Jump to content
IGNORERAD

Köpenhamnsträffen 2018 Lördagen den 25:e Augusti


Guest wUThai

Recommended Posts

Guest wUThai

Alla är välkomna! Inte riktigt koll på var vi ska mötas?! Men kom gärna med förslag så löser vi det. Det blir nog inte så många på träffen.. men jag räknar kallt med Conservator och Fredman! Blir vi fler så är det ännu roligare! Ta gärna med er sambon/frugan då min fru kommer följa med. Vi i södern gillar alla.. även om det inte alltid verkar så! ;)

 

Hoppas på en lyckad träff.. annars så postar jag bilder från min ensamträff från Christiania! :)

 

Anmäl er här eller skicka ett pm. Jag lovar er, jag är ganska trevlig! :) 

 

 

conservator

conservator

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    8

  • audirs2

    2

  • conservator

    2

  • HuaHindinnge

    2

Mest aktiva i denna tråd

Istergade var ju kul i skiftet 70/80 tal. Vet inte om det fortfarande är det.
Fan Köpenhamn har jag haft mycket kul i.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Peolito:

Istergade var ju kul i skiftet 70/80 tal. Vet inte om det fortfarande är det.
Fan Köpenhamn har jag haft mycket kul i.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag är där kanske 8 gånger per år i arbetet varav 4 jag sover över 1 natt.

Men det är vardagar så de gånger jag sover över blir det några öl, arbete nästa dag.

Varit sådan i 19 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är där kanske 8 gånger per år i arbetet varav 4 jag sover över 1 natt.
Men det är vardagar så de gånger jag sover över blir det några öl, arbete nästa dag.
Varit sådan i 19 år.

Var där för några år sedan. Nyhavn och gågatan var mycket roligare förr. Nu superturistigt. Men hittade lite hak utanför som var som förr typ ölkaféer.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

#berättadinhistoria

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
10 minuter sedan, skrev Peolito:


Var där för några år sedan. Nyhavn och gågatan var mycket roligare förr. Nu superturistigt. Men hittade lite hak utanför som var som förr typ ölkaféer.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Finns många bra öl ställen. Och ja, det är turistigt på nyhavn och ströget. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud, är det någon som vill träffa wuttan eller ska det bara berättas om första gången i Cph?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hamnoi:

Herregud, är det någon som vill träffa wuttan eller ska det bara berättas om första gången i Cph?

Känns som att det är mycket hallonsaft inblandat i detta möte....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud, är det någon som vill träffa wuttan eller ska det bara berättas om första gången i Cph?

Klart det vore kul att möta Wuttan. Flygarn har berättat mycket om honom. En mysig man med lite feminin touch vill jag minnas han sa.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här måste ju vara den ultimata träffen för "btt" att åka på, flygrädd som han är, bara att ta färjan över sundet och en spårvagn ner till Kph så är han där, men, men han får väl inte åka för Inger eller va det postkassörskan

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-07-28 at 07:09, skrev Peolito:


Klart det vore kul att möta Wuttan. Flygarn har berättat mycket om honom. En mysig man med lite feminin touch vill jag minnas han sa.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Fast man bör nog har 2 st livvakter med sig! Tror han har 3 st svarta bälten i kamrate!:big_smile: Nä 2 livvakter räcker nog inte!  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Peolito:

Roligare att dricka öl än att slåss :-)

Fast man göra båda samtidigt!😆

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Fast man göra båda samtidigt!😆

Det finska sättet :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Låter förbannat trevligt, ska kolla med frun hur planeringen ser ut. Vi har faktiskt inte varit i Köpenhamn alls i sommar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Peolito:

Det finska sättet :-)

En del rasism är tydligen tillåten?

 

MVH Halvfinnen...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
On 2018-07-27 at 22:17, skrev wUThai:

Alla är välkomna! Inte riktigt koll på var vi ska mötas?! Men kom gärna med förslag så löser vi det. Det blir nog inte så många på träffen.. men jag räknar kallt med Conservator och Fredman! Blir vi fler så är det ännu roligare! Ta gärna med er sambon/frugan då min fru kommer följa med. Vi i södern gillar alla.. även om det inte alltid verkar så! ;)

 

Hoppas på en lyckad träff.. annars så postar jag bilder från min ensamträff från Christiania! :)

 

Anmäl er här eller skicka ett pm. Jag lovar er, jag är ganska trevlig! :) 

 

 

conservator

conservator

95%, har en resa som ska genomföras nu i Aug, men är ganska säker på att jag är redo den 25:e !

