lars60 Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 Hmm.titta i almanackan så ser du att det inte är påsk ännu.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2009 QuoteHmm.titta i almanackan så ser du att det inte är påsk ännu.. Hmmmm.3 dagar före Finlands nationaldag...var har du problemet? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 Quote Hmmmm.3 dagar före Finlands nationaldag...var har du problemet? God Jul och gott nytt år på dig också... Inga problem Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 Tack detsamma Pan och Lars! Mvh Jack & Aum Lite OT: När jag först läste rubriken lite slarvigt så kom jag att tänka på "Eeeester, är du hemma Eeester?!", han är för skön Martin Ljung . (Min mormor hette Ester, så hon fick höra detta till leda RIP) Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 6, 2009 Quote Tack detsamma Pan och Lars! Mvh Jack & Aum Lite OT: När jag först läste rubriken lite slarvigt så kom jag att tänka på "Eeeester, är du hemma Eeester?!", han är för skön Martin Ljung . (Min mormor hette Ester, så hon fick höra detta till leda RIP) Hehe.hittade inte Eeester.men Fingal Olsson fanns! http://www.youtube.c...MxJ_w#lq-lq2-hq Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 Detsamma från ett garanterat påskfritt UdonThani, men nu är det snart regnrock på då songkran drar igång, det slapp man i alla fall under den svenska vårhelgen. GLAD PÅSK. MVH Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 GLAD ESTER på Er!!!!! Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 Nää nu skiter jag i det här å åker upp till Dalarna å firar påsk. Glad j-a påsk på er, skål i förskott Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2009 Quote Nää nu skiter jag i det här å åker upp till Dalarna å firar påsk. Glad j-a påsk på er, skål i förskott Hej Odin, Du verkar vara en förståndig person, som väljer Dalarna! Glad Påsk önskar han från Borlänge! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 Quote Hej Odin, Du verkar vara en förståndig person, som väljer Dalarna! Glad Påsk önskar han från Borlänge! Har du bott länge där? Glad Påsk önskar tykne Göteborgare Herr Chang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2009 Quote Har du bott länge där? Glad Påsk önskar tykne Göteborgare Herr Chang. Hehe.i Borlänge bor man länge! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 En go å glad Pösk på er från Götet. Mvh Snömannen Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd April 8, 2009 Dela Inlagd April 8, 2009 /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2009 Dela Inlagd April 9, 2009 QuoteHmmmm.3 dagar före Finlands nationaldag...var har du problemet? ja 6 december är finlands nationaldag så du är nog inte riktigt med vad det gäller högtidsdagar (ja ja börja inte med det larvet om skärtorsdagen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MG Inlagd April 9, 2009 Dela Inlagd April 9, 2009 Quote Hehe.i Borlänge bor man länge! Nej du! Jag bodde bara i Borlänge några månader. Och vad jag minns har jag inte återvänt dit en gång under de 34 år som gått sedan dess. Men det kan säkert vara trevligt ändå... Alea Jacta Est Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.