Jump to content
IGNORERAD

Klippa sig gratis i Pattis


Jive

Recommended Posts

Jag gick till ett nytt ställe idag för att klippa mig och det visade sig vara en "skola" för frisörer/frisörskor så de ville inte ha någon betalning. Salongen ligger på Klangen mitt emot entre'n till Big C extra och de kör gratis klippning varje dag mellan kl 8 och 4. Jag blev väldigt väl omhändertagen och klippresultatet blev utan anmärkning.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Jive:

Jag gick till ett nytt ställe idag för att klippa mig och det visade sig vara en "skola" för frisörer/frisörskor så de ville inte ha någon betalning. Salongen ligger på Klangen mitt emot entre'n till Big C extra och de kör gratis klippning varje dag mellan kl 8 och 4. Jag blev väldigt väl omhändertagen och klippresultatet blev utan anmärkning.

 

Arghhhh! Varför passade jag på när jag gick iland i förrgår, kunde ju hållit mig en månad till eller så. 100B helt bortkastade igen :-)

 

20180716_142904.thumb.jpg.1fc9f98dff22e86854df1bd590cd6c13.jpg

 

 

Tack för tipset iaf / SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Jive:

Jag gick till ett nytt ställe idag för att klippa mig och det visade sig vara en "skola" för frisörer/frisörskor så de ville inte ha någon betalning. Salongen ligger på Klangen mitt emot entre'n till Big C extra och de kör gratis klippning varje dag mellan kl 8 och 4. Jag blev väldigt väl omhändertagen och klippresultatet blev utan anmärkning.

Du har inte hittat stället där damerna sätter sig gränsle över en medans de klipper?

 

såg något youtubeklipp från en salong som verkade trevlig 🤨

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Du har inte hittat stället där damerna sätter sig gränsle över en medans de klipper?

 

såg något youtubeklipp från en salong som verkade trevlig 🤨

 

enis

Jo det är samma ställe 😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Enis:

Du har inte hittat stället där damerna sätter sig gränsle över en medans de klipper?

 

såg något youtubeklipp från en salong som verkade trevlig 🤨

 

enis

Det var en rakning dom gjorde ju !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Tallviking:

Det var en rakning dom gjorde ju !

Ja den gången ja.😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...