Jump to content
IGNORERAD

En resa i positiv anda till Thailand


bob

Recommended Posts

En tråd i min smak.
Jag känner mig privilegierad som snart får äran att åka hem.
 
EDIT:
 
Var håller herrn' till?
Jag skulle kunna dricka någon pissöl idag om herrn' inte är för munter av sig.
Dock så kan det inte vara för mycket mängder då ungjäveln brukar vakna på nätterna och väcka mig.
Kan det bero på att jag luktar för mycket alko eller att jag sketet på mig i sängen?


Håller hus? Har precis bett om att bli lobotomerade så man slipper skiten, men en öl innan operationen kanske skulle sitta på sin plats, jag är hospitaliserad nära RCA är det något farbror är i närheten av? i så fall skall jag be om frigång.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 222
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • bob

    134

  • M33

    10

  • hamnoi

    10

  • andrejsdenruskige

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Man hinner inte med i svängarna.. Har du lunchkvart allaredan A?

Ändrades av Nakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige


Håller hus? Har precis bett om att bli lobotomerade så man slipper skiten, men en öl innan operationen kanske skulle sitta på sin plats, jag är hospitaliserad nära RCA är det något farbror är i närheten av? i så fall skall jag be om frigång.



Du kanske kan få sprit i droppstativet?
Hmm, har dom bra mediciner där så skulle jag kunna förlänga min Bkk vistelse med några dagar och kanske skuta upp på jobbet.
Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss fortsätta på temat måndagsporr för senildementa.

1f7ae1e2a0760af70645aa56ecdafe2f.png

3fec640cadcaf27e109cc32e8fca29a2.png

347b08918528cb200a0abae278f9e2be.png

Och så ett fläskberg till dig Tommy
8295ddc18aa93b43ffbbe4f2ba59bdc7.png
431c7d616ef6aede0549c3e257586438.png

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-07-01 at 08:32, skrev bob:

Maten kommer och självklart är det en liten ”gojting” som serverar och min vana trogen så säger jag som jag brukar när jag är ute med kompisarna ”VISA PATTARNA FÖR HELV ”, det är då jag inser att jag INTE är ute med kompisarna utan sitter här med frun...

74298cac4cde5331eb78da3a3d4f75e6.jpg

Hum, ser väl ut som ett barn?  :22:

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minutes ago, Batting said:

Hum, ser väl ut som ett barn?  :22:

 

Vet inte vad du har för preferenser din sjuke jävel men ett jävla ord till från dig så skall du vara glad om du inte skall behöva syntolka resten av trådens innehåll när jag är klar med dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 timmar sedan, skrev bob:

 


Har precis bett om att bli lobotomerad.......

 

 

Gick det bra, undrar vi på avdelningen...?

 

download.jpg.52bc50d8e403abc0f5d98e3585e4c0a1.jpg

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 hours ago, andrejsdenruskige said:

 

 


Du kanske kan få sprit i droppstativet?
Hmm, har dom bra mediciner där så skulle jag kunna förlänga min Bkk vistelse med några dagar och kanske skuta upp på jobbet.

 

 

 

Kul att träffas det får vi göra om, korta intensiva öl-möten så tröttnar man inte på varandra... 😉.

By the way, om du skulle ändra dig angående biljetten hem i morgon så köper jag den gärna.

Ändrades av bob
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev bob:

Psykbryt 58...
Jag säger bara en sak ”nu får du väl fan kamma dig käring”

J=Bob
H=fru Bob

J: tycker att tänderna sitter riktigt bra och smärtorna i bakhuvudet har nästan gått bort helt, men jag är lite kass i magen.
H: jag beställde lite mat från en genuin thairestaurang.
J: vad jag önskade jag sa: Men för helvete käring jag betalar ju för mathelvetet här varför köpa egen då.
J: vad jag sa, jaha vad då för thairestaurang min Tirak?
H: den runt hörnet.
J: önskade jag sa, men för helvete den är ju fan full med jävla bakterier och de lagar ju maten i toa är du helt rökt i xxxxx?
J: vad jag sa, har du några bilder på den min kära?
H: ja älskling

dd4582a9f9971f0b94f33ade9f86aa6a.jpg

093e29d82ffcc26fd0c6abb9dd86d17f.jpg

Men för helvete inte konstigt man har ränneskita, pallar fan inte en dag till i detta skitlandet.

Har du provat kranvattnet än?

Rekommenderar det starkt.

 

Rock on! 

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Batting:

Hum, ser väl ut som ett barn?  :22:

Soppa??

 

Drog dom ut båda tandraderna på dig?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev bob:

 

Vet inte vad du har för preferenser din sjuke jävel men ett jävla ord till från dig så skall du vara glad om du inte skall behöva syntolka resten av trådens innehåll när jag är klar med dig.