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
16 timmar sedan, skrev conservator:

95%, har en resa som ska genomföras nu i Aug, men är ganska säker på att jag är redo den 25:e !

Låter kanon! Ska bli kul och träffas! Ta  gärna med dig din sambo/fru.. Om du nu har nån vill säga!? 😊

17 timmar sedan, skrev Fredman:

Låter förbannat trevligt, ska kolla med frun hur planeringen ser ut. Vi har faktiskt inte varit i Köpenhamn alls i sommar.

 

Då är det på tiden Fredman! Hade ju tänkt vi skulle torrlägga Köpenhamn! ;)

Hade varit kul som fan att träffas, så det får du styra upp. :)

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Intressant! Var i Köpenhamn är träffen? Kollar på lite olika hotell.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Intressant! Var i Köpenhamn är träffen? Kollar på lite olika hotell.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
 

Sedär! Då får vi hoppas på Peolito och N68 med! Jag har redan bokat hotell... vi bokade hotell i Malmö då frugan ville göra Malmö med på Fredagen. Så vi checkar in på hotellet vid 17:00. Fredagen den 24:e. Hittade ett hotell som ligger ca 100 meter från centralstationen och ser riktigt hyggligt ut och fått bra recensioner. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bokat hotell i Köpenhamn men minns just nu inte vilket. Väntar fortfarande på besked om helgen. Är i Malmö två dagar innan :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bokat hotell i Köpenhamn men minns just nu inte vilket. Väntar fortfarande på besked om helgen. Är i Malmö två dagar innan default_smiley.gif


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi har bokat hotell i Malmö den 24:e fredag dagen innan träffen i Köpenhamn! Skicka dig ett PM imorgon så styr vi upp var i Köpenhamn träffen blir av. Så kanske vi kan svinga några på fredagen så vi är uppvärmda för träffen!? Sen meddelar vi det i tråden var träffen blir av! Ja, vi kan meddela det redan imorgon om du och jag bestämmer det imorgon? Om BTT kommer så blir det ju 7/11 vid rådhuset! [emoji4]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags och uppdatera lite. Tyvärr två som fått förhinder att delta på denna träff. Ni som är sugna och svinga en öl eller tio skicka ett pm till mig så får vi ta det därifrån med telenummer osv.

Mötesplatsen blir på Dubliner på ströget, går inte att missa! Jag sitter inne vid baren från kl 13:00 - 14:00. Sen är det helt öppet för vad vi hittar på.

Förmodligen blir detta en träff i ensamhetens tecken. Men gråt inga tårar för mig... Meningen med denna trippen var för frugan och mig. Men lite nytt sällskap är alltid trevligt. Vi har hotell bokat i Malmö från fredag till söndag och om nån är sugen på en öl på fredag hör av er! Skicka ett pm eller skriv här!

Whoop!

964d63ffaae94085ba204ebdc80d8eca.jpg

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Dags och uppdatera lite. Tyvärr två som fått förhinder att delta på denna träff. Ni som är sugna och svinga en öl eller tio skicka ett pm till mig så får vi ta det därifrån med telenummer osv.

 

Mötesplatsen blir på Dubliner på ströget, går inte att missa! Jag sitter inne vid baren från kl 13:00 - 14:00. Sen är det helt öppet för vad vi hittar på.

 

Förmodligen blir detta en träff i ensamhetens tecken. Men gråt inga tårar för mig... Meningen med denna trippen var för frugan och mig. Men lite nytt sällskap är alltid trevligt. Vi har hotell bokat i Malmö från fredag till söndag och om nån är sugen på en öl på fredag hör av er! Skicka ett pm eller skriv här!

 

Whoop!

 

964d63ffaae94085ba204ebdc80d8eca.jpg&key=9ce25d60737ada4b98dee2cc3dd63214255c3dd17cfb1e9887ad2404ae34c99f

 

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

 

Är i Malmö torsdag em och fredag med frugan. Sedan har jag prel. bokat hotell i Köpenhamn.

Finns ett hinder fortfarande för resan men det borde bli av.

Skickar PM när jag är 100 nu bara 98,5.

 

Någon som vet om det finns någon bra thai i Malmö. Helst med norra thailandsmat eller som tam och stekt firre.

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...