Jump to content
IGNORERAD

Kvinna söker man


born41

Recommended Posts

Guest wUThai
Otvivelaktigt är thaikvinnor födda på 50 talet en bra årgång.

Senare födda har varken den erfarenheten eller mognaden som behövs för att verkligen tillfredsställa en svensk man och hans behov.

Enda problemet som jag kan se är eventuellt bagage som blir kvarlämnat i Thailand, eller som en svensk man måste ta hand om/förvara i Thailand, kan komma att kräva både tid och tålamod men inte minst utrymme.

Vilka behov är det som ska tillfredsställas? Min fru är född på 80:talet och klok som få på alla sätt. Det är snarare hon som köpt ner sig.. Hade jag inte varit så snygg så hade hon dratt för längesen! Vilken erfarenhet och mognad är det du pratar om?

 

Oavsett vilken ålder så är det individer det handlar om. Känner en del genomkorkade 50:talister från Thailand.

 

Vet inte om ditt inlägg var ironiskt eller inte?!

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    8

  • Nakhon

    8

  • born41

    6

  • Cavemannen

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lika barn leka bäst. Min fru är född på 50 talet och uppväxt under FATTIGA (vi svenskar skulle kalla det miserabla förhållanden)

Är själv uppvuxen under liknande förhållanden, bl.a inget rinnande vatten eller avlopp förrän mitten på 60 talet, korna handmjölkades till slutet av 50 talet (fanns varken mjölkmaskin eller ström i ladugården.

I dag lever vi HELT annorlunda, Vi har TILLSAMMANS idogt strävat och byggt upp något som vi GEMENSAMT äger och är stolta över.

Min folkskolelärare ansåg mig t.o.m vara för DUM för att gå i realskola (nuvarande 9 årig skola).

Min fru var i princip analfabet när hon kom till Sverige, jobbar idag på ett advokatkontor (tjänar multum:big_smile:)

Själv försöker efter bästa förmåga driva skogsfastigheten efter att tidigare jobbat som en enkel chaffis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Abercrombie

Diskussionen börjar att likna den klassiska sketchen med Monty Python om vem som hade det värst...

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 timmar sedan, skrev thomas001:

Jag har varit gift med en Svensk kvinna fodd på 50-talet och ytterligare en Svensk kvinna fodd på tidigt 60-tal.

Nu är jag gift med en Thailändsk kvinna fodd på 70-talet och jag kan lova dig att hon slår mina tidigare fruar med hästlängder då det gäller att ta hand och pyssla om en fet 60-åring.

Hon fixar mina behov till 100% och jag forsoker ge det samma tbx till henne. 

Älskar henne mer än något annat här i livet. Ska ju vara mina tre soner då men det är inte samma kärlek!

Så for mig funkar en kvinna fodd på 70-talet helt perfekt.

fru.jpg.724a36b4acc2b3df1660f922a2a174e6.jpg

Den texten kunde vara skriven av mig själv :)

Bor granne med mitt ex  och hennes "nya" och vi är goda vänner och har kalas tillsammans vid vissa högtider.

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 hours ago, evert 1 said:

Otvivelaktigt är thaikvinnor födda på 50 talet en bra årgång.

Senare födda har varken den erfarenheten eller mognaden som behövs för att verkligen tillfredsställa en svensk man och hans behov.

Enda problemet som jag kan se är eventuellt bagage som blir kvarlämnat i Thailand, eller som en svensk man måste ta hand om/förvara i Thailand, kan komma att kräva både tid och tålamod men inte minst utrymme.

Nja, thailändskorna födda på 50-talet är lite för moderna och mjäkiga; ska man ha en riktig thailändska måste man gå minst till 30-talisterna. Jag har dock hört att 90-talisterna, ja 1890 alltså, ska vara allra vassast.

 

Bilden nedan visar frugans mormor, som är 30-talist, min dotter som är 00-ist och jag som är 70-talist och jag är säker på att Evert direkt kan se att 30-talister är överlägsna de bortskämda 50-talisterna.

 

Jag skulle nästan gå så långt som att säga att thailändska 50-talister är som norska 80-talister i jämförelse med 30-talisterna. Eller som en bäver i Tiveden jämfört med en tapir i Borneo eller en 2-åring i Borlänge jämfört med en hungerkatastrof i Kongo-Kinshasa eller......ja jag vet faktiskt inte vad. Men skit är det; PK-media, Fake News och nedlagda bingohallar. Det var bättre förr helt enkelt; jävligare givetvis men fan så mycket ärligare. Och hårigare. Och.....så mycket bästare helt enkelt.

