Jump to content
born41

Kvinna söker man

Recommended Posts

Nakhon

Dubbelsuck räven? Pm snälla 👍

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
On ‎2018‎-‎06‎-‎17 at 04:20, skrev broder tuk tuk:

Jag misstänker att du aldrig besökt en vanlig bar i Pattaya nykter för hade du gjort det så hade du upptäckt vilka ruggugglor många av tjejerna i barerna är.

Sånt märker man inte när man är full.

Jag kan intyga att i nyktert tillstånd får man leta väldigt väldigt länge för att hitta en tjej som man tycker är attraktiv.

Många tjejer är dessutom påverkade av allehanda droger vilket man inte heller märker när man sitter och dricker i baren.

Barerna i Pattaya gör sig bäst i packat tillstånd.

Tjorv? Du menar tjorven på saltkråkan eller är det korven du menar?

Korven är väl du det?

BTT

Jag aldrig besökte en bar i Pattaya och hoppas att jag aldrig behöver göra det. 

Jag hittar snygga brudar över 30 i vanliga kareoke ställe som oftast bara thailändare besöker.

I nyktertillstånd ser jag MÅNGA kvinnor som är intelligenta, attraktiva och ej påverkade.

Jag aldrig hörde att någon ropar efter mig sexy eller handsom 

Jag är alltid ordentlig kläd, Alltså inga shorts, ingen Singha linne eller flipflop alt. Foppa tofflor.

Alltid välrakad klippt, nyduschat.  

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
11 minuter sedan, skrev JJC:

Jag hittar snygga brudar över 30 i vanliga kareoke ställe som oftast bara thailändare besöker.

Bar eller karaoke är ju same same. Thaigubbarna går inte till nån bar i Pattaya utan just till Karaokeställern för att köpa sig lite mus. Trodde jag alla visste som besökte Thailand att det var så?!  

Ändrades av wUThai
  • Ge karma 6
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
12 minuter sedan, skrev JJC:

Jag aldrig besökte en bar i Pattaya och hoppas att jag aldrig behöver göra det. 

I nyktertillstånd ser jag MÅNGA kvinnor som är intelligenta, attraktiva och ej påverkade.

Jag aldrig hörde att någon ropar efter mig sexy eller handsom 

Jag är alltid ordentlig kläd, Alltså inga shorts, ingen Singha linne eller flipflop alt. Foppa tofflor.

Alltid välrakad klippt, nyduschat.  

Jo Jo men nu misstänker jag att du inte är någon vanlig singelsnubbe på besök i Thailand några veckor om året?

Normalt hamnar dessa gubbar väldigt snabbt i barområdena mest på grund av att dom snabbt upptäcker att Noi utanför barerna inte är intresserad av dessa herrar.

BTT

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Jo Jo men nu misstänker jag att du inte är någon vanlig singelsnubbe på besök i Thailand några veckor om året?

Normalt hamnar dessa gubbar väldigt snabbt i barområdena mest på grund av att dom snabbt upptäcker att Noi utanför barerna inte är intresserad av dessa herrar.

BTT

Jag besökte Thailand på semester minst 1 eller 2 gånger om året sedan drygt 20 år tillbaka ibland mellanlandar jag i Thailand på tjänsteresor. men det räknar jag inte.

Under den tid har jag också varit singel men aldrig har haft behöv för att betala för f*tta.

Det finns gratis bara man anstränger sig lite och då smakar det bättre. 

I för sig har jag inget emot att andra män går till barer för att köpa sex, upp till var och en så länge båda vill.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
13 minuter sedan, skrev wUThai:

Bar eller karaoke är ju same same. Thaigubbarna går inte till nån bar i Pattaya utan just till Karaokeställern för att köpa sig lite mus. Trodde jag alla visste som besökte Thailand att det var så?!  

Jag ser faktisk skillnad på barer där kvinnor väntar på kunder och karaokebarer där kvinnor går för att äta lite med kompisar, dricka en öl eller drink umgås utan att vänta på kunder.

Vet ej om några lärarinnor eller sekreterare  går till bar för att sälja f*tta, jag behövde aldrig betala. Däremot så många gånger fick jag frukost serverad.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC

Resultatet av jordbävning på morgonen 3.0 

20180623_102141.thumb.jpg.3b04fe8a6425cd60aadef65601039b84.jpg

• Ge karma 2
  • Ojojoj 1
  • Tråkigt 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
thomas001
54 minutes ago, JJC said:

Jag ser faktisk skillnad på barer där kvinnor väntar på kunder och karaokebarer där kvinnor går för att äta lite med kompisar, dricka en öl eller drink umgås utan att vänta på kunder.

Vet ej om några lärarinnor eller sekreterare  går till bar för att sälja f*tta, jag behövde aldrig betala. Däremot så många gånger fick jag frukost serverad.

