Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

misake

Vattensystem rening

Recommended Posts

misake

Hej..Vi har en stuga som har ståt tum 2 år med vatten i 1000 liters tank fult..Hur renar man hela systemet..Typ dödar alla farliga bakterier och eventuella parasiter i hela systemet??..Vi använder vatten bara till dus och disk.

Knasen

Chock-klorera och skölja ur ett par gånger borde fungera.

lasseiudon

Var och letade Klorin för ett par dagar sedan. Trodde att jag sett det tidigare men nu kunde jag inte hitta det på Lotus. Det finns väl i Thailand? Nån som vet vad det heter och gärna hur flaskan ser ut?

Seaserpent
Var och letade Klorin för ett par dagar sedan. Trodde att jag sett det tidigare men nu kunde jag inte hitta det på Lotus. Det finns väl i Thailand? Nån som vet vad det heter och gärna hur flaskan ser ut?

Köpte desinfektionsmedel på HomePro för några år sedan, kommer inte ihåg namnet.
Annars har jag använt mig av Dettol.

misake
2 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Kompissen sa att den heter haiteck men namnet är skrivit på Thai..Bätere att fråga i butiken..Vet inte hur det stavas rätt men flaskor är olika färg..Fins i  lotus

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

apknug

Heiter heter ett märke av klorprodukt.

Finns "överallt" står vid tvättmedlet.

Behöver du starkare o mer är det nog smatast att kolla med en poolfirma.a996d028665f0b177df7e275513b3b26.jpg

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Knasen

Du ska nog ha klortabletter/snabbklor och inte nåt utspätt hushållsklor.

Surin P3

Finns ofta på Global House.

Riktigt klor till swimmingpooler i tablettform eller granulat.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy