Jump to content
IGNORERAD

Vattensystem rening


misake

Recommended Posts

Hej..Vi har en stuga som har ståt tum 2 år med vatten i 1000 liters tank fult..Hur renar man hela systemet..Typ dödar alla farliga bakterier och eventuella parasiter i hela systemet??..Vi använder vatten bara till dus och disk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och letade Klorin för ett par dagar sedan. Trodde att jag sett det tidigare men nu kunde jag inte hitta det på Lotus. Det finns väl i Thailand? Nån som vet vad det heter och gärna hur flaskan ser ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och letade Klorin för ett par dagar sedan. Trodde att jag sett det tidigare men nu kunde jag inte hitta det på Lotus. Det finns väl i Thailand? Nån som vet vad det heter och gärna hur flaskan ser ut?


Köpte desinfektionsmedel på HomePro för några år sedan, kommer inte ihåg namnet.
Annars har jag använt mig av Dettol.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Var och letade Klorin för ett par dagar sedan. Trodde att jag sett det tidigare men nu kunde jag inte hitta det på Lotus. Det finns väl i Thailand? Nån som vet vad det heter och gärna hur flaskan ser ut?

Kompissen sa att den heter haiteck men namnet är skrivit på Thai..Bätere att fråga i butiken..Vet inte hur det stavas rätt men flaskor är olika färg..Fins i  lotus

Link to comment
Dela på andra sajter

Heiter heter ett märke av klorprodukt.

Finns "överallt" står vid tvättmedlet.

Behöver du starkare o mer är det nog smatast att kolla med en poolfirma.a996d028665f0b177df7e275513b3b26.jpg

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...