Jump to content
IGNORERAD

Frugans beteende när ni är i Pattaya?

broder tuk tuk
 Dela

Recommended Posts

Tänkte fråga medlemmarna om dom vill berätta hur frugan beter sig när ni båda är på plats i Pattaya.

Får ni ex gå ut själva på stan efter klockan sju på kvällen?

Får ni prata med bartjejer?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 39
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Nakhon

8

• Soengsang

6

• Odin

4

• Surin P3

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Får gå ut ensam om vi båda är i Pattaya...inga problem. Men är vi där båda så går vi gärna till några barer tillsammans. Frugan älskar att sitta och tjata med barbrudar.

Har nog en lite knepig fru eftersom hon även gillar att gå på Go-Go ställen tillsammans med mig. Men kul har vi!!

Dela på andra sajter

Hon brukar bara vara med en natt sedan åker hon till byn. Vi blir båda lyckliga, hon får mer tid i byn och jag mindre!

The Flat Earth Society has members all around the globe!

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev thomas001:

Får gå ut ensam om vi båda är i Pattaya...inga problem. Men är vi där båda så går vi gärna till några barer tillsammans. Frugan älskar att sitta och tjata med barbrudar.

Har nog en lite knepig fru eftersom hon även gillar att gå på Go-Go ställen tillsammans med mig. Men kul har vi!!

Då finns det minst två sådana fruar

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Då finns det minst två sådana fruar

3dje här, men vi bor ju här oxå 

Dela på andra sajter

Jag har bara varit där en gång, och då tillsammans med frugan. Hade inget intresse av att gå ut ensam men om jag hade velat hade det säkert inte varit några problem alls. Det finns inget intresse hos mig att gå på bar, varför gå över ån efter vatten? 

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Nong Bua:

Jag har bara varit där en gång, och då tillsammans med frugan. Hade inget intresse av att gå ut ensam men om jag hade velat hade det säkert inte varit några problem alls. Det finns inget intresse hos mig att gå på bar, varför gå över ån efter 

Pattaya

Dela på andra sajter

9 minutes ago, Nong Bua said:

Jag har bara varit där en gång, och då tillsammans med frugan. Hade inget intresse av att gå ut ensam men om jag hade velat hade det säkert inte varit några problem alls. Det finns inget intresse hos mig att gå på bar, varför gå över ån efter vatten? 

Jag är väl lite knäpp...men jag älskar bar-livet i Pattaya. Lever ett mycket gott liv med min fru sedan snart 20 år tbx. Det är inte frågan om att gå over ån efter vatten.....(antar att du menar vara otrogen mot sin fru) 

Bara for att jag gillar att snacka med bar-brudar,bjuda på lady-drinkar betyder inte det att jag går over ån efter vatten.  Vatten har jag i massor hemma men det är jävligt kul att kolla in vattnet på andra sidan.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Tänkte fråga medlemmarna om dom vill berätta hur frugan beter sig när ni båda är på plats i Pattaya.

BTT

Jag är fd Frun.

Jag och mitt ex var flera gånger i Pattaya, vi var ute tillsammans på dagar och kvällarna, vi var på barer där han självklart fick prata med personalen.

Jag tror inte han hade i tanken att gå ut själv på kvällarna pga vi var där på en gemensam semester.

Jag och min nuvarande sambo har inte varit i Pattaya tillsammans, däremot har vi varit tillsammans i Thailand 10-12 gånger sen -13 och detsamma är det nu. Vi går ut tillsammans på dagar och kvällar och sambon får självklart prata med personalen.

Eftersom vi åker dit på en gemensam semester finns det väl ingen anledning att jag ska sitta hemma på rummet på kvällarna?

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev kycklingen:

Jag är fd Frun.

Jag och mitt ex var flera gånger i Pattaya, vi var ute tillsammans på dagar och kvällarna, vi var på barer där han självklart fick prata med personalen.

Jag tror inte han hade i tanken att gå ut själv på kvällarna pga vi var där på en gemensam semester.

Jag och min nuvarande sambo har inte varit i Pattaya tillsammans, däremot har vi varit tillsammans i Thailand 10-12 gånger sen -13 och detsamma är det nu. Vi går ut tillsammans på dagar och kvällar och sambon får självklart prata med personalen.

Eftersom vi åker dit på en gemensam semester finns det väl ingen anledning att jag ska sitta hemma på rummet på kvällarna?

Ha ha, hoppas att vi kan träffas snart igen! 

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

7 hours ago, broder tuk tuk said:

BTT

Vad fan angår det dig?

Fjant.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Går fan inte att ha damen med i baren. 

Hon ringer i klockan hela tiden. Blir ju dyrt som satan.

Dela på andra sajter

Frugans beteende är väl det minst diskutabla egentligen. 

Frågan är väl hur gubbarna beter sig i Pattaya, med eller utan fruga. 

Dela på andra sajter

Kärasten tycker det är OK att gå runt och läsa på matsedlarna bara jag äter hemma😁

Born41

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev berlitz:

3dje här, men vi bor ju här oxå 

4rde? Fyrde?

Var ute med frun, hennes några kompisar ifrån Surin och några bytjejer som i princip aldrig varit utanför byalivet, på bar/agogo-runda i Pattaya för ett tag sen. 

Det blev en sån där kväll som var minst sagt minnesvärd. Både för mig och säkerligen de andra.

Nåt som är lite fascinerande är hur överraskande de tjejer som inte sett Pattaya förut var över att detta finns i Thailand. 

Eller egentligen inte att det finns, utan hur det verkligen såg ut. 

Det var som ett tåg av fascination.

Frun ser på mig, jag ser på bytjejerna (och lite annat), bytjejerna ser på dansöserna och dansöserna var mest intresserade av bytjejerna.

Trevlig kväll var det.

Dela på andra sajter

Har till och med haft svärmor med på en barrunda i Pattis 😊

Men hon fick även se havet för första gången

014.thumb.JPG.9f4a4f4dd2faffce7d51757bbbb9d637.JPG

Hon höll även på att skratta sig harmynt när hon fick dessa strandraggare 😂  Hon hade iallafall mycket att berätta om när hon kom hem till byn igen.

025.jpg.89c4d7e388d5bb5eedfa59c8b2f8f883.jpg

027.thumb.jpg.b72d5bd41c65a59cc2785c12adc06fb2.jpg

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Surin P3:

4rde? Fyrde?

Var ute med frun, hennes några kompisar ifrån Surin och några bytjejer som i princip aldrig varit utanför byalivet, på bar/agogo-runda i Pattaya för ett tag sen. 

Det blev en sån där kväll som var minst sagt minnesvärd. Både för mig och säkerligen de andra.

Nåt som är lite fascinerande är hur överraskande de tjejer som inte sett Pattaya förut var över att detta finns i Thailand. 

Frun ser på mig, jag ser på bytjejerna (och lite annat), bytjejerna ser på dansöserna och dansöserna var mest intresserade av bytjejerna.

Trevlig kväll var det.

Tjena P. jag glömmer aldrig vår kareokekväll, ok inte  Pattis men d e inget fel på nöjeslivet i Surin heller. 

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Odin:

Tjena P. jag glömmer aldrig vår kareokekväll, ok inte  Pattis men d e inget fel på nöjeslivet i Surin heller. 

Ja, det var en kväll jag inte kommer att glömma. :D 

Dela på andra sajter

10 hours ago, Surin P3 said:

4rde? Fyrde?

Trevlig kväll var det.

5te? 5e?

Är frun med i Pattaya så går vi tillsammans på Go-Go barer och vanliga barer, härligt och kul att se på både tjejerna (härligt) och gubbarna (kul) som är där...

Har varit ett par gånger "själv" i Pattaya en gång med sonen och en gång med NAV-kompisen och det går utmärkt precis som det går utmärkt att frugan går på galej utan mig med sina gamla kompisar allt är en fråga om tillit. Dock är varken hon eller jag inte mer korkade att vi fattar vad go-go/bartjejerna gör när jag kommer utan henne, men det betyder ju inte att jag måste fingrarna på tjejerna för det eller att hon måste stirra upp i taket ifall det kommer någon och vill snacka med henne när hon är ute 😉.

Ändrades av bob
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Odin:

3 timmar sedan, skrev Surin P3:

Ja, det var en kväll jag inte kommer att glömma. :D 

Kan ni inte vara ärliga och säga att inte någon kommer ihåg nått?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Ja... Du har helt rätt.

Det var faktiskt morgonen efter jag sent kommer glömma.

Runt om i hotellrummet låg det säkert 4-5......... Bäst att inte avsluta den meningen.

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jag vaknade på en parkbänk utanför ett hotell (inte mitt), hotellvakten hade vakat över mej som en hök under senare delen av natten.

Jag kan yppa att vi avslutade kvällen med ett helrör Gin vid typ 4 halv 5 tiden. Den flarran hällde vi i oss på ca: 5 minuter.

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Surin P3:

Ja... Du har helt rätt.

Runt om i hotellrummet låg det säkert 4-5......... Bäst att inte avsluta den meningen.

Hahaha

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Surin P3:

Ja... Du har helt rätt.

1 minut sedan, skrev Odin:

Jag vaknade på en parkbänk utanför ett hotell (inte mitt), hotellvakten hade vakat över mej som en hök under senare delen av natten.

Jag kan yppa att vi avslutade kvällen med ett helrör Gin vid typ 4 halv 5 tiden. Den flarran hällde vi i oss på ca: 5 minuter.

Hahaha det värsta är att jag tror er...... tveklöst utan att ifrågasätta, ni har nog censurerat lite också gissar jag, kan ju inte skriva allt här 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Jag ringde min importerade taxichaufför George från Bkk å frågade kan du hämta mej...? Jaa var är du? -vet inte...

jamen vaffan vad ser du då? - en buss...

ok står den stilla?? Näe den rör på sej...

Vad är det för färg på bussen???  Grön..tror jag eller kanske Blå de e så jäkla mörkt. Ok jag kommer... 5 minuter senare ser jag en gul/grön Bangkok-taxi svänga in på gatan.. 

Fan halva stan pekade på mej å skrattade dagen efter...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...