andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 (ändrad) Fan! köttmur nr 2 Ändrades Oktober 30, 2019 av andrejsdenruskige 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Sämsta boardingen på länge. Två muppar i Plus som var så satans långsamma så att flygvärdinnan till slut gick fram till dessa herrar och bad dom sätta sig ner. Flygförbud för sådana 3 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Ingen seatblock men extremt fin stolsgranne har jag, så det går bra som fan. 4 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 30, 2019 Dela Inlagd Oktober 30, 2019 58 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ingen seatblock men extremt fin stolsgranne har jag, så det går bra som fan. Bild??? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 42 minuter sedan, skrev rolba: Bild??? Vågade inte. Hade bara druckit en öl! 3 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2019 (ändrad) Nu börjar jag fundera på hur ofta det faktiskt kortsluter uppe i mitt huvud. jag får tydligen en natt i Stockholm. 4,5t väntetid i Oslo och funderar hur fan jag bokade biljetten. jag hade med stor sannolikhet kunnat vara hemma idag, men det här var tydligen den bästa biljetten som jag kunde hitta 🤔 ser att det går ett flyg till ARN kl 18:10, ett annat flyg kl 19:15 och jag har på något sätt fått en biljett som går 21:30!!!! Det här är ju värre än mina panikbokningar till Thailand som har blivit konstiga ett antal gånger. Då kan jag åtminstone skylla på tidsbrist och att jag är mitt uppe i något jobb som jag stressar med (jo, kraftig överdrift). Jag förstår inte hur jag har lyckats med detta. Jag måste nog se vad för något Mail jag har skickat till firman. Men p andra sidan så går det ingen nöd på mig i loungen. 4,5t i Oslo är dock väldigt överdrivet lång tid. Edit. bilder ska alltid med Ändrades Oktober 30, 2019 av andrejsdenruskige 19 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 30, 2019 Dela Inlagd Oktober 30, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu börjar jag fundera på hur ofta det faktiskt kortsluter uppe i mitt huvud. jag får tydligen en natt i Stockholm. 4,5t väntetid i Oslo och funderar hur fan jag bokade biljetten. jag hade med stor sannolikhet kunnat vara hemma idag, men det här var tydligen den bästa biljetten som jag kunde hitta 🤔 ser att det går ett flyg till ARN kl 18:10, ett annat flyg kl 19:15 och jag har på något sätt fått en biljett som går 21:30!!!! Det här är ju värre än mina panikbokningar till Thailand som har blivit konstiga ett antal gånger. Då kan jag åtminstone skylla på tidsbrist och att jag är mitt uppe i något jobb som jag stressar med (jo, kraftig överdrift). Jag förstår inte hur jag har lyckats med detta. Jag måste nog se vad för något Mail jag har skickat till firman. Men p andra sidan så går det ingen nöd på mig i loungen. 4,5t i Oslo är dock väldigt överdrivet lång tid. Edit. bilder ska alltid med Sent svar men jag har flera gånger frågat i gate om jag kan åka med det tidigare flyget, aldrig blivit nekad. Förvisso alltid Plus-biljett men sällan full flex. Krävs såklart att det finns plats... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Sent svar men jag har flera gånger frågat i gate om jag kan åka med det tidigare flyget, aldrig blivit nekad. Förvisso alltid Plus-biljett men sällan full flex. Krävs såklart att det finns plats...Jodå, brukar fungera, men sällan om man har incheckat bagage, vilket jag har denna gång. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 30, 2019 Dela Inlagd Oktober 30, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Jodå, brukar fungera, men sällan om man har incheckat bagage, vilket jag har denna gång. Ahh, trodde du rest med ryggsäcken bara. Då får du bli loungefull istället 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2019 39 minuter sedan, skrev M33: Ahh, trodde du rest med ryggsäcken bara. Då får du bli loungefull istället 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Det här är en sådan dag som man önskar att man aldrig hade. Nu börjar jag bli så pass less, så jag tar nog en tur ut till gaten och sitter där och surar. Inte ens ölen smakar längre. 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2019 1t innan takeoff så sitter man vid gaten. Måste vara personligt rekord på något sätt. 7 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Nu är det inte många minuter kvar. Jag har hunnit fylla år 9 gånger, 12 självmordsförsök, ny höftledsprotes och ansökt om sinkskatt på pensionen. Det känns så åtminstone. 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Dagens sista flyg Vette fan om jag orkar med en öl 6 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 30, 2019 (ändrad) Fin flygvärdinna på denna flight. Stora lökar hade hon också. Lättdistraherad som jag är så går det givetvis inte att sova. Då är det bäst att beställa in en öl. Snart dags att göra touch down Ändrades Oktober 30, 2019 av andrejsdenruskige 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Tragiskt att man ska behöva åka buss. men då det bara var några minuter till avgång och taxiidi*terna inte är något bättre val, så blir det så. Egentligen så hade hyrbil i 4 dagar varit det enda rätta då poängen ska in. 7 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2019 Det flygs alldeles för lite. Problemet är att det egentligen är imorgon det bör flygas och inte idag. Busstransport på g 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2019 (ändrad) Nu vill jag fan bara hem. Dryg resa, men gissar på att det inte är den sista resan som är jobbig. Det blir nog fler av dessa i framtiden sista flyget Ändrades Oktober 31, 2019 av andrejsdenruskige 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2019 Gott nytt år 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Gott nytt år Ta ett sabbatsår. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 47 minuter sedan, skrev rolba: Ta ett sabbatsår. 👍 Ahhh han borde prova på nåt nytt som tex att jobba ist, vanor är till för att brytas 3 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2019 6 dagar har förflutit denna månad och det har inte flugits det minsta. Det flygs alldeles för lite helt enkelt. Onsdag och avgången är 13:00 hör inte till vanligheterna. Det känns som ett helt nytt äventyr i mitt liv. Kollar in flygplatsgolvet. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2019 Benutrymme och seatblock. Viktig ingrediens i livet. Det var någon mupp som försökte smita in i plus för att det fanns gott om plats. Pinsamt nog fick ”gubben” gå till sin riktiga plats. Jag gillar 8 2 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2019 Nu avviker jag ännu en gång från mitt invanda mönster. Coke Zero 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2019 Retromålad maskin. me like 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu