Jump to content
IGNORERAD

Kontakt


clion

Recommended Posts

Jag skickade in ansöknings dokumenten i april 2017 och då skrev jag för kontakt Lennarts1@hotmail ,.com

Jag har nu lennarts2@hotmail.com

Jag har  skickat e post till migr  om min nya e post adress Men tror inte det fungerar Har försökt återställa lennarts1  men det går inte

Och den adressen står på  ansöknings dokumenten Lennarts1

och det finns ju tele nummer å ringa men de är hela  tiden upptaget 

Så är det någon som vet hur jag ska komma i kontakt med nån typ handläggare så vore jag tacksam

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
14 minuter sedan, skrev clion:

Jag skickade in ansöknings dokumenten i april 2017 och då skrev jag för kontakt Lennarts1@hotmail ,.com

Jag har nu lennarts2@hotmail.com

Jag har  skickat e post till migr  om min nya e post adress Men tror inte det fungerar Har försökt återställa lennarts1  men det går inte

Och den adressen står på  ansöknings dokumenten Lennarts1

och det finns ju tele nummer å ringa men de är hela  tiden upptaget 

Så är det någon som vet hur jag ska komma i kontakt med nån typ handläggare så vore jag tacksam

Besök dom 

Besöksadress:

Vestagatan 2länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Öppettider:

Måndag–fredag 08.30–12.00

Nummerlappar för drop-in delas ut 08:00–11.30

 

https://www.migrationsverket.se/Kontakta-oss/Hitta-till-oss/Orter-besoksadresser/Goteborg.html?unit=Tillstandsenhet

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev clion:

Jag skickade in ansöknings dokumenten i april 2017 och då skrev jag för kontakt Lennarts1@hotmail ,.com

Jag har nu lennarts2@hotmail.com

Jag har  skickat e post till migr  om min nya e post adress Men tror inte det fungerar Har försökt återställa lennarts1  men det går inte

Och den adressen står på  ansöknings dokumenten Lennarts1

och det finns ju tele nummer å ringa men de är hela  tiden upptaget 

Så är det någon som vet hur jag ska komma i kontakt med nån typ handläggare så vore jag tacksam

Om du har kontrollnumret eller beteckningsnummer så kan du maila migrationsverket och förklara vad som hänt. Om du klickar på länken jag bifogar kan du fixa det direkt.

 

https://www.migrationsverket.se/Kontakta-oss/E-posta-oss/Skriv-till-oss.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...