Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: HELLEVETE VA DOM E TASKIGA MOT dig! Kärring i Danmark utskälld. Frågade om idi*terna hade en cykel åt mig. Nåja, ny fight i Sthlm. Bilder på knä, dryck och den skarpögde ser att jag inte ens har seatblock och grannens lårben är längre än mina. 5 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kärring i Danmark utskälld. Frågade om idi*terna hade en cykel åt mig. Nåja, ny fight i Sthlm. Bilder på knä, dryck och den skarpögde ser att jag inte ens har seatblock och grannens lårben är längre än mina. Seatblock tar de bort när det blir ombokningar och folk skall hem. Åkte c-class för ett tag sedan 3 pers i bredd. Men fick kompensation €50 för det. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Seatblock tar de bort när det blir ombokningar och folk skall hem. Åkte c-class för ett tag sedan 3 pers i bredd. Men fick kompensation €50 för det. Blir sämre och sämre med SAS och seat block. Överfulla flyg, vilket är bra för SAS men dåligt för mig. Kanske inte ens kommer hem idag. Grand hotel och trashat rum hade varit nåt om sas hade tagit notan. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Bögtråd bilder på det vanliga 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Hoppsan! Fredde har rätt! gott om plats 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minute ago, andrejsdenruskige said: Hoppsan! Fredde har rätt! gott om plats Det bolaget funkar tydligen. 1 1 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 3 minuter sedan, skrev frason: Det bolaget funkar tydligen. Han flyger väl alltid Scandinavian Airlines? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Haha. Har jag självklart redan gjort Blir nog en snickers För en macka har man inte råd med. Det där var snålt av SAS jag fick ju €75 för att ta nästa flyg 1tim senare mellan OSL-BGO 6 "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Det bolaget funkar tydligen. [emoji3] HomobolagMen alternativen är ju inte bättre. Hade jag kunnat boka via CPH (vilket jag gjorde) men med tåg och pröjsat kalaset med Icakort, så hade det flutit på...under förutsättning att jag bokade via en man i södr.....norra Danmark. Men nä. Firman pröjsar och dom har inget icakort, inget tåg till Danmark i bokningen och dom känner inte till norddansken. f*tta....om man får säga så. Annars använder jag förkortningen....F! 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Det där var snålt av SAS jag fick ju €75 för att ta nästa flyg 1tim senare mellan OSL-BGO Ja, det är lite det som ör poängen min. Dom hade kunnat skicka mig via Oslo och pröjsat någon 75€ och jag hade kommit hem i tid. Nu lär det kosta dom jävligt mycket mer och en arg kund som med väldigt stor sannolikhet med lätthet skulle ha 200+ flights per år om han hade haft lust till det. Det har jag inte haft och nu har jag absolut inte det. Tragiska är att jag har en resa igen på måndag och nästa torsdag. Men det ska bli slut på ”okynnes flyg” 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 25 minutes ago, Cavemannen said: Han flyger väl alltid Scandinavian Airlines? Tydligen inte. 1 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev frason: Tydligen inte. Inte? Det är ett sas plan, de har alltid röda motorer med texten Scandinavian på 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev frason: Tydligen inte. Jo, det är ju ett SASplan på bilden... 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 2 minutes ago, Cavemannen said: Inte? Det är ett sas plan, de har alltid röda motorer med texten Scandinavian på Trodde den ruskige flyger till Thailand ibland men det kanske aldrig hänt. Jobbigt att resa om man endast kan resa med ett bolag, lite begränsat på destinationer. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 2 minuter sedan, skrev frason: Trodde den ruskige flyger till Thailand ibland men det kanske aldrig hänt. Jobbigt att resa om man endast kan resa med ett bolag, lite begränsat på destinationer. Kan o kan, ofta så förhandlar ju arbetsgivaren fram ett avtal med ett bolag, och då skall man föröka att flyga med dem om det inte blir allt för tokigt. Och resan är väl hem-arbetet-hem, vore ju tokigt att boka någon annan destination då 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minute ago, Cavemannen said: Kan o kan, ofta så förhandlar ju arbetsgivaren fram ett avtal med ett bolag, och då skall man föröka att flyga med dem om det inte blir allt för tokigt. Och resan är väl hem-arbetet-hem, vore ju tokigt att boka någon annan destination då Jafyfan, det vore tokigt. 1 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Ha! You suckersKommer hem idag, men det är någon annan som får stå på perrongen. Bra F! I kundservicen, så hon fick en blombukett. Jag var tvungen att få ända till utrikes för att köpa skiten. Tänkte först betala den med en voucher som jag fick av henne, men det gick bara att köpa mat för den, tydligen. Att jag benämnde buketten som grönsaker hjälpte inte. Nåja, frid och fröjd. Nu blir det en burgare eller två 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Det där var snålt av SAS jag fick ju €75 för att ta nästa flyg 1tim senare mellan OSL-BGO Dom verkar ha egen års kalender åxå: 28 / 16......!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 16 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ha! You suckers Kommer hem idag, men det är någon annan som får stå på perrongen. Bra F! I kundservicen, så hon fick en blombukett. Jag var tvungen att få ända till utrikes för att köpa skiten. Tänkte först betala den med en voucher som jag fick av henne, men det gick bara att köpa mat för den, tydligen. Att jag benämnde buketten som grönsaker hjälpte inte. Nåja, frid och fröjd. Nu blir det en burgare whiskey eller två Sådärja. Stavfel rättat. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 4 minuter sedan, skrev audirs2: Dom verkar ha egen års kalender åxå: 28 / 16......!! Blindstyre du tror inte det kan vara 28/6 var det ett skämt så har inte vi samma humor. //Broskan 1 1 "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Precis nyss, skrev Broskan: Blindstyre du tror inte det kan vara 28/6 var det ett skämt så har inte vi samma humor. //Broskan Så kan det bli! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 24 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ha! You suckers Kommer hem idag, men det är någon annan som får stå på perrongen. Bra F! I kundservicen, så hon fick en blombukett. Jag var tvungen att få ända till utrikes för att köpa skiten. Tänkte först betala den med en voucher som jag fick av henne, men det gick bara att köpa mat för den, tydligen. Att jag benämnde buketten som grönsaker hjälpte inte. Nåja, frid och fröjd. Nu blir det en burgare eller två Du e skitig under naglarna... 1 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Hehe. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Du e skitig under naglarna... En blånagel som snart är borta. Försökte jobba hemma 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev Odin: Du e skitig under naglarna... Nåja den personliga hygienen hamnar kanske i andra hand under dessa vedervärdiga strapatser... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu