Jump to content
IGNORERAD

google home


scorpio63

Recommended Posts

Köpte mig en google home mini igår och jag är helt imponerad av vad den klarar.

Blev snart även en order på en smarthub från Samsung som kan vara mellantinget mellan googels och mina andra enheter.

Smarthubben är inkopplad men jag har inte fått något grepp om hur man löser kopplingarna än, den bara står där och talar om att den finns.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Och?

 

MVH

Ja, den va lite lurig, kan heller inte riktigt fundera ut vart frågetecknet skulle varit..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också en Google home här i Chiang Mai. Fungerar kanon. Kopplad till min Sony Android TV och Spotify. 

 

Då den inte är släppt för den Thailändska marknaden så måste man ha U.S. English som språk i mobilen där man har Google home-appen, för att det ska fungera. 

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...