Jive 24 740 Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev nissehult_13: Frugan tittar på thai tv och hon säger att alla lever och att dom skall försöka ta ut dom om 4 timmar. De har fått mat nu. De säger på thaiTV att vattennivån måste sjunka ytterligare innan de kan tas ut och en läkare måste först ta sig ner för att kolla deras hälsostatus, sedan måste evakueringen ske försiktigt och säkert i en väldigt knölig evakueringsväg, så upptagningen av grabbarna kan ta dagar. De säger också att det är möjligt att några av grabbarna finns i ett annat grotthål. Ändrades Juli 2, 2018 av Jive 12 Dela detta inlägg Länk till inlägget
audirs2 39 642 Inlagd Juli 2, 2018 Dom kommer inte att åka på någon utflykt under jord på ett tag!! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Peolito 61 092 Inlagd Juli 2, 2018 Härligt Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Nicholas 20 501 Inlagd Juli 2, 2018 8 minutes ago, Jive said: De säger på thaiTV att vattennivån måste sjunka ytterligare innan de kan tas ut och en läkare måste först ta sig ner för att kolla deras hälsostatus, sedan måste evakueringen ske försiktigt och säkert i en väldigt knölig evakueringsväg, så upptagningen av grabbarna kan ta dagar. De säger också att det är möjligt att några av grabbarna finns i ett annat grotthål. ser ju ut som cirka 12+1 på bilden såvida det inte är utomsocknes på bilden oxå dvs alla indianer ser ut att vara i grottan. eller ? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Jive 24 740 Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Nicholas: ser ju ut som cirka 12+1 på bilden såvida det inte är utomsocknes på bilden oxå dvs alla indianer ser ut att vara i grottan. eller ? Bilden som någon har lagt in här är ett gammalt foto. Indianer?? Jag refererar bara vad jag ser och hör på thaiTV live. Ändrades Juli 2, 2018 av Jive Dela detta inlägg Länk till inlägget
berlitz 3 096 Inlagd Juli 2, 2018 De säger på nyheterna att hela laget är på samma plats å en läkare är på väg till dom med dykarhjälp just nu. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Nicholas 20 501 Inlagd Juli 2, 2018 Just now, Jive said: Bilden som någon har lagt in här är ett gammalt foto. Indianer?? aha trodde det sista fotot var från idag. indianer i kanoter ja, men nu är dom ju i en grotta, så.... för övrigt kan jag säga att hela veckan har jag inte sett några av dom vanliga humor-programmen på TV, dom har väl legat lågt, men nu kör dom för fullt igen. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
nissehult_13 16 024 Inlagd Juli 2, 2018 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Nicholas: aha trodde det sista fotot var från idag. indianer i kanoter ja, men nu är dom ju i en grotta, så.... för övrigt kan jag säga att hela veckan har jag inte sett några av dom vanliga humor-programmen på TV, dom har väl legat lågt, men nu kör dom för fullt igen. Sista 2 fotona var från idag. Ändrades Juli 2, 2018 av nissehult_13 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Tallviking 99 197 Inlagd Juli 2, 2018 Såg just en video på facebook som dom bilderna kommer ifrån. Tydligen engelsktalande dykare som hittade pojkarna så dom hade svårt att förklara för dom att dom skulle komma tillbaka 10 Dela detta inlägg Länk till inlägget
judazzz 2 965 Inlagd Juli 2, 2018 2 hours ago, Nicholas said: blir nog till att dyka ut med dom 1 och 1, lite oklart hur det annars ska gå till, mera regn på G. simhud eller inte. https://www.facebook.com/ThaiSEAL/?hc_ref=ARRf6a-Cct0bUgAmxH8L7gb056DMO0eC9G6Fsz2fXYFAX4N6Pobq8p6OprbHPy3ioRM&fref=nf Thai NavySEAL 2 hrs · พบหมูป่าแล้ว.... แต่ภารกิจเรายังไม่จบ มนุษย์กบ ยังคงดำน้ำเข้าพื้นที่พร้อมหมอเวชศาสตร์ใต้น้ำ นำเพาเวอร์เจลและอุปกรณ์ยังชีพ ไปให้ทีมหมูป่าและส่งคนอยู่เป็นเพื่อนในจุดนั้น จนกว่าแผนการลำเลียงกลับจะเริ่มขึ้น HooYah Already found boar.... But our mission is not over. Frog humans are still diving into space with underwater medicine doctors. Bring back gel and sustenance to the wild boar team and send people to be friends at that point until the logistical plan begins. Hooyah 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Juha 3 364 Inlagd Juli 2, 2018 1 hour ago, judazzz said: Already found boar.... But our mission is not over. Frog humans are still diving into space with underwater medicine doctors. Bring back gel and sustenance to the wild boar team and send people to be friends at that point until the logistical plan begins. Hooyah Hooyah Dela detta inlägg Länk till inlägget
Scandinaviancorner 266 442 Inlagd Juli 3, 2018 Engelsmän som hittade dom,och dom tror att det kommer att ta fem dagar ungefär att få ut alla 13, dom måste lära sig att simma med tuberpå ryggen f;rst 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Thaiger 2 593 Inlagd Juli 3, 2018 Ekot säger att de kan behöva stanna i grottan ända upp till fyra månaders tid. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget