Jump to content
IGNORERAD

Snus Kastrup?


Soengsang

Recommended Posts

Kikade just på vad snus kostar på Kastrup, 57 kr dosan, kan det verkligen stämma?

Någon som köpt snus där?

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Kikade just på vad snus kostar på Kastrup, 57 kr dosan, kan det verkligen stämma?

Någon som köpt snus där?

 

Har inte köpt snus där men som du ställer frågan kunde du lika gärna skrivit att whisky kostar 375kr. Snus i Sverige kostar väl mellan 20-80kr beroende på vilket märke osv. 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev M33:

Har inte köpt snus där men som du ställer frågan kunde du lika gärna skrivit att whisky kostar 375kr. Snus i Sverige kostar väl mellan 20-80kr beroende på vilket märke osv. 

Förstår inte vad du misstolkar.

Frågan är om det finns snus där billigare än 57kr dosan, och om någon köpt snus där som kan bekräfta att det är så dyrt?

Men nu blev det ju en fråga till att ställa, vad för snus kostar 80kr dosan i Sverige?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är en dosa lös general så är väl 57kr rimligt, är det någon lågbudget portion så är det dyrt. Snus är ett samlingsnamn...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Förstår inte vad du misstolkar.

Frågan är om det finns snus där billigare än 57kr dosan, och om någon köpt snus där som kan bekräfta att det är så dyrt?

Men nu blev det ju en fråga till att ställa, vad för snus kostar 80kr dosan i Sverige?

https://www.snusbolaget.se/general/general-kardus-2017

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Oavsett vilket så lönar det nog inte sig att köpa snuset i Danmark. 

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Oavsett vilket så lönar det nog inte sig att köpa snuset i Danmark. 

Hm.....naturligtvis, men måste man så måste man......och frågan är om det verkligen är så dyrt som 57kr för en general portion, och om någon köpt snus där....

 

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Det är ju faktiskt mest glasburken som kostar där och begränsar upplagan, men vore kul o smaka.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 minut sedan, skrev Soengsang:

Hm.....naturligtvis, men måste man så måste man......och frågan är om det verkligen är så dyrt som 57kr för en general portion, och om någon köpt snus där....

 

Det är ju faktiskt mest glasburken som kostar där och begränsar upplagan, men vore kul o smaka.

 

Jag har faktiskt aldrig köpt snus på CPH...eller ens i Norge. 

Trodde inte att dom sålde snus i EU, men det kanske dom gör?

hade jag fått frågan förra söndagen hade jag kunnat kolla upp det, men nu flyger jag ARN-SVG direkt. 

Jag har kanske en tur via CPH inom några veckor, men då räknar jag med att det är försent. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Trodde inte att dom sålde snus i EU, men det kanske dom gör?

Äe väl bara på "taxfree" avdelningar de säljer, flygplatser, färjor etc.

Men som sagt 57kr är ju lite saftigt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hm.....naturligtvis, men måste man så måste man......och frågan är om det verkligen är så dyrt som 57kr för en general portion, och om någon köpt snus där....

 

Det är ju faktiskt mest glasburken som kostar där och begränsar upplagan, men vore kul o smaka.

Ok, hur mycket kostar glasburken då?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ok, hur mycket kostar glasburken då?

Ingen aning men det är väl burken som är det som driver upp priset, ser för övrigt att vi inte tittade på samma General Kardus.

 

Men munblåsta glassaker från Orrefors är ju rätt dyra.

1916772594_Skarmavbild2018-07-22kl_17_27_10.thumb.png.c8ec4e64b4564837a5db6452a87b3dd2.png

 

Hursom rätt snygg snusdosa, vore kul att ha, men kanske inte helt lätt att få tag i då de verkar vara i begränsad upplaga.

https://www.swedishmatch.se/kop-snus/general/general-kardus-2018/

 

Men nu skiter jag i det, frågan var om det finns annat snus på Kastup.....mer än det som är hutlöst dyrt?????

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Finns inget snus att köpa på Kastrup. Så var det iaf för nåt år sen då dom slutade sälja snus.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Finns inget snus att köpa på Kastrup. Så var det iaf för nåt år sen då dom slutade sälja snus.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Det står att de säljer snus på deras hemsida, rätt dyrt iofs, som Soensang skriver...

220 Dkk för 5 dosor.

 

MVH

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Det står att de säljer snus på deras hemsida, rätt dyrt iofs, som Soensang skriver...
220 Dkk för 5 dosor.
 
MVH
 
Hmm.. Ok, då har dom börjat sälja igen då. Jag åkte ifrån mitt snus när vi åkte till Thailand. Och då såldes inget snus på Kastrup. Men det är ju bra att veta att dom börjat sälja igen.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
On 2018-07-23 at 02:54, skrev Tommy:

Det står att de säljer snus på deras hemsida, rätt dyrt iofs, som Soensang skriver...

220 Dkk för 5 dosor.

 

MVH

 

Har du hemsidan/hittar inte sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Ban phutsa:

I november fanns bara damsnus 😉

Finns bra lössnus att köpa i korat...

 

20190115_165013.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...