Jump to content
IGNORERAD

Vad man inte gör på krogen!

hamnoi

Recommended Posts

Big no no’s

Gå ut i gymkäderna på en lördagkväll och sen stå och stretcha medan man tar en bira. Tog 45år att se en sån jävla jubelidi*t!

image.thumb.jpg.acf4fe53756a2119e9e3f4206ff25edf.jpgimage.thumb.jpg.5d5522c0c532a636d2669cb5cab9aa73.jpg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Big no no’s

Gå ut i gymkäderna på en lördagkväll och sen stå och stretcha medan man tar en bira. Tog 45år att se en sån jävla jubelidi*t!

image.thumb.jpg.acf4fe53756a2119e9e3f4206ff25edf.jpgimage.thumb.jpg.5d5522c0c532a636d2669cb5cab9aa73.jpg

Ser ut som att det var två av dem.

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev hamnoi:

Big no no’s

Såvida det inte pågår en Europridefestival! :crazy:

Dela på andra sajter

Försökte konsultera barproffsen @wUThai och @B747 men det var tydligen suga på tummen som gällde, inte förvånad iofs när tomma tunnor brukar skramla mest👍

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev hamnoi:

Big no no’s

Jag har likadana skor men jag kan garantera att det inte var jag............

Min röv är mycket bredare och senast jag stretchade var i Karate-SM 1991...........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Försökte konsultera barproffsen [mention=3432]wUThai[/mention] och [mention=8438]B747[/mention] men det var tydligen suga på tummen som gällde, inte förvånad iofs när tomma tunnor brukar skramla mest[emoji106]
Inte lätt att svara när man har händerna fulla med godsaker. Men jag hörde ditt meddelande nu.. Du lät oförskämt pigg måste jag säga.. Inte den där släpande rösten som du brukar ha vid den tiden. [emoji3]

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev wUThai:

Inte lätt att svara när man har händerna fulla med godsaker. Men jag hörde ditt meddelande nu.. Du lät oförskämt pigg måste jag säga.. Inte den där släpande rösten som du brukar ha vid den tiden. emoji3.png

Köpt en röstförvrängar app så man låter alltid nykter, var stålis som tipsade om den.

Han har haft stor nytta av den då han ringer till jobbet på måndag morgon och skyller på ryggen:good:

Blev halvhårt,men er ringde jag runt kl23, blev några timmar till:wacko:

Dela på andra sajter

Köpt en röstförvrängar app så man låter alltid nykter, var stålis som tipsade om den.
Han har haft stor nytta av den då han ringer till jobbet på måndag morgon och skyller på ryggen:good:

Blev halvhårt,men er ringde jag runt kl23, blev några timmar till:wacko:
Hehe.. Stålis ringde mig igår också men det var vid 11:00 på förmiddagen. Den appen måste jag skaffa! Han lät otroligt pigg den gode Stålis! [emoji4]

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...