Jump to content
Kajjan

Hur ansöka Thai turistvisum om man ej bor i Sthlm/GBG?

Recommended Posts

Stoneys
5 timmar sedan, skrev Knasen:

Jag har nog betydligt längre/krångligare resväg till en ambassad än TS och eftersom jag varken har UL eller SL-kort så blir det nog inget billigare heller ;)

Blir det nån resa i vinter? eller kåken prioriteras? Hör av dig om du är på G till Thailand eller om du ska besöka familjen i södra Sverige

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Knasen
Precis nyss, skrev Stoneys:

Blir det nån resa i vinter? eller kåken prioriteras? Hör av dig om du är på G till Thailand eller om du ska besöka familjen i södra Sverige

Blir nog svårt i vinter igen. Har precis bytt jobb så det blir nog knepigt att ta ledigt i vinter. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stoneys
5 timmar sedan, skrev Knasen:

Blir nog svårt i vinter igen. Har precis bytt jobb så det blir nog knepigt att ta ledigt i vinter. 

Ok,kör på så ses vi vid nån pizzeria 😉 kommer ihåg vart vi möttes först gången?

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kajjan

Ang. kostnaden för att åka T&R till Köpenhamn två gånger, på två olika arbetsdagar vs. skicka upp det till Göteborg/Stockholm för 500 kr. Bara tågbiljetterna skulle kosta 400kr. Mat, dryck - ytterligare ett antal hundra. För oss flesta dödliga skulle det dessutom kosta semesterdagar eller arbetsinkomstbortfall för X antal tusen.

Jag kan meddela att jag gjorde ytterligare att försök att kontakta VisumserviceGöteborg efter all den goda feedbacken dom fått här, och den här gången fick jag ett trevligt svar.

• Ge karma 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy