Jump to content

Recommended Posts

Soengsang
8 timmar sedan, skrev wUThai:

Visst, det finns väl idag inga riktigt dåliga telefoner idag om man slänger upp 5k och uppåt. HTC, blir det tyvärr inte mer för min del. Den jävla muppen som designa telefoner på HTC har kört hela företaget i botten. 

LG V40 kommer ha 5 kameror enligt ryktet?! Pixel 3 florerar det inte så mycket rykten... några bilder som visar lite av den om det nu är en pixel 3. Pixel 2 kameran hamnar än idag i topp.. grym lur men det är ju förra årets modell. Tyvärr blir väl pixel 3dyr, runt en 10k skulle jag tippa!? Hade gärna velat testa en värsting från Nokia, men det verkar inte komma nån som faller mig i smaken iaf. Nokia, kör ju också clean Android vilket är att föredra imo. 

Håller med, körde ett antal HTC förut gillade kvalitén och designen.

Som jag ser det så är Xiaomi mi 8 det enda alternativet till OP 6 om man inte vill lägga en 10:a bland "flagskeppstelefoner", visst Pixel3 eller Note 9 som strax kommer är ju kanon men fan för dyra o supa bort och inte motiverat att de är dubbelt så dyra som de jag nämner.

En sak är iaf säker, köper aldrig mer en telefon med skärm mindre än 6'', jävligt nöjd med min Galaxy A9pro, det kom ju en efterföljare C9pro för 1-2 år sen, skulle det vara att de släpper en till i samma serie så blir det en sån, men de har inte flaggat för en ännu.........hm jag som tidigare svor på att aldrig en Samsunk.

• Ge karma 3
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
Håller med, körde ett antal HTC förut gillade kvalitén och designen.
Som jag ser det så är Xiaomi mi 8 det enda alternativet till OP 6 om man inte vill lägga en 10:a bland "flagskeppstelefoner", visst Pixel3 eller Note 9 som strax kommer är ju kanon men fan för dyra o supa bort och inte motiverat att de är dubbelt så dyra som de jag nämner.

En sak är iaf säker, köper aldrig mer en telefon med skärm mindre än 6'', jävligt nöjd med min Galaxy A9pro, det kom ju en efterföljare C9pro för 1-2 år sen, skulle det vara att de släpper en till i samma serie så blir det en sån, men de har inte flaggat för en ännu.........hm jag som tidigare svor på att aldrig en Samsunk.
Skulle lätt kunna tänka mig en Samsung om den hade någorlunda rent Android typ som HTC.. Frugan har en Samsung s9 plus.. Grym telefon på alla sätt förutom Samsungs egna bloat som ligger över android. Får krupp när jag ser det!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
3 timmar sedan, skrev Muimatt:

Jag lämnade iphone träsket för ett par veckor sedan och köpte en xiamoi mi 8. Funkar hur bra som helst och slår ajfånen med hästlängder i både pris och prestanda. Kan varmt rekommendera den!

Grattis från att kommit ifrån iPhoneträsket.

Köpte du mi8 från leverantör i Thailand eller Hongkong?

Kul att du är nöjd med den, ångrar jag inte beställde en före jag åkte och jobbade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Muimatt
Inlagd (ändrad)
1 hour ago, Soengsang said:

Grattis från att kommit ifrån iPhoneträsket.

Köpte du mi8 från leverantör i Thailand eller Hongkong?

Kul att du är nöjd med den, ångrar jag inte beställde en före jag åkte och jobbade.

Köpte från HK genom Aliexpress.

Jag tror det finns 3 Xiaomi butiker i Bangkok nu för dom som vill känna o klämma på telefonen innan inköp. (Finns en i MBK)

Ändrades av Muimatt
  • Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy