andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 En nervös snubbe framför mig som undrar allt möjligt över flygplanet. Kanske man ska skrämma upp honom lite med några ångestskrik 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2019 Öl är braSedan är det skönt att flyga med WF. Inga rasister som har negerbollar på menyn. Här kör dom med negerkvadrater 10 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2019 Så var det över 2t i Trondheim. Fan så tråkigt. Det blir att tröstäta 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Loungen var så satans tråkig här i Trondheim så jag drog vidare till utrikeshallen. Med facit i hand skulle jag ha köpt ett rep innan jag gick in hit. Stay away!Glor på golvet och sprider odör 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2019 Trondheim bjuder på bra inomhusväder 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2019 Blir inte så mycket bättre än så härJag får sluta ljuga. Ölburken beskriver detta leg ganska så bra. Ingen seat block. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2019 Jag har svårt att smälta@samet och Gaggan. Nu har jag dock bräckt han på den punkten. Efter 112 försök så lyckades jag äntligen få ett bord på Bastard Burgers på ARN och firar det med en öl. Gillar etiketten och min kommentar blir “yah, like I wouldn’t know” 11 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2019 Denna gick ner på 3 röda 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Nu ska jag fanimej sova. Tar ju flera dagar att komma hem 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2019 Poängen ska in 8 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2019 Någon som sett denna gubbe? 2 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 20, 2019 Dela Inlagd September 20, 2019 Fan nu sitter man i klistret! 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 23, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2019 Nu har det strängats om som bara den 9 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2019 Fick rapport om skevt flygplatsgolv. Dags för inspektion 4 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2019 Benutrymmeskontroll utförd. Tror dessutom att jag får tid med en del dricka i loungen vilket inte hör till vanligheterna idag. Detta är en övertidsflygning då jag redan har mina legs och det blir få poäng. Men även få poäng är poäng. Skulle dock ha behövt denna veckas legs på långdistansflyg........i business. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2019 En klassiker påväg till ett klassiskt resmål 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2019 En till klassiker 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2019 Ytterligare en klassiker 6 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2019 So far so good. Seat block kan även hända på sträcka två av tre 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2019 En otroligt fin flygning till OSL. Seatblock, öl, kaffe och svettiga strumpor. En klassisk flygning. 12 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2019 Säkert både bulgur och couscous i detta. Orkar inte ens ta en öl. Trött och sliten. Det är inte lätt att flyga 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2019 Snart ska det övas på allt möjligt trams. Det kommer även att bli lek med brandsläckare så att@Boa52 får bli glad. 4 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 25, 2019 Måste beställa middag. Såja? 6 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2019 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 25, 2019 Blev en burgare till slut 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 18 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Blev en burgare till slut För en gångs skull, omväxling förnöjer 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu