Jump to content
IGNORERAD

Pulsmätare


lasseiudon

Recommended Posts

Någon som köpt en pulsmätare i Thailand. Jag är lite sugen på att ha en egen. Det handlar om en "mobil" mätare, helst armband men även en för bröstband  kan ju tänkas. Såg på Lazada att dom har ifrån typ 500 Thb upp till över 40.000 Thb. Vad skall man välj?

Link to comment
Dela på andra sajter

I TV-programmet "Medicin med Mosly" så testade dom pulsmätare och det var en stor spridning på tillförlitligheten.

Det är bara en månad sedan programmet visades.

Dom flesta var rent skräp då felvisningen var uppseendeväckande stor.Kolla på SVT-play om du kan se programmet där.

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Någon som köpt en pulsmätare i Thailand. Jag är lite sugen på att ha en egen. Det handlar om en "mobil" mätare, helst armband men även en för bröstband  kan ju tänkas. Såg på Lazada att dom har ifrån typ 500 Thb upp till över 40.000 Thb. Vad skall man välj?

Köp en klocka istället, galaxy gear så har du något som kollar dig hela tiden.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en Garmin Vivoactiv HR 1500kr

Funkar alldeles utmärkt, tom talar om för dig att röra på dig om du sitter för mycket😉

garmin-vvoactive-hr-black(231448)_1_X2_Large.jpg.90f35632873a2818e742702363601377.jpg20180511_192727.thumb.jpg.7fdd1461ebc86cbc09a6d9f4faa99f89.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...