Jump to content

Får ni titta på Fotbolls VM?  

48 röster

1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

• Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      40
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5

Recommended Posts

LOSForever

Fan Vet

• Snurrigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
HuaHindinnge

Är England bortdömda? Några solklara hörnor och inkast blev det inget av.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
spooncreek

Vilket drama.

Trippier som ger England ledningen så tidigt med en vansinnigt snygg frispark tidigt blir skadad i slutet och  England får avsluta med 10 man. Välförtjänt seger för Kroatien dock som vänder på den mardrömsstarten.

Och vad var Harry Kane? Hade inte hans namn aviserats i laguppställningen kunde man tro att han inte alls var på plan. Ännu en stjärna som svek när det gällde.

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
edvardpop

England is going home. Underbart!

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
Inlagd (ändrad)

Gott mos. Hoppas detta täpper till käften på dom storkäftade engelska journalisterna! HAHAHAHA!

Ändrades av wUThai
  • Ge karma 2
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
1 minut sedan, skrev edvardpop:

Mja, dom har en match kvar mot Belgien på Lördag. :)

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hamnoi
3 minuter sedan, skrev spooncreek:

Vilket drama.

Trippier som ger England ledningen så tidigt med en vansinnigt snygg frispark tidigt blir skadad i slutet och  England får avsluta med 10 man. Välförtjänt seger för Kroatien dock som vänder på den mardrömsstarten.

Och vad var Harry Kane? Hade inte hans namn aviserats i laguppställningen kunde man tro att han inte alls var på plan. Ännu en stjärna som svek när det gällde.

HK=Världens dyraste spelare, jo tjena.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
edvardpop
18 minuter sedan, skrev wUThai:

Mja, dom har en match kvar mot Belgien på Lördag. :)

Så sant. Missade det i hastigheten. Nåväl, får väl hoppas belgarna gör en kanonmatch då så engelsmännen får stryk igen ;)

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
spooncreek
Inlagd (ändrad)
44 minutes ago, edvardpop said:

43 minutes ago, wUThai said:

Gott mos. Hoppas detta täpper till käften på dom storkäftade engelska journalisterna! HAHAHAHA!

På Sky News har rapporteringen gått från #itscominghome, innan matchen, till #theladsdidwell.  Ungefär som den svenska mediarapporteringen efter förlusten mot England. Så kan det gå :-) 

Ändrades av spooncreek

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stoneys

Dags att göra en cover up ,630@60.jpg.fe6eb30137fe5f06a85f3d4ef8e6a140.jpg Ha Ha ,

• Haha 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nana

Nu hoppas jag verkligen att Frankrike vinner på Söndag! Fan kommer ju inte att kunna vistas på jobbet efter semestern, om Kroatien vinner! 

Så en 3-1 seger till Frankrike! Och 2-0 till Belgien på lördagen, så blir det bra! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
kenneth073
Inlagd (ändrad)

Klicanje Hrvatska 

Ändrades av kenneth073

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
On 2018-07-11 at 23:02, skrev edvardpop:

Så sant. Missade det i hastigheten. Nåväl, får väl hoppas belgarna gör en kanonmatch då så engelsmännen får stryk igen ;)

Jag såg Frankrike Vs Belgien som den moraliska finalen

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
KaiserBlood

Jag satsade mina sista pengar på att Kroatien skulle vinna mot England. Hade jag torskat det hade det nog blivit en balkonghoppning...........

Skämt & sido. Jag hade 83,50 kr kvar på ett Unibet konto som jag inte använt sen dackefejden. Nu gick det bra så jag slänger in allting igen på Kroatien som vinnare.

Mjölkbussen eller taxi till Pattaya nästa gång☺️

• Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
1 timme sedan, skrev KaiserBlood:

Jag satsade mina sista pengar på att Kroatien skulle vinna mot England. Hade jag torskat det hade det nog blivit en balkonghoppning...........

Skämt & sido. Jag hade 83,50 kr kvar på ett Unibet konto som jag inte använt sen dackefejden. Nu gick det bra så jag slänger in allting igen på Kroatien som vinnare.

Mjölkbussen eller taxi till Pattaya nästa gång☺️

Vad har Unibet för regler, de flesta spelbolag räknar ju slutresultatet efter ordinarie tid och då var det ju oavgjort.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• Liknande innehåll

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Har man fått smak på Thailand så är det många som tappar intresset för västerländska tjejer,så när hade ni sex senast med en vit?
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Hur stort genomslag har feministerna fått på MPR 2018.
      För några år sedan bestod ju nästan hälften av mpr´s medlemmar av sittkissare  
      Själv väljer jag att stå upp, jag har ju en snabel jag kan rikta mot toastolen.
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Enligt thaivisa så visar undersökningar att 50% av alla faranger som besöker Thailand har haft eller skulle kunna tänka sig att ha sex med en ladyboy.
      https://www.thaivisa.com/forum/topic/1038825-poll-half-of-all-foreigners-are-contemplating-or-have-had-a-sexual-experience-with-a-lady-boy/

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Vad är minimum i månadsinkomst för att ni skulle kunna tänka er flytta till Thailand?
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Jag själv kör hemförsäkring de första 45 dagarna, sedan ERV resterande tid.
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy