Jump to content
IGNORERAD

Lyxfällan - Vem på MPR är det?


frason

Recommended Posts

Man blir så jäkla illa till mods när man ser programmet. Det kändes som om att sönerna gick och var rädda för att han skulle ta sitt liv. Och han utnyttjade deras rädsla. Han var tydligen projektledare och hade hand om olika projekt. Men kan inte plus och minus, och samtidigt som han går och pratar om någon dröm om att vara månskensbonde i Thailand. Tycker att de skulle ha tryck till honom ordentligt för de åtta åren som han hade behandlat sina barn på detta sättet. Han skulle gärna ha fått mått lite sämre. Det ger inget förtroende på slutet när pratar om han kanske kommer att misslyckas med budgeten ibland. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • frason

    9

  • Wanchai

    8

  • M33

    3

  • Kenneth4618

    2

Mest aktiva i denna tråd

25 minuter sedan, skrev AnTove:

Man blir så jäkla illa till mods när man ser programmet. Det kändes som om att sönerna gick och var rädda för att han skulle ta sitt liv. Och han utnyttjade deras rädsla. Han var tydligen projektledare och hade hand om olika projekt. Men kan inte plus och minus, och samtidigt som han går och pratar om någon dröm om att vara månskensbonde i Thailand. Tycker att de skulle ha tryck till honom ordentligt för de åtta åren som han hade behandlat sina barn på detta sättet. Han skulle gärna ha fått mått lite sämre. Det ger inget förtroende på slutet när pratar om han kanske kommer att misslyckas med budgeten ibland. 

Det är en producerad tv-serie. Du är ju rätt skarp i vanliga fall, hur kan du ha känslor kring detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev M33:

Det är en producerad tv-serie. Du är ju rätt skarp i vanliga fall, hur kan du ha känslor kring detta?

Visst är det producerad tv-serie och klippt för att skapa största effekt. Men kan inte låta bli att bli gubbgrinig på honom för att känslomässig utpressa sina söner.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev M33:

Det är en producerad tv-serie. Du är ju rätt skarp i vanliga fall, hur kan du ha känslor kring detta?

Du har troligen rätt. Det kanske är mer eller mindre fejk. Som allt annat förljuget skit vi ser på dagens TV. Så ibland undrar man varför man då och då tittar på skiten.

Men nu kommenterade ju AnTove detta reportaget som om det vore sant, och där håller jag helt med AnTove. Sant eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev AnTove:

Visst är det producerad tv-serie och klippt för att skapa största effekt. Men kan inte låta bli att bli gubbgrinig på honom för att känslomässig utpressa sina söner.

Såg inte avsnittet, har sett serien tidigare och det är ju producerat för att väcka känslor.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev M33:

Uppenbarligen inte han i avsnittet. Annars så verkar det ju vara en sport på Mpr att leva så snålt som möjligt, så även 43k thb brutto borde ju anses som ett liv i sus och dus

Tycker det verkar vara en sport  på mpr att slösa så mycket som möjligt.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...