Jump to content
IGNORERAD

Spontanträffar


Gorocco

Recommended Posts

Värdelös tråd, blir aldrig några spontanträffar ändå!

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 376
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nilsson68

    33

  • samet

    27

  • Gorocco

    25

  • Fantomen

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ett jävla krökande på den där Ben... tömmer minibaren i en rasande fart...
 
20190824_180830.jpg.79d963b2affa34ae17da23f907b80f52.jpg
Javafan, gratis är gött för en bonnläpp...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minutes ago, Joe said:

Värdelös tråd, blir aldrig några spontanträffar ändå!

 

  / Joe

Inte hänga läpp nu!

Det har ju trots allt varit några träffar samt ett stabilt "MPR-50-årskalas" här i stan bara den senaste tiden? Missade du det?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Fantomen said:

Inte hänga läpp nu!

Det har ju trots allt varit några träffar samt ett stabilt "MPR-50-årskalas" här i stan bara den senaste tiden? Missade du det?

 

Det blev en spontanträff på Harry's, men nu är det "game day" 😉

 

IMG_20190824_205533.jpg.1c9226f08d009b86ae23c19cf1e787ee.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

På torsdag tänkte jag vara på Calles, där en för forumet känd trubadur @ragson, enligt ryktena ska spela ett par låtar.  Välkommen den som vill och kan. 

 

Väderprognosen säger "Heavy Thunderstorm" vilket brukar båda gott, eftersom Calle gärna bjuder på shots vid en ofrivillig "lock-in" på grund av dåligt väder.

 

Image may contain: 1 person, smiling, text

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tänkte arrangera en liten spontanträff idag. 

ARN T4. Alla som vill dyker upp bakom säkerhetskontrollen

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Uppdatering.
Då min avgång är från gate 41 så föreslår jag att ni antingen flyger till Umeå eller landar på Gate 41.

Ingen vill egentligen till Umeå, så ni som har lust att angöra Gate 41 är välkomna.

ac3dff035e02ba54cc139d5571552743.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Uppdatering.
Då min avgång är från gate 41 så föreslår jag att ni antingen flyger till Umeå eller landar på Gate 41.

Ingen vill egentligen till Umeå, så ni som har lust att angöra Gate 41 är välkomna.

ac3dff035e02ba54cc139d5571552743.jpg

"Via Umeå" vad e det för trams, fortsätter planet till Nordpolen eller?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
"Via Umeå" vad e det för trams, fortsätter planet till Nordpolen eller?


Somnar man så kan man hamna i Kiruna.
Som att inte Umeå vore nog jävligt
Link to comment
Dela på andra sajter

On 8/17/2019 at 3:46 PM, Atom said:

Tänkte utlysa en spontanträff igen. Eller, så spontan är den ju inte då den ligger 3 veckor framåt i tiden. Dock är den anspråkslös så den kanske kvalificerar sig som spontan ändå.

 

Jag kommer vara i Stockholm för möten 3-6 september och då jag inte hinner med flyget hem den 6:e så åker jag hem den 7:e. Kommer bo på Scandic Continental (vid Centralen) men lyckades ju ta mig till Söder för den mytomspunna Förfesten ett par år tillbaka så kan ta mig dit, eller någon annanstans igen. Om ingen har några andra förslag så kommer jag sätta mig på Belgobaren runt klockan 18 den 6:e september (fredag).

 

Det är inte riktigt lika höga insatser som vid min utlysta träff i Pattaya förra helgen; jag tänker inte hota med att kröka ned mig och följa med feta Ulla på Posten i Hägersten hem, ifall ingen dyker upp. Nej, hoppas givetvis någon dyker upp, där eller vid annan arrangerad plats, men kommer ingen så går jag till sjuelvan och köper en Estrella Sourcream och går hem och lägger mig och kollar på Rapport.   

Tänkte påminna om nästa Fredag (6:e september) på Belgobaren i Stockholm.

 

Efter det tänkte jag ta ett litet uppehåll från MPR för att se om det finns något annat ställe ute i cyberrymden som kanske passar mig bättre än dagens MPR.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte påminna om nästa Fredag (6:e september) på Belgobaren i Stockholm.
 
Efter det tänkte jag ta ett litet uppehåll från MPR för att se om det finns något annat ställe ute i cyberrymden som kanske passar mig bättre än dagens MPR.

Om jag får permis kan jag dyka upp. Från vilken tid?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minutes ago, Peolito said:


Om jag får permis kan jag dyka upp. Från vilken tid?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag kommer vara där vid 6-7 tiden.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Får en gammal bittergubbe slinka in på en öl eller två? 

 

Gumman har ett ärende i byn så vi bor på ett hotell några stenkast bort. 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart en liten träff psis nu på Harrys...storbesök från Surin!

526163f0389585b35dd0750740481c57.jpg

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev ragson:

Vart en liten träff psis nu på Harrys...storbesök från Surin!

526163f0389585b35dd0750740481c57.jpg

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
 

I med öronpluggarna.....

Skämt åt sido, mycket trevlig man!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi gör ett nytt försök till spontanträff i Pattaya!

 

Harrys vid 1800-tiden på Lördag(7.e), vi är redan tre stycken så det blir mycket folk :) 

 

   / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Joe:

Vi gör ett nytt försök till spontanträff i Pattaya!

 

Harrys vid 1800-tiden på Lördag(7.e), vi är redan tre stycken så det blir mycket folk :) 

 

   / Joe

Låter skoj, fåse hur många det kan bli :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer förbi så att du får prata riktig härlig Tibro dialekt och känna dig hemma igen!

Finns ju mycket att prata om, fördelar och nackdelar med Smulebergs vs Häggetorps skolan, storheten med Tibro o.s.v.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir garanterat större en di berömda jätteträffarna i Nakula 🍺

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir garanterat större en di berömda jätteträffarna i Nakula [emoji481]
Ja eftersom di berömda jätteträffarna i nakula har flyttats till nämnda svenskställe redan innan de inträffat så är det väl tyvärr inte så konstigt.



Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-08-17 at 10:46, skrev Atom:

Tänkte utlysa en spontanträff igen. Eller, så spontan är den ju inte då den ligger 3 veckor framåt i tiden. Dock är den anspråkslös så den kanske kvalificerar sig som spontan ändå.

 

Jag kommer vara i Stockholm för möten 3-6 september och då jag inte hinner med flyget hem den 6:e så åker jag hem den 7:e. Kommer bo på Scandic Continental (vid Centralen) men lyckades ju ta mig till Söder för den mytomspunna Förfesten ett par år tillbaka så kan ta mig dit, eller någon annanstans igen. Om ingen har några andra förslag så kommer jag sätta mig på Belgobaren runt klockan 18 den 6:e september (fredag).

 

Det är inte riktigt lika höga insatser som vid min utlysta träff i Pattaya förra helgen; jag tänker inte hota med att kröka ned mig och följa med feta Ulla på Posten i Hägersten hem, ifall ingen dyker upp. Nej, hoppas givetvis någon dyker upp, där eller vid annan arrangerad plats, men kommer ingen så går jag till sjuelvan och köper en Estrella Sourcream och går hem och lägger mig och kollar på Rapport.   

Nåväl vad är väl en bal på slottet med @Atom

13 timmar sedan, skrev rolba:

Spontanlunch imorgon fredag.

Teknikparken Gävle kl 11.45

@Enis @striden och @alla andra välkomna.

Tja då @Enis fotsteg på livets krokiga stig ej passerar hufudstaden idag så får man väl nöja sig med att träffa @rolba då

 

:big_smile:

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt spontant dök Enis och Striden upp på träffen. Tja, Enis fick jag plocka upp vid arbetsplatsen men han följde med helt frivilligt. :rotfl:

Matbilder är väl inte av intresse så det blir en bild från kaffehörnan.

20190906_123108.jpg.61ef5f8caf764287ea5b946f6747c068.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...