Jump to content

Får ni titta på Fotbolls VM?  

48 röster

1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

• Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      40
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5

Recommended Posts

hamnoi

Underbart,härligt,fantastiskt :party:!!

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
edvardpop

Tja, går ju inte säga annat än att fransmännen hade en del flyt, å andra sidan har ju bra lag tur sägs det.

Kul med sex mål i en vm-final annars. Måste varit ett tag sedan.

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
GreenValley

Frankrike har vunnit alla matcher i VM (förutom 0-0 matchen mot Danmark) under ordinarie speltid (90 min).

Helt klart var Frankrike (sett till hela turneringen) det bästa laget och vann rättvist!

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
8 timmar sedan, skrev hamnoi:

Underbart,härligt,fantastiskt :party:!!

Den roligaste finalen på många många år, synd bara att Frankrike vann.

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300

Ja det där med hands är ett problem, det bästa vore om det alltid blåstes frispark eller straff om bollen tar arm/hand om den inte är tätt intill kroppen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
ArneMorales

Tycker det är fantastiskt att ett litet land som Kroatien,  med bara drygt fyra miljoner invånare,  tar silver i fotbolls VM.

Landet blev självständigt så sent som 1991, efter att 1963 - 1991 ha ingått i det mångkulturella misslyckandet Jugoslavien.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hasseryd
54 minuter sedan, skrev ArneMorales:

efter att 1963 - 1991 ha ingått i det mångkulturella misslyckandet Jugoslavien.

Lite Bessszervisande historialektion Jugoslavien bildades 1918

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jugoslavien

• Ge karma 2
  • Minus 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747

Det har varit ett mycket fint VM med jättebra fotboll,men jag hade helst sett Kroatien som vinnare.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
ArneMorales
51 minuter sedan, skrev hasseryd:

Lite Bessszervisande historialektion Jugoslavien bildades 1918

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jugoslavien

Javisst, men jag har inte påstått något annat.

Jag skrev att Kroatien ingick i det mångkulturellt misslyckade Jugoslavien  1963-1991. Den period Jugoslavien ingick i Sovjets lydstater. Tidigare var Jugoslavien ett något friare kungarike.

Ändrades av ArneMorales
  • Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
20 timmar sedan, skrev edvardpop:

Tja, går ju inte säga annat än att fransmännen hade en del flyt, å andra sidan har ju bra lag tur sägs det.

"Det är lättare att ha tur om man är skicklig" brukar farsan ofta säga!

Grattis Frankrike, hoppas det blir lite färre kravaller i Paris i kväll, när De blåa skall paradera!

MVH

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
GreenValley
20 timmar sedan, skrev edvardpop:

Kroatien hade allt en hel del flyt på sin väg till finalen, två vinster på straffar och en i förlängning!

Ändrades av GreenValley
  • Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
10 timmar sedan, skrev GreenValley:

Kroatien hade allt en hel del flyt på sin väg till finalen, två vinster på straffar och en i förlängning!

Tur? Det tyder ju på både psykisk och fysisk styrka att vara starkast när det gäller.

Några som hade tur så var det väl England som tog sig till vm genom att komma först i gruppkvalet med Slovakien, Skottland och några andra blåbärslag, osar mygellottning lång väg.

Men som tur var så segrade de som spelade fotboll och inte de som låg fotboll, så jäkla gutt att glasbenslirarna från mellan, sydamerika och sydeuropa inte kom så långt i turneringen.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Wangthong
7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tur? Det tyder ju på både psykisk och fysisk styrka att vara starkast när det gäller.

Några som hade tur så var det väl England som tog sig till vm genom att komma först i gruppkvalet med Slovakien, Skottland och några andra blåbärslag, osar mygellottning lång väg.

Men som tur var så segrade de som spelade fotboll och inte de som låg fotboll, så jäkla gutt att glasbenslirarna från mellan, sydamerika och sydeuropa inte kom så långt i turneringen.

De kommer tillbaka. De förbättrar skådespeleriet till nästa VM. En del lag skulle vinna mycket på att anställa en regisör.  :)

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• Liknande innehåll

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Har man fått smak på Thailand så är det många som tappar intresset för västerländska tjejer,så när hade ni sex senast med en vit?
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Hur stort genomslag har feministerna fått på MPR 2018.
      För några år sedan bestod ju nästan hälften av mpr´s medlemmar av sittkissare  
      Själv väljer jag att stå upp, jag har ju en snabel jag kan rikta mot toastolen.
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Enligt thaivisa så visar undersökningar att 50% av alla faranger som besöker Thailand har haft eller skulle kunna tänka sig att ha sex med en ladyboy.
      https://www.thaivisa.com/forum/topic/1038825-poll-half-of-all-foreigners-are-contemplating-or-have-had-a-sexual-experience-with-a-lady-boy/

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Vad är minimum i månadsinkomst för att ni skulle kunna tänka er flytta till Thailand?
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Jag själv kör hemförsäkring de första 45 dagarna, sedan ERV resterande tid.
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy