Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM


Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

  1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

    • Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5


Recommended Posts

Underbart,härligt,fantastiskt :party:!!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 695
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    44

  • hamnoi

    42

  • Peolito

    37

  • GreenValley

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tja, går ju inte säga annat än att fransmännen hade en del flyt, å andra sidan har ju bra lag tur sägs det.

Kul med sex mål i en vm-final annars. Måste varit ett tag sedan.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Frankrike har vunnit alla matcher i VM (förutom 0-0 matchen mot Danmark) under ordinarie speltid (90 min).

Helt klart var Frankrike (sett till hela turneringen) det bästa laget och vann rättvist!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev hamnoi:

Underbart,härligt,fantastiskt :party:!!

Den roligaste finalen på många många år, synd bara att Frankrike vann.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det där med hands är ett problem, det bästa vore om det alltid blåstes frispark eller straff om bollen tar arm/hand om den inte är tätt intill kroppen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales

Tycker det är fantastiskt att ett litet land som Kroatien,  med bara drygt fyra miljoner invånare,  tar silver i fotbolls VM.

 

Landet blev självständigt så sent som 1991, efter att 1963 - 1991 ha ingått i det mångkulturella misslyckandet Jugoslavien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har varit ett mycket fint VM med jättebra fotboll,men jag hade helst sett Kroatien som vinnare.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
51 minuter sedan, skrev hasseryd:

Lite Bessszervisande historialektion Jugoslavien bildades 1918

https://sv.wikipedia.org/wiki/Jugoslavien

Javisst, men jag har inte påstått något annat.

Jag skrev att Kroatien ingick i det mångkulturellt misslyckade Jugoslavien  1963-1991. Den period Jugoslavien ingick i Sovjets lydstater. Tidigare var Jugoslavien ett något friare kungarike.

 

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev edvardpop:

Tja, går ju inte säga annat än att fransmännen hade en del flyt, å andra sidan har ju bra lag tur sägs det.

Kul med sex mål i en vm-final annars. Måste varit ett tag sedan.

"Det är lättare att ha tur om man är skicklig" brukar farsan ofta säga!

 

Grattis Frankrike, hoppas det blir lite färre kravaller i Paris i kväll, när De blåa skall paradera!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
20 timmar sedan, skrev edvardpop:

Tja, går ju inte säga annat än att fransmännen hade en del flyt, å andra sidan har ju bra lag tur sägs det.

Kul med sex mål i en vm-final annars. Måste varit ett tag sedan.

Kroatien hade allt en hel del flyt på sin väg till finalen, två vinster på straffar och en i förlängning!

 

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev GreenValley:

Kroatien hade allt en hel del flyt på sin väg till finalen, två vinster på straffar och en i förlängning!

 

Tur? Det tyder ju på både psykisk och fysisk styrka att vara starkast när det gäller.

 

Några som hade tur så var det väl England som tog sig till vm genom att komma först i gruppkvalet med Slovakien, Skottland och några andra blåbärslag, osar mygellottning lång väg.

 

Men som tur var så segrade de som spelade fotboll och inte de som låg fotboll, så jäkla gutt att glasbenslirarna från mellan, sydamerika och sydeuropa inte kom så långt i turneringen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tur? Det tyder ju på både psykisk och fysisk styrka att vara starkast när det gäller.

 

Några som hade tur så var det väl England som tog sig till vm genom att komma först i gruppkvalet med Slovakien, Skottland och några andra blåbärslag, osar mygellottning lång väg.

 

Men som tur var så segrade de som spelade fotboll och inte de som låg fotboll, så jäkla gutt att glasbenslirarna från mellan, sydamerika och sydeuropa inte kom så långt i turneringen.

De kommer tillbaka. De förbättrar skådespeleriet till nästa VM. En del lag skulle vinna mycket på att anställa en regisör.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Man kan inte vara lite gravid, antingen är man det eller ej, samma sak med fi(tt)än FIFA... antingen är man med eller emot, jävla vankelryggar.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ryssarna är väl inte kvalificerade för VM ännu, de ska väl först möta Polen och sedan ev vinnaren mellan Sverige-Tjeckien.  Fast dessa länder har ju sagt att de inte möter ett ryskt landslag överhuvudtaget, alltså blir det WO och redan nu klart att Ryssland går vidare till VM och därmed meningslöst att spela några matcher överhuvudtaget, eller har jag missuppfattat något...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Benriach:

Men ryssarna är väl inte kvalificerade för VM ännu, de ska väl först möta Polen och sedan ev vinnaren mellan Sverige-Tjeckien.  Fast dessa länder har ju sagt att de inte möter ett ryskt landslag överhuvudtaget, alltså blir det WO och redan nu klart att Ryssland går vidare till VM och därmed meningslöst att spela några matcher överhuvudtaget, eller har jag missuppfattat något...

Då lär dom få guld på WO... eller kommer inte övriga länder bojkotta VM?... samtidigt en pungspark på FIFA's påvar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...