Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Hur många nationaliteter har ni legat med


Nicholas

Recommended Posts

Tack för påminnelsen.
Hade glömt henne från fisksätra.

Ps
"sugen på en svart?, sätt på en där bak så mercury skillnaden"
Ds

Många blir det men kan inte räkna dom alla.
 
Av någon anledning har jag aldrig satt på en svart tjej, vet ej varför.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Stefan

    10

  • Odin

    8

  • Nicholas

    7

  • tennek

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ok gör det alla blor ju glada om du gör det din pajas eller ska jag skrivadin idot passar bättre för dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Audrias eller vad fan du heter din ideot du kan skriva i förtäkta meningar men det gör inte jag

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev tennek:

Audrias eller vad fan du heter din ideot du kan skriva i förtäkta meningar men det gör inte jag

Skål!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu jävlar slog MPR’s mästare i 100 m helrör till igen! En klass för sig, t.o.m. Clirre blir utklassad! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Audrias eller vad fan du heter din ideot du kan skriva i förtäkta meningar men det gör inte jag

Fredman  och det vet duta reda på saker k an du svarar på sånt du inte vet etg djävla skit om..

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Fredman:

Nu jävlar slog MPR’s mästare i 100 m helrör till igen! En klass för sig, t.o.m. Clirre blir utklassad! 

Grenen han tränar i är 100 liter helrör, inte 100 meter helrör. 

555

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Grenen han tränar i är 100 liter helrör, inte 100 meter helrör. 

555

Är det målsnöret man skymtar där, någon halvmil bakom honom :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
6 timmar sedan, skrev tennek:

Audrias eller vad fan du heter din ideot du kan skriva i förtäkta meningar men det gör inte jag

Fredman  och det vet duta reda på saker k an du svarar på sånt du inte vet etg djävla skit om..

 

Detta måste ju bara citeras, så vi hoppas att du hittar tillbaka till dina inlägg när ditt tillstånd gått över, om 4 dagar eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
9 timmar sedan, skrev Wanchai:

Många blir det men kan inte räkna dom alla.

 

Du får ju inte räkna med alla pojkar du satt på :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Du får ju inte räkna med alla pojkar du satt på :D 

Döm inte alla efter dig själv, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska många nationaliteter har det blivit även om den dekadenta delen av mitt liv är över sedan länge. Framförallt min tid som den ende vite studenten på University of Botswana gav mig många möjligheter till exotiska erövringar typ Namibia, Leshoto, Zambia och Ekvatorial Guinea. Tror dock mer det var nyhetens behag som gav mig alla dessa möjligheter, i snoppstorlek stod jag mig nog ganska slätt.....

 

Sedan har jag givetvis haft sex i en väldigt massa flera länder, även på senare tid, men då har det bara varit jag själv och fröken höger, med fröken vänster krampaktigt hållandes i mobilen där porrullarna huserar.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har ju blivit några flaggor i olika länder under ett snart 50 årigt liv, eftersom jag jobbat med det jag gör så har det uppenbarat sig många möjligheter och sen har det klart hjälpt att jag inte har haft så värst många långvariga förhållanden - det är ju bra för den inre moraliska kompasen iallafall att inte vara otrogen...

 

Danmark, Norge, Finland, Färöarna, Tyskland, Spanien, England, Holland, Belgien, Irland, Israel, Turkiet, Italien, Slovenien, Ungern, Frankrike, Polen, Tjeckien, USA, Indien, Iran, Thailand, Malaysia, Burma, Laos, Vietnam, Kina, Hong Kong, Indonesien, Australien, Filippinerna, Japan.

 

32 flaggor allt som allt, en del av dessa har dock erövrats på neutral mark.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Inte så många att jag kan skryta om det här bland alla kåta gubbar:D

 

Dock så var det en Grönländska som fick äran att ta min svendom. Efter det hade jag jäkligt svårt att ragga på blonda tjejer....

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som har nämt Israeliska brudar....Det blev några stycken under min tid som FN-soldat i Sinai. Kan t.o.m plussa på med en Egyptisk tjej under samma tid. Det gäller att visa respekt åt båda sidor.............

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-05 at 23:26, skrev Kenneth4618:

Jag har legat och solat på många badstränder tillsammans med jättemånga olika nationaliteter så svaret blir nog 100+

Det är billigast så👍

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-05 at 20:37, skrev Scandinaviancorner:

100+

Wow du vinner, jag är faktiskt impad

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-06 at 21:11, skrev Wanchai:

Många blir det men kan inte räkna dom alla.

 

Av någon anledning har jag aldrig satt på en svart tjej, vet ej varför.

Det vet dom 😜

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...