Vet inte vad du går på for några kareokebarer. Här uppe finns massor av dessa barer. Har besokt ett antal under åren med mina kåta Thailändska polare. Här jobbar i princip bara tjejer från Burma i dessa barer. Ägs däremot av Thailändare.

Det går att äta och dricka gott....visst funkar det. Men det hela går ut på att sälja sex. Short-time bakom en dålig dorr eller ett skynke med bara en tunn madrass på golvet kostar 2.000 Baht. Det pyntar gärna Thai-gubbarna. Dom flesta tjatar till sig sex utan kondom. Finns inga ställen i Thailand där HIV är mer utbrett än på dessa Kareokebarer. Mycket sällan har jag sett singel-kvinnor på dessa ställen som gäster. Eller rättat sagt: Aldrig. Ofta blir det bråk mellan Thaiare när dom blir på fyllan. Vi hade en dods-skjutning här for ett tag sedan på en av dessa barer. 

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
22 minuter sedan, skrev thomas001:

Vet inte vad du går på for några kareokebarer. Här uppe finns massor av dessa barer. Har besokt ett antal under åren med mina kåta Thailändska polare. Här jobbar i princip bara tjejer från Burma i dessa barer. Ägs däremot av Thailändare.

Det går att äta och dricka gott....visst funkar det. Men det hela går ut på att sälja sex. Short-time bakom en dålig dorr eller ett skynke med bara en tunn madrass på golvet kostar 2.000 Baht. Det pyntar gärna Thai-gubbarna. Dom flesta tjatar till sig sex utan kondom. Finns inga ställen i Thailand där HIV är mer utbrett än på dessa Kareokebarer. Mycket sällan har jag sett singel-kvinnor på dessa ställen som gäster. Eller rättat sagt: Aldrig. Ofta blir det bråk mellan Thaiare när dom blir på fyllan. Vi hade en dods-skjutning här for ett tag sedan på en av dessa barer. 

Jag menar inte Pattaya. I Pattaya var jag bara ca 4-6 timmar.

Jag stannar i Bkk och Chiang Mai.

I Chaing Mai har du LoiKroh Rd. område med sexbarer och alla sorters massage ställe, 

Resten av stan är nästintill fri. Det finns enstaka ställen på andra platser men de undviker man. 

Som du säger så på LoiKhor rd förekommer också bråk och slagsmål om brudar, pengar osv.

Singha line och flipflop är senaste modet där sedan länge.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
thomas001
6 minutes ago, JJC said:

I Chaing Mai har du LoiKroh Rd. område med sexbarer och alla sorters massage ställe, 

Resten av stan är nästintill fri. Det finns enstaka ställen på andra platser men de undviker man. 

Som du säger så på LoiKhor rd förekommer också bråk och slagsmål om brudar, pengar osv.

Jag menar inte Pattaya!!! Dessa Karoekebarer jag snackar om ligger i mindre städer. Finns i hela Thailand.

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
thomas001
10 minutes ago, JJC said:

Vad är det for floskler du håller på med. Vi har varit många ggr på LoiKroh RDd. i ChangMai. Har inte sett några slagsmål om brudarna där. Är ju alltid overskott på tjejer.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
24 minuter sedan, skrev thomas001:

Vad är det for floskler du håller på med. Vi har varit många ggr på LoiKroh RDd. i ChangMai. Har inte sett några slagsmål om brudarna där. Är ju alltid overskott på tjejer.

Det är inga floskler det förekommer.

Vi har ett boende mitt mellan Thape rd och Loikhor. Man ser och hör ett och annat.

Ändrades av JJC

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Wangthong
12 minuter sedan, skrev thomas001:

Jag menar inte Pattaya!!! Dessa Karoekebarer jag snackar om ligger i mindre städer. Finns i hela Thailand.

Vi har en nästan granne med oss. 200 m ifrån 6km utanför Pitsanuloke. Ett dj---a liv. Värst var ägarn. Hade suttit inne för mord minst en gång och hur mycket annat vet i tusan. Slogs ofta med gästerna. Riktigt otrevlig typ. Sålde både frugan och dottern. Är död pga leverpaj numera har frugan tagit över så det är betydligt lugnare. Har inte varit några Burmestjejer där vad jag tror. Däremot tar de in singelkvinnor som frilansar. Om de betalar för sig eller om de bara får vara där för att de drar dit kunder har jag inte koll på.

Jag har följt med thailändare på några andra karaokebarer. Tjejerna är snabbt på och ska prata med de få ord engelska de kan. Jag brukar tala om för dom på thailändska att frugan skär pitten av mig och dödar dom om det händer något. Thailändarna brukar strö pengar runt sig så att det räcker och blir över så man brukar ändå vara omgiven av tjejer även om de inte lägger sin kraft på mig. De flesta är dock fortfarande intresserade av att prata. 

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy