Jump to content
IGNORERAD

Tjäna 1.000.000B netto


Cavemannen

Recommended Posts

Tja massage+extra=1200thb, 5 tjejer x 5 "massage"/dag=6k

6x300dagar= 1,8 mille, avdrag för lön,hyra,olja,gummi och en helvetes massa papperservetter 800k = 1 mille🤑

 

Och det bara på 1 massage/dag, rena guldgruvan om dom skruvar upp tempot.

Jag köper och implementerar Leanmetoden, sen är kakan bakt!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Tja massage+extra= 1200thb, 5 tjejer x 5 massage+extra/dag=6k

6x300dagar= 1,8 mille, avdrag för lön,hyra,olja,gummi och en helvetes massa papperservetter 800k = 1 mille🤑

 

Och det bara på 1 massage/dag, rena guldgruvan om dom skruvar upp tempot.

Jag köper och implementerar Leanmetoden, sen är kakan bakt!

Ja precis! vad kan gå fel? bara att du kastar målarpenslarna och börja räkna pengar dagarna i ända, lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja precis! vad kan gå fel? bara att du kastar målarpenslarna och börja räkna pengar dagarna i ända, lycka till!

Kör han happy ending med vilket jag vet att han kommer göra, så kan han tjäna det dubbla! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Kör han happy ending med vilket jag vet att han kommer göra, så kan han tjäna det dubbla! :)

Hörde att du sökte jobb, har en ledig tjänst som ansvarig för Brazilian wax för herrarna, även fotfilare/kånkelbärsplockare är vakant.

Meriterna vet jag att du har sedan ditt flufferjobb på Banana:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Meriterna vet jag att du har sedan ditt flufferjobb på Banana:)

Då är det väl bättre att han tar hand om HE borta i gayhörnan...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev samet:

Då är det väl bättre att han tar hand om HE borta i gayhörnan...

Tyvärr så nöp Bengan det jobbet, en karl av rätta virket vet hur en karl skall dras säger stålis.

6 stora Chang + 10% på handpåläggningen, känns som en fair deal för mig.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag köper 2....blir ju minimum 2 mille per år.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...