Jump to content
Cavemannen

#MeToo

Recommended Posts

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Då vart Martin Timell frikänd och då börjar väl snart nya mål.

För han skall väl ha några mille i skadestånd, han tappade ju alla kontrakt med TV och alla bokkontrakt mm pga. anklagelser som han nu blivit frikänd för.

Vem skall stå för dessa skadestånd? TV4/Metro får garanterat krav på sig och staten för den tiden han satt frihetsberövad och för "sveda o verk"

Kanske borde kärringarna som anmälde honom få stå för en del också? Vad tror ni?

Ändrades av Cavemannen
  • Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hobbe
Inlagd (ändrad)
1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Vem skall stå för dessa skadestånd? TV4/Metro får garanterat krav på sig och staten för den tiden han satt frihetsberövad och för "sveda o verk"

Kanske borde kärringarna som anmälde honom få stå för en del också? Vad tror ni?

Har han verkligen varit frihetsberövad ?

Mvh Hobbe 

Ändrades av hobbe

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Cavemannen
18 minuter sedan, skrev hobbe:

Har han verkligen varit frihetsberövad ?

Mvh Hobbe 

Satt han inte anhållen de första dagarna? jag vill minnas det

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Leni

Elisabeth Massi Fritz  borde betala, denna rabiata käring som driver mål utan någon som helst bäring och får igenom det pga av att fanskapet har blivit nån typ av expertvittne och fega åklagare vågar inte sätta stopp för rädsla av denna idi*tkampanj kallad #METOO.

Hon har säkert gjort sig ett par  hundra tusen på detta idi*tmål.

Den damen är en mycket misslyckad import.

Sen bör han stämma lyxfnas*et Lulu Carter som startade allt för att hon blev kickad.

• Ge karma 2
  • Ojojoj 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tallviking
1 minut sedan, skrev Leni:

Elisabeth Massi Fritz  borde betala, denna rabiata käring som driver mål utan någon som helst bäring och får igenom det pga av att fanskapet har blivit nån typ av expertvittne och fega åklagare vågar inte sätta stopp för rädsla av denna idi*tkampanj kallad #METOO.

Hon har säkert gjort sig ett par  hundra tusen på detta idi*tmål.

Den damen är en mycket misslyckad import.

Sen bör han stämma lyxfnas*et Lulu Carter som startade allt för att hon blev kickad.

Hon har själv anklagats en hel del senaste tiden för att behandla sin personal illa

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/3958660

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Leni
6 minuter sedan, skrev Tallviking:

Hon har själv anklagats en hel del senaste tiden för att behandla sin personal illa

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/3958660

Det är bra det, hoppas att vi slipper se den självgoda slynan i alla sammanhang.

Men hon har många plus för vänstergänget som bestämmer men förhoppningsvis tar förnuftet över och bojkottar dessa typer samt .

Hon är kvinna, femenist och invandrare.

Väntar nu bara på  att Jerzy sarnecki och alexandra pascalidou kommer men någon idi*ti om att han nog ändå är skyldig.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
LOSForever
40 minuter sedan, skrev Atom:

Intressant, en helyllesvensk blir friad från våldtäkt pga bristande bevisning och givetvis är det då beviset på att han är oskyldig och att de som anmält honom bara är hämndlystna feminister.

En nyanländ muslim blir friad från våldtäkt pga bristande bevisning; då är det fel på det svenska rättssystemet.

Nu ska jag leverera den mest impopulära sanningen som någonsin kan yppas på MPR; en dom mot Timell hade varit ett hot mot alla sunkiga gubbvärderingar som många thairesenärer i hemlighet vurmar för medans en dom mot muslimen hade känts som ett upprättande för en nedtrampad heder.

Kanske var Timell oskyldig, vad vet jag. Att inte bli dömd är dock inte detsamma som att vara oskyldig och det gäller oavsett om man gillar eller ogillar den som står inför skranket.

Hur du kan jämföra det här fallet med dom våldsamma gruppvåldtäkter som begås av invandrare är tame fan otroligt

• Ge karma 4
  • Tummen upp 4
  • Minus 2
  • Ojojoj 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Atom
1 minute ago, LOSForever said:

Hur du kan jämföra det här fallet med dom våldsamma gruppvåldtäkter som begås av invandrare är tame fan otroligt

Vem har sagt att jag jämför med en våldsam gruppvåldtäkt; det är bara din egna sjuka vinkling. 

Jag jämför med ett liknande fall som Timell’s; alltså fall där en tjej känner sig tvingad eller blir utnyttjad, det är ändå de vanligaste fallen, också där muslimer är inblandade. Lite mindre jävligt men fortfarande garanterat jävligt nog.

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
LOSForever
3 minuter sedan, skrev Atom:

Vem har sagt att jag jämför med en våldsam gruppvåldtäkt; det är bara din egna sjuka vinkling. 

Jag jämför med ett liknande fall som Timell’s; alltså fall där en tjej känner sig tvingad eller blir utnyttjad, det är ändå de vanligaste fallen, också där muslimer är inblandade. Lite mindre jävligt men fortfarande garanterat jävligt nog.

Visa ett sånt vanligt fall! som anmäldes 9 år senare där en muslim blev frikänd

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
LOSForever
Inlagd (ändrad)
7 minuter sedan, skrev Atom:

Hur fan ska jag veta om det finns något fall där en muslim blivit frikänd för ett 9 år gammalt fall?

Visa mig ett fall där en bulgarisk ekorre blivit dömd för ett 7 år gammalt inbrott!

Jag jämför med ett liknande fall som Timell’s dina egna ord eller hur? Nu hur ska du ha det snacka om att vinkla saker

Ändrades av LOSForever

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Cavemannen
15 minuter sedan, skrev LOSForever:

Visa ett sånt vanligt fall! som anmäldes 9 år senare där en muslim blev frikänd

Här skall du få ett fall, fast jag dubblar tiden till 18år efter och antalet gärningsmän till 4st och vidrigheten ökas till dubbelmord/hedersmord.

De vart alla friade och många här i "min" hemstad och övriga Sverige vet nog med sig att de är skyldiga och borde ha dömts........

https://www.dn.se/nyheter/sverige/fyra-anhallna-for-18-ar-gammalt-hedersmord/

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=6559804

https://www.aftonbladet.se/nyheter/article10382233.ab

Börja med dessa länkar, sen har väl GW Persson gjort ett 1timmes program om det, borde finnas på svt-play om man söker på hedersmord

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy