Jump to content
clion

värdens snabbaste bil

Recommended Posts

clion
Inlagd (ändrad)

En svensk bygger värdens snabbaste bil Koenigsegg  slår Bugatti Veyron så det visslar

DS jag kör med hörlurar så man hör sången Ds igen kolla hastigheten 450 kilometer i timmen andra raden på hastighetsmätaren

Ändrades av clion
  • Ge karma 7
  • Skål 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2
16 minuter sedan, skrev clion:

En svensk bygger värdens snabbaste bil Koenigsegg  slår Bugatti Veyron så det visslar

DS jag kör med hörlurar så man hör sången Ds igen kolla hastigheten 450 kilometer i timmen andra raden på hastighetsmätaren

Bugattin göra "bara" 439km så e ju direkt långsam!:big_smile: Länge kan man köra i den hastigheten eller? Skulle tro att däcken brinner upp ganska fort! Men det e ett imponerande bygge, helt klart, och snart har alla Götlaborgare en sådan! :rotfl:

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
8 minuter sedan, skrev audirs2:

Bugattin göra "bara" 439km så e ju direkt långsam!:big_smile: Länge kan man köra i den hastigheten eller? Skulle tro att däcken brinner upp ganska fort! Men det e ett imponerande bygge, helt klart, och snart har alla Götlaborgare en sådan! :rotfl:

Ja jag spelar ju på Eurojackpott  och vinner ja 50 millar så köper ja en Konninseeg  direkt

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy