jag var tvungen skrev hon i detta forum. Fina människor????? Fy fan för idi*ter i internetvärlden????

Är du säker på att Jäveln inte bor i Khao Lak istället för Phuket?

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH

Helt 100% saker 

• Ge karma 3
  • Tummen upp 2
  • Haha 2
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH

Är väl samma sak Kaho lak, den fete jävelv??

พกหินอย่าพกนุ่น

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Nu tar vi och sjunger lite.....

Trevligt!

Har Gotland hittat nån större storlek på skjortor ännu, eller är det "topless" som gäller på hans hak nuförtiden (ser ut så på en del bilder han lagt ut, ser ut som om han lagt ut också...)?

Kan tipsa Gotland/SC om att skräddare är hyfsat billiga i Thailand, skaffa ett par skjortor som passar, så slipper dina besökare riskera att få skjortknappar som flyger omkring i ögonen!

MVH

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 1
  • Haha 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Jag är fet o en jävel men bor i Jomtien ....

O nån skjortknapp har väl rykt nån gång kan jag erkänna....

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

• Ge karma 1
  • Haha 5
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev apknug:

Jag är fet o en jävel men bor i Jomtien ....

O nån skjortknapp har väl rykt nån gång kan jag erkänna....

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Jag är också överviktig, men det finns väl gränser?

Ni ser mej sällan lägga ut bilder på enorma mängder mat jag tryfflat i mej?

Det beror på att jag sällan tryfflar i mej mat, brist på motion och ett ölintag som är i överkant är orsaken...

MVH

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Stefan:

Nu finns det faktiskt något utanför forumvärden, det heter Liv! Du kanske skulle prova på det någon gång? 

//S

Förstår inte hur du menar? Men det är ok att önska livet ur ens fru så länge man har ett liv utanför forumet? Är det så jag ska uppfatta din kommentar? Nu vet jag inte hur mycket av detta som är sant!? Dock vet jag att kycklingen är en lögnare då hon ljuger om saker som hon påstår att jag gjort. En liten lögnare är hon iaf. 

Ändrades av wUThai
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag är också överviktig, men det finns väl gränser?

Ni ser mej sällan lägga ut bilder på enorma mängder mat jag tryfflat i mej?

Det beror på att jag sällan tryfflar i mej mat, brist på motion och ett ölintag som är i överkant är orsaken...

MVH

Nja, isåfall borde du väl se ut som changen, fast det är kanske Röda Prince du har missat:)

• Ge karma 1
  • Haha 6

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev hamnoi:

Nja, isåfall borde du väl se ut som changen, fast det är kanske Röda Prince du har missat:)

Så är det nog, det blir till att börja röka för att få en slimmad kropp. Ja det låter ju behagligare än motion. :)

• Ge karma 1
  • Haha 4
Dela på andra sajter

TS har 15 inlägg och 15 varningspoäng....? Det, om något, borde väl vara ett svårslaget rekord?  😮

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

TS har 15 inlägg och 15 varningspoäng....? Det, om något, borde väl vara ett svårslaget rekord?  😮

Har nog något med administratörer att göra. :rotfl:

• Haha 7
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev rolba:

Har nog något med administratörer att göra. :rotfl:

Han kunde väl startat en omröstning om administratörer överhuvudtaget ska få ha kompisar. 

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev thiluy:

Den människan är kompis med administratören i Thaisnack, han är hennes bästa kompis.

Förjävligt att forumägare har kompisar.....

• Ge karma 2
  • Haha 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja en del jävlar skulle man slå in pannbenen på..

Jag har väl cirka 200 foton kvar i Sverige från min första resa till Thailand, Filippinerna och Australien 1988-89 som jag hade tänkt ta hit och lägga in men det blir inget med det, tycker dessutom att fler kunde bjuda på gamla foton men lilla snälla frun har väl kört dem i dokumentförstöraren och för säkerhets skull även eldat upp dem.

Ändrades av stefan5300
  • Ge karma 1
  • Haha 6

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev stefan5300:

Jag har väl cirka 200 foton kvar i Sverige från min första resa till Thailand, Filippinerna och Australien 1988-89 som jag hade tänkt ta hit och lägga in men det blir inget med det, tycker dessutom att fler kunde bjuda på gamla foton men lilla snälla frun har väl kört dem i dokumentförstöraren och för säkerhets skull även eldat upp dem.

Lagg ut dom pa Thaisnack 

• Ge karma 2
  • Haha 3
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Lagg ut dom pa Thaisnack 

Nix de får ligga kvar Sverige, tycker att jag bjudit på tillräckligt med foton, 

• Tummen upp 1

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nix de får ligga kvar Sverige, tycker att jag bjudit på tillräckligt med foton, 

Synd...

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...