Nja nu var det väl inte jag som skrev att jag ropat "Visa Pattarna!" åt en lite flicka? Nu trodde jag att du bara försökte vara rolig, men det var fasligt vad du verkar känna dig träffad. :23:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
45 minuter sedan, skrev Batting:

Nja nu var det väl inte jag som skrev att jag ropat "Visa Pattarna!" åt en lite flicka? Nu trodde jag att du bara försökte vara rolig, men det var fasligt vad du verkar känna dig träffad. :23:

Han känner nog inte sig träffad. Jag hade åtminstone inte gjort det. Hon är nog en bra bit över laglig gräns. 

Vad ska du gråta ut över denna gång när någon skriver något elakt...ursäkta, befogat åt dig? SD?

 

Håll dig undan från bra trådar. Read Only behörighet för dig. 

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

”SOS international behöver telefonnumret till er läkare här på sjukhuset”
”Nej vi ger inte ut det”

FÖR HELVETE ÄR NI HELT SINNESSVAGA?

e9e463e0047444bae7af69b0a1fdc727.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Han känner nog inte sig träffad. Jag hade åtminstone inte gjort det. Hon är nog en bra bit över laglig gräns. 

Vad ska du gråta ut över denna gång när någon skriver något elakt...ursäkta, befogat åt dig? SD?

 

Håll dig undan från bra trådar. Read Only behörighet för dig. 

Nu var det väl ändå Bob gnällde och gnydde, men det reagerar du inte på?  :37:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Batting:

Nu var det väl ändå Bob gnällde och gnydde, men det reagerar du inte på?  :37:

Bob har väl för satan inte gnällt ett endaste jävla dugg i denna tråden!   Skärp dig...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Benriach:

Bob har väl för satan inte gnällt ett endaste jävla dugg i denna tråden!   Skärp dig...

Detta "Vet inte vad du har för preferenser din sjuke jävel men ett jävla ord till från dig så skall du vara glad om du inte skall behöva syntolka resten av trådens innehåll när jag är klar med dig." är väl ett jävla gnäll, och t.o.m. hot.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Batting:

Detta "Vet inte vad du har för preferenser din sjuke jävel men ett jävla ord till från dig så skall du vara glad om du inte skall behöva syntolka resten av trådens innehåll när jag är klar med dig." är väl ett jävla gnäll, och t.o.m. hot.

Trams! Jag skulle kalla det ett välskrivet informativt inlägg.

 

Det är du som gnäller...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
6 minuter sedan, skrev Batting:

Detta "Vet inte vad du har för preferenser din sjuke jävel men ett jävla ord till från dig så skall du vara glad om du inte skall behöva syntolka resten av trådens innehåll när jag är klar med dig." är väl ett jävla gnäll, och t.o.m. hot.

Det var du som började och tjafsa om minderårig. Men starta en ny sluten grupp där du kan skriva och bråka. 

 

Dylika negativa yttringar ska inte visualiseras i denna yttersts positiva trendiga tråd. 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Detta "Vet inte vad du har för preferenser din sjuke jävel men ett jävla ord till från dig så skall du vara glad om du inte skall behöva syntolka resten av trådens innehåll när jag är klar med dig." är väl ett jävla gnäll, och t.o.m. hot.

 

Nja, enligt min mening så hade du gjort dig förtjänt av ett sådant svar, som så många gånger förr.

Jag tror inte att herrn’ bör ha någon skrivfunktion på forumet. Ja, kanske inte på något forum.

 

Skit samma.

Beklagar onödigt postande i tråden.

Låt Bob sköta postandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Det var du som började och tjafsa om minderårig. Men starta en ny sluten grupp där du kan skriva och bråka. 

 

Dylika negativa yttringar ska inte visualiseras i denna yttersts positiva trendiga tråd. 

Jag skrev att hon såg ut som ett barn. Fick jag tycka det?!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Det var du som började och tjafsa om minderårig. Men starta en ny sluten grupp där du kan skriva och bråka. 

 

Dylika negativa yttringar ska inte visualiseras i denna yttersts positiva trendiga tråd. 

Jag tyckte att hon såg ut som ett barn...öh ja vad? Vadå tjafs?

Link to comment
Dela på andra sajter

En av  de bästa bildtråden på länge, skrattar högt här hemma, frugan tycker att jag är tokig.

Men hon har nog eller rätt, mer sådant det håller forumet vid liv.

 

    FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-07-01 at 08:32, skrev bob:

Maten kommer och självklart är det en liten ”gojting” som serverar och min vana trogen så säger jag som jag brukar när jag är ute med kompisarna ”VISA PATTARNA FÖR HELV ”, det är då jag inser att jag INTE är ute med kompisarna utan sitter här med frun...

74298cac4cde5331eb78da3a3d4f75e6.jpg

Ska man bli hotad och bespottad för att man tycker att hon ser ung ut? :61:

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
7 minutes ago, Batting said:

Jag tyckte att hon såg ut som ett barn...öh ja vad? Vadå tjafs?

Okej, det räcker nu. Inget mer snack om det. Låt den positiva resetråden fortsätta nu.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073
1 timme sedan, skrev Batting:

Ska man bli hotad och bespottad för att man tycker att hon ser ung ut? :61:

Håll dig från tråden ,det enda du är ute efter det är bråk,din sjuke jävel 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...