C8BBD1F3-8EBC-4973-89FE-B53A059066AF.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Atom:

Nja, thailändskorna födda på 50-talet är lite för moderna och mjäkiga; ska man ha en riktig thailändska måste man gå minst till 30-talisterna. Jag har dock hört att 90-talisterna, ja 1890 alltså, ska vara allra vassast.

 

Bilden nedan visar frugans mormor, som är 30-talist, min dotter som är 00-ist och jag som är 70-talist och jag är säker på att Evert direkt kan se att 30-talister är överlägsna de bortskämda 50-talisterna.

 

Jag skulle nästan gå så långt som att säga att thailändska 50-talister är som norska 80-talister i jämförelse med 30-talisterna. Eller som en bäver i Tiveden jämfört med en tapir i Borneo eller en 2-åring i Borlänge jämfört med en hungerkatastrof i Kongo-Kinshasa eller......ja jag vet faktiskt inte vad. Men skit är det; PK-media, Fake News och nedlagda bingohallar. Det var bättre förr helt enkelt; jävligare givetvis men fan så mycket ärligare. Och hårigare. Och.....så mycket bästare helt enkelt.

C8BBD1F3-8EBC-4973-89FE-B53A059066AF.jpeg

Den där 70-talisten i bakgrunden med songkran skjorta och rinnande snus måste ju vara ett klipp för vilken 30-talist som helst, vare sig de kommer från Borneo eller Falköping :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, Cavemannen said:

Den där 70-talisten i bakgrunden med songkran skjorta och rinnande snus måste ju vara ett klipp för vilken 30-talist som helst, vare sig de kommer från Borneo eller Falköping :D 

Mycket attraktiv på marknaden kan jag meddela. Är just nu i Taiyuan och har haft hugg på allt från ryska 90-talister (av kvinnligt kön och från 1900-talet) till kinesiska 40-talister (av diverse kön). 

 

Just 30-talister från Borneo och Falköping har jag begränsad erfarenhet av men nog skulle Anna-Greta 84 från Falköping kunna ta väl hand om mig. HC och Bibben är väl 30-talister och de skulle man ju inte heller banga på ;)

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Atom:

kinesiska 40-talister (av diverse kön). 

 

Byt bort den där songkran skjortan till en som är lite mer diskret och du blir av med bögarna iallafall, hahahahahaahahah :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
17 timmar sedan, skrev evert 1:

Otvivelaktigt är thaikvinnor födda på 50 talet en bra årgång.

Senare födda har varken den erfarenheten eller mognaden som behövs för att verkligen tillfredsställa en svensk man och hans behov.

Enda problemet som jag kan se är eventuellt bagage som blir kvarlämnat i Thailand, eller som en svensk man måste ta hand om/förvara i Thailand, kan komma att kräva både tid och tålamod men inte minst utrymme.

 

Nja thailändskor över 55 har en tendens att se ganska ruggslitna ut. Åtminstone dom man sett som överlevare i barerna. 

 

Rent allmänt ser ju bartjejer över 30 ganska så slitna ut.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

16 hours ago, broder tuk tuk said:

 

Nja thailändskor över 55 har en tendens att se ganska ruggslitna ut. Åtminstone dom man sett som överlevare i barerna. 

 

Rent allmänt ser ju bartjejer över 30 ganska så slitna ut.

 

BTT

Förra sommaren stötte jag på Maggan på ICA i Tibro. Jag hade inte sett Maggan sedan den dagen vi gick ut 9:an för 30 år sedan. Jag dedikerade nog mina 1,800 första runkningar till Maggan; förutom att jag var otrogen med Ginger och Amber Lynn några gånger, inte helt sällan i kombination faktiskt, wow det var tider det. I vilket fall; det blir inga fler runkningar dedikerade till Maggan. Konstigt nog så var hon inte alls lika läcker som 45-åring efter 4 ungar, 25 år inom hemtjänsten och 25 år av fredags- och lördagskvällar på Tibros och grannkommunernas pizzerior.

 

Kanske är det helt enkelt så att väldigt få 55-åringa brudar är riktigt läckra, om det inte ligger ett par hundratusen dollar Hollywoodoperationer bakom läckerheten. Kanske är det också så att rätt få 55-åriga gubbar är särskilt läckra. Kanske är det till och med så att en 55-åring dam kan vara helt OK, kanske till och med tillräckligt läcker, om man själv är i liknande ålder. Kanske är hon i alla fall tillräckligt läcker och har andra egenskaper som väger upp det Maggan eller Noi hade när de var 18?

