Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Efter en gourmetlunch på MAX blev det skolavslutning och grillat på kvällen men ingen bild på det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: En så sjukt bra bild......... Tack för att du förärar denna nyomstartade tråd med en bild som inte behöver någon som helst förklaring, utan den "bara är"......... Fan va glad jag blev nu......... Ändrades Juni 6, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: En så sjukt bra bild......... Tack för att du förärar denna nyomstartade tråd med en bild som inte behöver någon som helst förklaring, utan den "bara är"......... Fan va glad jag blev nu......... Ändrades Juni 6, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 3 timmar sedan, skrev Nakhon: Tack så himla mkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 11 timmar sedan, skrev Boa52: Ha Ha känns nästan som vi skulle få snö nu, 3 - 4 grader på morgonen efter 2 - 3 veckor varmt. Du är för lat att skotta snö så gå på sängen med dej Sommaren är säkert över. Det var ju inte många år sedan då vi hade en midsommar som var kallare än julafton. Frostnätter i juni är ingen omöjlighet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Sommaren är säkert över. Det var ju inte många år sedan då vi hade en midsommar som var kallare än julafton. Frostnätter i juni är ingen omöjlighet Härligt när du beskriver dig o ormen som "vi" 55555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Härligt när du beskriver dig o ormen som "vi" 55555555Jag och Boa är ett oskiljaktigt team. Blood brothers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag och Boa är ett oskiljaktigt team. Blood brothers Sniper tem Delta One! 😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 en rabarberkaka fixad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Som Sverge vän var det bra firande på barerna🇸🇪🇸🇪🇸🇪 “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 36 minuter sedan, skrev lellexp: Som Sverge vän var det bra firande på barerna🇸🇪🇸🇪🇸🇪 Ja där ser ut att vara ett jävla drag. Ett råd i all välmening hjärnkirurgen, jag tror att du fick med ett namn på bilden av misstag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 blåst lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Kört barn till skola, handlat mat på marknad...Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Igår avslutades Sweden Rock med Iron Maiden. Kanonbra.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Denmark. Helsingör. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 On 2018-06-03 at 21:03, skrev Odin: Jag satt hemma på förmiddan å hade tråkigt å insåg att det inte spelade nån roll hur tråkigt det var, det tarvades mat. Ok hmm va e jag sugen på tog sin tid, men det Grekiska köket blev resultatet. Ok there can be only one... Jag åkte till Kamarina (Östgötagatan 56?? typ) Som tidigare (typ 10 år sedan) va en favorit, jag anlände 12,30 och frågade en tjej som satt utanför med en kaffekopp - har ni öppnat? Jaa vi öppnar nu blev svaret, vi kan väl lika gärna servera som att sitta här... Efter en massa snack (dom öppnade kl. 13 mm. mm.) så insåg jag att den tjejen (då ägarens dotter) nu ägare)) va den tjejen som kom å satt sej vi mitt bord för 10 år sedan å sa åt mej att skärpa mej.. Då hade jag varit där med X-antal olika tjejer på X-antal dagar den månaden... Ok hur som... Det blev en Sovlaki på Oxfile'... Mina herrar (jaja i förekommande fall damer) gå dit, dom e fan oslagbara. Tsatsiki med karaktär,inte för mycket fetaost och den friterade krispiga potatisen... Instämmer helt! Det enda kruxet (för sådana som jag som saknar karaktär) är att jag alltid äter allt för att det är så gott - och går därifrån fyrkantig... On 2018-06-03 at 21:39, skrev Stoneys: Gillar omstarten , Hoppas det blir , vad har ni gjort idag , bild tråd. Kör på alla. Varför finns inte tråden, finns det en förklaring...? On 2018-06-05 at 18:11, skrev Kötthandlarn: Prisat gud, för idag kom skatteåterbäringen.......... Härligt kompis - nu vet jag vem som bjussar på gött på lördag...! 😀 Just idag har jag efter diverse jobb på tomten tagit en kall på altan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Instämmer helt! Det enda kruxet (för sådana som jag som saknar karaktär) är att jag alltid äter allt för att det är så gott - och går därifrån fyrkantig... Varför finns inte tråden, finns det en förklaring...? Härligt kompis - nu vet jag vem som bjussar på gött på lördag...! 😀 Just idag har jag efter diverse jobb på tomten tagit en kall på altan... Snyggt klädda män med stil👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Preppat lax i ugn med asiatisk touch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Blev en tur ut till Bönan utanför Gävle idag Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 Kört till Örebro för några dagars jobb här uppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev BanFang: Kört till Örebro för några dagars jobb här uppe. Där finns allt. God mat, balkongmys, startraketer, mellanmjölk. 55 Ändrades Juni 11, 2018 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 Svampar också har jag hört. Ska ut en sväng till Kumla imorgon. Få se vad det finns där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 Lagat en pyspunka på moppen. Visade sig att det läckte mellan fälgen och däcket. Undrar vad kineserna blandar i aluminiumet när det ser ut så här efter 11 år. Utsidan var ju blank och fin i alla fall. En halvtimmes jobb blev nog minst två timmar. Är det tomt i morgon bitti så går jag in och lägger mig igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2018 Dela Inlagd Juni 12, 2018 Besökte Polisen imorse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu