Jump to content
IGNORERAD

värdens snabbaste bil


clion

Recommended Posts

En svensk bygger värdens snabbaste bil Koenigsegg  slår Bugatti Veyron så det visslar

DS jag kör med hörlurar så man hör sången Ds igen kolla hastigheten 450 kilometer i timmen andra raden på hastighetsmätaren

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev clion:

En svensk bygger värdens snabbaste bil Koenigsegg  slår Bugatti Veyron så det visslar

DS jag kör med hörlurar så man hör sången Ds igen kolla hastigheten 450 kilometer i timmen andra raden på hastighetsmätaren

 

 

Bugattin göra "bara" 439km så e ju direkt långsam!:big_smile: Länge kan man köra i den hastigheten eller? Skulle tro att däcken brinner upp ganska fort! Men det e ett imponerande bygge, helt klart, och snart har alla Götlaborgare en sådan! :rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev audirs2:

Bugattin göra "bara" 439km så e ju direkt långsam!:big_smile: Länge kan man köra i den hastigheten eller? Skulle tro att däcken brinner upp ganska fort! Men det e ett imponerande bygge, helt klart, och snart har alla Götlaborgare en sådan! :rotfl:

Ja jag spelar ju på Eurojackpott  och vinner ja 50 millar så köper ja en Konninseeg  direkt

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...