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja thailändskor över 55 har en tendens att se ganska ruggslitna ut. Åtminstone dom man sett som överlevare i barerna. 

 

Rent allmänt ser ju bartjejer över 30 ganska så slitna ut.

 

BTT

Gäller även barorakel som passerat 50 ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja thailändskor över 55 har en tendens att se ganska ruggslitna ut. Åtminstone dom man sett som överlevare i barerna. 

 

Rent allmänt ser ju bartjejer över 30 ganska så slitna ut.

 

BTT

Nja nu har Du väl ganska fel Möjligtvis att dessa Thailänskor som Du pumpat in sömnmedel i kan se slitna ut ???

Men detta har ju aldrig hänt Its Your Farityle in Brain less !!!!!!

 

En normal Thailänska ser typ 10 år yngre ut än sin motpart i Skandinavien vid 50 !!!!!!!!

 

Btt tycker u snackar en Djävla MASSA SKIT SOM DU INTE VET NÅTT OM !

 

En Fråga Som Veteran Pattis Vem Är Tjorv ?

Alla Vet !

Svara?

 

Sv

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-06-15 at 08:44, skrev nissehult_13:

 

 

Jag behövde inte byta ut mycket i din text.

 

Jag har varit gift med en Svensk kvinna född på 50-talet och ytterligare en Svensk kvinna född på tidigt 60-tal.

Nu är jag gift med en Thailändsk kvinna född på 60-talet och jag kan lova dig att hon slår mina tidigare fruar med hästlängder då det gäller att ta hand och pyssla om en fet 60-åring.

Hon fixar mina behov till 100% och jag försöker ge det samma tbx till henne. 

Älskar henne mer än något annat här i livet. Ska ju vara mina barn då men det är inte samma kärlek!

Så för mig funkar en kvinna född på 60-talet helt perfekt.

 

35077171_10212227875280160_4374333605820760064_n.jpg.4c2dbc9db72eb4dea321343833eb971c.jpg

 

Hälsningar från en förhoppningsvis tillfällig invalido och chaufför.

Hej, jag ser att du sitter i en etac stol, jag ser även att den är ny model.

Jag jobbar på etac som montör, så jag blir superglad av att se en sådan här bild när en brukare använder den i verklighet och inte bara i en katalog.

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13
29 minuter sedan, skrev kycklingen:

Hej, jag ser att du sitter i en etac stol, jag ser även att den är ny model.

Jag jobbar på etac som montör, så jag blir superglad av att se en sådan här bild när en brukare använder den i verklighet och inte bara i en katalog.

Hej, mycket trevlig och lättmanövrerad rullstol även för en nybörjare som mig. Har den på låns av Kalmar kommun tills jag får använda benet igen.😁😁😁

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Knasen:

Nu jävlar är det promille i Svampen :rotfl:

 

Pffft, promille..?..larvigt o löjligt...tolftedelar..Tack!:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
9 timmar sedan, skrev Knasen:

Nu jävlar är det promille i Svampen :rotfl:

 

Svampens alkoholhalt räknas väl inte i promille, blir lite enklare om man tar den i procent. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 timmar sedan, skrev svampen:

Nja nu har Du väl ganska fel Möjligtvis att dessa Thailänskor som Du pumpat in sömnmedel i kan se slitna ut ???

Men detta har ju aldrig hänt Its Your Farityle in Brain less !!!!!!

 

En normal Thailänska ser typ 10 år yngre ut än sin motpart i Skandinavien vid 50 !!!!!!!!

 

Btt tycker u snackar en Djävla MASSA SKIT SOM DU INTE VET NÅTT OM !

 

En Fråga Som Veteran Pattis Vem Är Tjorv ?

Alla Vet !

Svara?

 

Sv

 

Jag misstänker att du aldrig besökt en vanlig bar i Pattaya nykter för hade du gjort det så hade du upptäckt vilka ruggugglor många av tjejerna i barerna är.

 

Sånt märker man inte när man är full.

 

Jag kan intyga att i nyktert tillstånd får man leta väldigt väldigt länge för att hitta en tjej som man tycker är attraktiv.

 

Många tjejer är dessutom påverkade av allehanda droger vilket man inte heller märker när man sitter och dricker i baren.

 

Barerna i Pattaya gör sig bäst i packat tillstånd.

 

Tjorv? Du menar tjorven på saltkråkan eller är det korven du menar?

 

Korven är väl du det?

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag misstänker att du aldrig besökt en vanlig bar i Pattaya nykter för hade du gjort det så hade du upptäckt vilka ruggugglor många av tjejerna i barerna är.

 

Sånt märker man inte när man är full.

 

Jag kan intyga att i nyktert tillstånd får man leta väldigt väldigt länge för att hitta en tjej som man tycker är attraktiv.

 

Många tjejer är dessutom påverkade av allehanda droger vilket man inte heller märker när man sitter och dricker i baren.

 

Barerna i Pattaya gör sig bäst i packat tillstånd.

 

Tjorv? Du menar tjorven på saltkråkan eller är det korven du menar?

 

Korven är väl du det?

 

BTT

Skicka ditt nummer btt.  Ser jag framemot. Börjar bli rätt tråkigt här igentligen om man ska va ärlig. Gott om gamla gubbar.  In med lite nytt kanske.. Nån!? 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
11 timmar sedan, skrev Knasen:

Gäller även barorakel som passerat 50 ;) 

 

Nja det vet du väl att ibland barerna är man alltid sexy man:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎17 at 04:20, skrev broder tuk tuk:

 

Jag misstänker att du aldrig besökt en vanlig bar i Pattaya nykter för hade du gjort det så hade du upptäckt vilka ruggugglor många av tjejerna i barerna är.

 

Sånt märker man inte när man är full.

 

Jag kan intyga att i nyktert tillstånd får man leta väldigt väldigt länge för att hitta en tjej som man tycker är attraktiv.

 

Många tjejer är dessutom påverkade av allehanda droger vilket man inte heller märker när man sitter och dricker i baren.

 

Barerna i Pattaya gör sig bäst i packat tillstånd.

 

Tjorv? Du menar tjorven på saltkråkan eller är det korven du menar?

 

Korven är väl du det?

 

BTT

Jag aldrig besökte en bar i Pattaya och hoppas att jag aldrig behöver göra det. 

Jag hittar snygga brudar över 30 i vanliga kareoke ställe som oftast bara thailändare besöker.

I nyktertillstånd ser jag MÅNGA kvinnor som är intelligenta, attraktiva och ej påverkade.

Jag aldrig hörde att någon ropar efter mig sexy eller handsom 

Jag är alltid ordentlig kläd, Alltså inga shorts, ingen Singha linne eller flipflop alt. Foppa tofflor.

Alltid välrakad klippt, nyduschat.  

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
11 minuter sedan, skrev JJC:

Jag hittar snygga brudar över 30 i vanliga kareoke ställe som oftast bara thailändare besöker.

Bar eller karaoke är ju same same. Thaigubbarna går inte till nån bar i Pattaya utan just till Karaokeställern för att köpa sig lite mus. Trodde jag alla visste som besökte Thailand att det var så?!  

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
12 minuter sedan, skrev JJC:

Jag aldrig besökte en bar i Pattaya och hoppas att jag aldrig behöver göra det. 

Jag hittar snygga brudar över 30 i vanliga kareoke ställe som oftast bara thailändare besöker.

I nyktertillstånd ser jag MÅNGA kvinnor som är intelligenta, attraktiva och ej påverkade.

Jag aldrig hörde att någon ropar efter mig sexy eller handsom 

Jag är alltid ordentlig kläd, Alltså inga shorts, ingen Singha linne eller flipflop alt. Foppa tofflor.

Alltid välrakad klippt, nyduschat.  

 

 

Jo Jo men nu misstänker jag att du inte är någon vanlig singelsnubbe på besök i Thailand några veckor om året?

 

Normalt hamnar dessa gubbar väldigt snabbt i barområdena mest på grund av att dom snabbt upptäcker att Noi utanför barerna inte är intresserad av dessa herrar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo Jo men nu misstänker jag att du inte är någon vanlig singelsnubbe på besök i Thailand några veckor om året?

 

Normalt hamnar dessa gubbar väldigt snabbt i barområdena mest på grund av att dom snabbt upptäcker att Noi utanför barerna inte är intresserad av dessa herrar.

 

BTT

Jag besökte Thailand på semester minst 1 eller 2 gånger om året sedan drygt 20 år tillbaka ibland mellanlandar jag i Thailand på tjänsteresor. men det räknar jag inte.

Under den tid har jag också varit singel men aldrig har haft behöv för att betala för f*tta.

Det finns gratis bara man anstränger sig lite och då smakar det bättre. 

I för sig har jag inget emot att andra män går till barer för att köpa sex, upp till var och en så länge båda vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...