Jump to content
IGNORERAD

Spontanträffar


Gorocco

Recommended Posts

Hade en liten spontanträff på verandan i obygden när Tony dök upp helt oväntat ett riktigt trevligt samkväm utan alkohol, det var bara Gorocco som tog en Leo.

Det var Bosse, Gorocco, jag och Tony som inte ville vara med på bild.

Skål på er.

IMG_2559.JPG.ac3fb75f0f93f7c4ec11c9c4a715cbeb.JPGIMG_2560.JPG.cfe89cdd9d36a60aad2e8e477a5238a4.JPGIMG_2562.JPG.41d1c1c5a61910c62097f9efe8cdfca7.JPGIMG_2566.JPG.0ee8e7f52f93d3db229b44cb82f55fd7.JPGIMG_2565.JPG.d61873ce74b002fd0aa72d9c1c6a3153.JPGIMG_2564.JPG.ee057fed45c76e4f11ee2badf66a27de.JPG

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 376
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nilsson68

    33

  • samet

    27

  • Gorocco

    25

  • Fantomen

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk
On 2019-01-11 at 01:56, skrev Nilsson68:

MPR är uppskattatemoji106.pngemoji4.pngemoji6.png04347251406da456ef24b80f9b47fb2f.jpg

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
 

 

Om du får ett sådant bemötande på restaurangerna i Thailand. Hur bemöts då sådana celebriteter som ex Atom eller tall viking?

 

Blir väl röda matten där.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

On 1/10/2019 at 7:38 PM, Nilsson68 said:

Nilsson med@Spooncreek fortsätteremoji4.png Vi stänker på.
Vi saknar Dagens Ordförande@Samet
0a71baef36602f65be8a10de6e6f4496.jpgf369186ee61b0df465b3a73e141c25bc.jpg

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
 

Då har man äntligen, efter snart två dygn,  återhämtat sig såpass att man orkar skriva ett inlägg och tacka alla deltagare för en mycket trevlig träff. Ett särskilt tack till @Nilsson68 för drinkarna på Horizon. Vi hade säkert trevligt efter det med, men det var ju så himla dimmigt ute..

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev spooncreek:

Då har man äntligen, efter snart två dygn,  återhämtat sig såpass att man orkar skriva ett inlägg och tacka alla deltagare för en mycket trevlig träff. Ett särskilt tack till @Nilsson68 för drinkarna på Horizon. Vi hade säkert trevligt efter det med, men det var ju så himla dimmigt ute..

Nilsson´s stänkare är en garanti för ett par dagars skakande i fosterställning. Inte ens Nilsson själv verkar kunna undgå detta öde alla gånger :rotfl: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har man äntligen, efter snart två dygn,  återhämtat sig såpass att man orkar skriva ett inlägg och tacka alla deltagare för en mycket trevlig träff. Ett särskilt tack till [mention=11562]Nilsson68[/mention] för drinkarna på Horizon. Vi hade säkert trevligt efter det med, men det var ju så himla dimmigt ute..
[emoji1787][emoji1787][emoji1787] Så sant, så sant. Tack själv. Och hoppas allt ordnar upp sig med Boendet för din vän.
Ha det gott. Så ses vi förhoppningsvis igen[emoji4]
Mvh
Nilsson

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev stefan5300:

Hade en liten spontanträff på verandan i obygden när Tony dök upp helt oväntat ett riktigt trevligt samkväm utan alkohol, det var bara Gorocco som tog en Leo.

Det var Bosse, Gorocco, jag och Tony som inte ville vara med på bild.

Skål på er.

IMG_2559.JPG.ac3fb75f0f93f7c4ec11c9c4a715cbeb.JPGIMG_2560.JPG.cfe89cdd9d36a60aad2e8e477a5238a4.JPGIMG_2562.JPG.41d1c1c5a61910c62097f9efe8cdfca7.JPGIMG_2566.JPG.0ee8e7f52f93d3db229b44cb82f55fd7.JPGIMG_2565.JPG.d61873ce74b002fd0aa72d9c1c6a3153.JPGIMG_2564.JPG.ee057fed45c76e4f11ee2badf66a27de.JPG

:giggle:Det verkar i alla fall en som begrep att mitt totalt värdelösa inlägg var en parodi på andra inlägg i tråden och skrattade åt det hela:giggle::declare:😁.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bjuder in till en spontanträff på Harrys den 15-jan klockan 1800 med anledning att jag just flyttat till Thailand!!!

 

Hoppas att träffa en del av er...

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Joe:

Jag bjuder in till en spontanträff på Harrys den 15-jan klockan 1800 med anledning att jag just flyttat till Thailand!!!

 

Hoppas att träffa en del av er...

 

  / Joe

Trevligt! Får chansa. 😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Joe:

Jag bjuder in till en spontanträff på Harrys den 15-jan

Typ en vecka för tidigt......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Joe:

Jag bjuder in till en spontanträff på Harrys den 15-jan klockan 1800 med anledning att jag just flyttat till Thailand!!!

 

Hoppas att träffa en del av er...

 

  / Joe

Barfine notan tar Du ?

Isånna fall stannar jag ett par nätter till i Fiskebyn ?555

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Soengsang:

Typ en vecka för tidigt......

För DEN spontanträffen ja!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Joe:

Jag bjuder in till en spontanträff på Harrys den 15-jan klockan 1800 med anledning att jag just flyttat till Thailand!!!

 

Hoppas att träffa en del av er...

 

  / Joe

Jag ska försöka komma. Är det enbart för herrar? Tar du din dam med så ska jag försöka dra med min men risken är att hon är sliten efter att ha suttit på bussen från Loei hela natten och vill gå på sängen i stället.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago, Fritz said:

Jag ska försöka komma. Är det enbart för herrar? Tar du din dam med så ska jag försöka dra med min men risken är att hon är sliten efter att ha suttit på bussen från Loei hela natten och vill gå på sängen i stället.

Det är för alla som vill. Min dam kommer att vara där i alla fall.

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
35 minuter sedan, skrev Surin P3:

1 timme på Harrys. 

Jag ska spela en bridgetävling som börjar kl 11 i morgon så jag vågar f-n inte komma. Jag känner mig själv alldeles för bra för att veta hur det kan toka till sig ifall jag kommer. ;)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir en ny Spontanträff idag, ca 1700 är jag på Harrys!

 

Såg på FB att de skall han kycklingving-buffe från 1800 om någon är intresserad...

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
16 minuter sedan, skrev Stein:

Lämnar snart världens bästa stad Hong Kong för Pattaya. Så senare ikväll kommer jag sitta på Harrys för er som törs möta mig. Jag är på plats från kl 18 och brukar sitta vid klockan på höger sida av bardisken. Väl mött tuffingar. 

Hahaha! Jo, det tror vi på! Kan du inte visa en live and direct bild på var du är? Du har ju postat bilder där du säger att du är som är flera år gamla? Vem mer än dig själv tror du att du lurar? Tja, dom som inte förstår att du är troll då. 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Stein:

världens bästa stad Hong Kong

 

Här en man som vet vad han pratar om, kommer han sen och säger att Coke Zero är väldens bästa dryck så är han perfekt, nästan så jag skulle fundera på att byta sida... hehe ;)

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Stein:

Kom till Harrys så tar jag in ett helrör som vi kan dela på. Du får även välja vilken sort du vill ha. Sangsom duger tydligen inte. 

LOL! Grottis, kamma till dig nu! Varför sa du inte vad du tyckte om mig när vi träffades istället? Är du så ryggradslös? Du är bara patetisk och inget annat. Så besviken, trodde ju att du var en go en gubbe.... men ack så fel man har. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Stein:

Du blandar ihop mig med någon annan. Erbjudandet kvarstår dock tills vi ses i Pattaya nån gång. 

 

Whööp!

Ja, kanske?! Det var nog Jultomten jag menade. För du är ju inte alls uppenbar med ditt trollkonto. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

GOTLAND!

 

Viking kör sin sista kryssning till Gotland idag och Gorocco ska med.

Idag kl. 17.00 hem lördag 14.30, en hel dag i Visby och två nätter ombord.

 

Det finns hyttplatser från 715 kr/person om två delar hytt, klart bra pris, 715 kr räcker knappt till färjan över till Gotland med rederi "Destination Gotland" enkel biljett en helg.

 

vikingbok.PNG.b2b8d626c8bbe2ca1f49665d447a2ae4.PNG

 

Finns i baren eller på After Beach imorgon i hamnen i Visby.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
7 minuter sedan, skrev Gorocco:

GOTLAND!

 

Viking kör sin sista kryssning till Gotland idag och Gorocco ska med.

Idag kl. 17.00 hem lördag 14.30, en hel dag i Visby och två nätter ombord.

 

Det finns hyttplatser från 715 kr/person om två delar hytt, klart bra pris, 715 kr räcker knappt till färjan över till Gotland med rederi "Destination Gotland" enkel biljett en helg.

 

vikingbok.PNG.b2b8d626c8bbe2ca1f49665d447a2ae4.PNG

 

Finns i baren eller på After Beach imorgon i hamnen i Visby.

Kvack!!

Snacka om spontanträff!

Tusan, du skulle sagt det för en månad sedan, då....

Fast okay - då är det kanske inte spontant...

Nåväl, trevlig resa! 👍

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Gorocco:

Var är ni, grogg i hytt 21**...

IMG_20190704_164427_2.jpg.28f86edae66253eb77533d446ac5471e.jpg

Är baren stängd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite grogg i hytten på Hotel Hilton strax under bildäck är standard innan baren.

Hytten ligger så långt ner under bildäck att inte ens råttorna vågar sig ner så här långt under.

 

Vid 21.00 igår så var man så trött att "partydjuret"  Gorocco allvarligt funderade på att gå och sova.

Men med lite bra livemusik så vaknade man till och höll ut till 01.00.

Tvingade sen mig att sova ut till 07.30 efter flera uppvaknande tidigare och pigg.

07.40 ringde Lillkrabban på Line (båtens WIFI, det enda som har täckning under kölen) och kollade att Gorocco sovit bra och framförallt... Själv. 😉

 

Nu stundar frukostbuffé och se vad det är för väder där uppe, eftersom Goroccos lyxhytt saknar fönster. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...