Jump to content
IGNORERAD

Karmatävling Juni 2018


Surin P3

Recommended Posts

16 timmar sedan, skrev M33:

Blanda inte in mig i det 😝 Vi vet båda vem som är sist från klubben och först på frukost 9 ggr av 10. En hint är att det inte är någon hantverkare 😜

Tro fan det när man ligger i ide 11 månader/år och rullar skinnet torrt, har gubbvanor som att lägga sig kl21 o sova 12h.

Vi som lever hela året orkar inte med sånt, o definitivt ingen jävla väckarklocka för att inte missa frukosten som dig Goldstein🤑

 

Sen att tröttmössornas tröttmössa muttan blandar sig i förstår jag inte överhuvudtaget, var han ens med i Bkk???

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • M33

    5

  • Surin P3

    4

  • Nakhon

    4

  • Sangwal

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev hamnoi:

Tro fan det när man ligger i ide 11 månader/år och rullar skinnet torrt, har gubbvanor som att lägga sig kl21 o sova 12h.

Vi som lever hela året orkar inte med sånt, o definitivt ingen jävla väckarklocka för att inte missa frukosten som dig Goldstein🤑

 

Sen att tröttmössornas tröttmössa muttan blandar sig i förstår jag inte överhuvudtaget, var han ens med i Bkk???

Jaja, alla kan ju inte leva lika utsvävande som dig med 2 festkvällar på samma helg 😜 Inatt blev det bara 9 timmars sömn... Frukost kl07 🐷😬

 

Tror faktiskt Wuttan var i Bkk någon dag, han låg väl mest ”sjuk” på hotellet iofs...

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎01 at 05:21, skrev Surin P3:

Denna månad gäller det ett enstaka inlägg med flest karma. Inte totalt per medlem som förra månaden.

 

Vinnare blir alltså medlem som får flest mottagna karma för ett individuellt inlägg mellan 1 Juni och sista Juni 2018.

 

Lycka till allihopa...

 

PS. Vinsten är som förra månaden: 1000 Baht.

Ett förslag till förbättring:
Vid topplistan borde det finnas ett val för aktuell månad (i detta fall 1/6 - 5/6) så att man kan se ställningen i tävlingen just nu.
Man kan ju gå in och välja datum själv, men det kunde underlättas med mitt förslag 🛠️

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

En unge som redan är redo för träff med sin mamma och största syrran, på Smörslottsgatan. Gbg. I Love U.

1529730366770-136221299.thumb.jpg.28265facdf43b7b1f51c10fc6dc7c402.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...