Jump to content
IGNORERAD

Ny Thaitelefon


L200

Recommended Posts

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Dom två bästa under 10000 thb idag. Moto G6 plus, ligger väl på 9990 THB. Huawei P20 lite, är också ett klipp den är något billigare än Moto G6 Plus. Personligen hade jag klippt till på en Nokia 7 plus, den ligger på 14000 thb. Fördelen med Nokia 7 plus är att den är en ren Androidtelefon mao så får du senaste Androidversionen så fort den är släppt. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev wUThai:

Dom två bästa under 10000 thb idag. Moto G6 plus, ligger väl på 9990 THB. Huawei P20 lite, är också ett klipp den är något billigare än Moto G6 Plus. Personligen hade jag klippt till på en Nokia 7 plus, den ligger på 14000 thb. Fördelen med Nokia 7 plus är att den är en ren Androidtelefon mao så får du senaste Androidversionen så fort den är släppt. 

 

 

Har kört Motorola G-lurar sedan G2, G2an dog när dottern hoppade i poolen med den, har en G5s Plus nu, funkar helt OK, bra lurar till schyssta priser!

Frugan och grabben har nån lite äldre variant, G4, nånting.

 

Det var extremt frustrerande när jag uppgraderade Android på min G3 (som var vattentät), den blev helt obrukbar och det gick inte att återställa till den äldre varianten av Android.

Försökte själv och fick sen hjälp av kunnigare, yngre personer, kollade på nätet, men den är körd...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minutes ago, wUThai said:

Dom två bästa under 10000 thb idag. Moto G6 plus, ligger väl på 9990 THB. Huawei P20 lite, är också ett klipp den är något billigare än Moto G6 Plus. Personligen hade jag klippt till på en Nokia 7 plus, den ligger på 14000 thb. Fördelen med Nokia 7 plus är att den är en ren Androidtelefon mao så får du senaste Androidversionen så fort den är släppt. 

 

 

Jag tror Nova 3e som jag beskrev ovan är vad de kallar P20 lite i den här delen av världen. Håller också med om Nokia, har aldrig ägt en sådan i hela mitt liv, men några av deras nya modeller verkar riktigt prisvärda. "Better late than never" :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung J7+.

Dubbla sim, stor skärm, najs kamera.

8000-10000 baht beroende på tillbehör.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev frogfish:

Samsung J7+.

Dubbla sim, stor skärm, najs kamera.

8000-10000 baht beroende på tillbehör.

Då är det bättre o satsa på en Galaxy A6+, helt ny lur som just släptes, och kostar just under 10000.

Köpte en Galaxy A8+ till minsta dotra, funkar kanon och otroligt prisvärd, bra kamera och vattentät.

 

Funderar själv på en Xiaomi mi8, som just släpps och är deras flaggskepp för året.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
On 2018-06-30 at 02:45, skrev Soengsang:

Då är det bättre o satsa på en Galaxy A6+, helt ny lur som just släptes, och kostar just under 10000.

Köpte en Galaxy A8+ till minsta dotra, funkar kanon och otroligt prisvärd, bra kamera och vattentät.

 

Funderar själv på en Xiaomi mi8, som just släpps och är deras flaggskepp för året.

 

Blev en A6+  med svampfilter 555

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en i fånge, då slipper du tänka, det gör dem åt dig!😎

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev L200:

Blev en A6+  med svampfilter 555

Helt klart väldigt mycket telefon för de pengarna.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-29 at 18:58, skrev frogfish:

Samsung J7+.

Dubbla sim, stor skärm, najs kamera.

8000-10000 baht beroende på tillbehör.

Har haft en J7 en tid nu. Köpte den för att få dubbla SIM. Sjukt bra att kunna ha en telefon för jobb och privat. När jag är i Thai kör jag Thaisim och Svesim. Enda felet är att ena SIM bara tar 3G annars är jag riktigt nöjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-29 at 17:55, skrev Tommy:

Har kört Motorola G-lurar sedan G2, G2an dog när dottern hoppade i poolen med den, har en G5s Plus nu, funkar helt OK, bra lurar till schyssta priser!

Frugan och grabben har nån lite äldre variant, G4, nånting.

 

Det var extremt frustrerande när jag uppgraderade Android på min G3 (som var vattentät), den blev helt obrukbar och det gick inte att återställa till den äldre varianten av Android.

Försökte själv och fick sen hjälp av kunnigare, yngre personer, kollade på nätet, men den är körd...

 

 

MVH

Kör en Clion och citerar mej själv!

 

Har en G6S Plus nu...

Dottern hade min G5, hon rymde hemifrån och när jag fick tag på henne var luren borta...

Hon kan ha slängt den var som helst under sin 300 meter långa promenad, den kan också ligga i vår trädgård, troligast är att hon bara slängt den när batteriet dog.

 

Köpte en G6 nästa dag efter att ha letat både hemma och längs hennes färdväg... Liten skitunge den där.

Lovade mej själv att hon aldrig skulle få röra den nya... Hon har den nu :yarr:  , hennes iPad pajade och är på reparation...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...