Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2018 Ja, glömde att det med stor säkerhet kommer att bli en hel del irritation över varelser på flygplatsen. Ja, den klassiska boardingen där dessa kreatur går vilse i ett rakt rör och tror att numrering av säten är slumpmässigt utplacerade. Dom som tror att slutdestinationen för alla passagerare är nådd vid touchdown och där slappandet startar i flygplatskorridorern. Det känns nästan som att dom inte vill gå ut ur flygplanet och har bestämt sig för att spendera sin semester i gången mellan säte 3ABC och 3DEF. Värsta är dock ”No shows”. Ja, dom som checkar in en väskjävel men sedan kommer på att dom kanske skulle stanna hemma eller göra något annat. Planläggning av dagen kan inte vara helt på topp hos sådana människor. Fyfan! tar ytterligare en automatkaffe på detta då jag känner att mina nerver redan är på väg att explodera. 7 1 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, glömde att det med stor säkerhet kommer att bli en hel del irritation över varelser på flygplatsen. Ja, den klassiska boardingen där dessa kreatur går vilse i ett rakt rör och tror att numrering av säten är slumpmässigt utplacerade. Dom som tror att slutdestinationen för alla passagerare är nådd vid touchdown och där slappandet startar i flygplatskorridorern. Det känns nästan som att dom inte vill gå ut ur flygplanet och har bestämt sig för att spendera sin semester i gången mellan säte 3ABC och 3DEF. Värsta är dock ”No shows”. Ja, dom som checkar in en väskjävel men sedan kommer på att dom kanske skulle stanna hemma eller göra något annat. Planläggning av dagen kan inte vara helt på topp hos sådana människor. Fyfan! tar ytterligare en automatkaffe på detta då jag känner att mina nerver redan är på väg att explodera. Tar en kaffe så här på 63 års dagen ja med, varför vara utan köffe kan man fråga sig? Bra tips med kaffet där, det har jag missat hela mitt liv,,,,, näja första koppen e ju alltid första! 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Tycker lite synd om gamle Andersso,,,,,,And rejesen, skall vi inte starta en insamling åt han, vad sägs om gamla tandborstar eller olje filter kanske? Har Lenins ord bok från 1945 åxå, det vore väl nått? 2 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Tar en kaffe så här på 63 års dagen ja med, varför vara utan köffe kan man fråga sig? Bra tips med kaffet där, det har jag missat hela mitt liv,,,,, näja första koppen e ju alltid första! Nåmen....grattis på 63-årsdagen. Det närmar sig slutet på karriären för dig. Själv har jag fan inte ens kommit halvvägs [emoji33] 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 4 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Då jag är en jävla surgubbe med hemlängtan så tycker jag att SAS är onödigt korkade idag. Flygavgång försenad med 2h 15min, vilket betyder att jag kommer hem ca kl 23:55. Detta ska kompenseras och inte i varken täcka kostnad mot kvitto eller bonuspoäng (nåja, några 100.000 sådana kan jag acceptera)Jävla fittor! Ni är nästan på Norwegian nivå.....nästan, sa jag. Dom hade kunnat boka mig via Oslo i stället för Köpenhamn. Muppar! 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 22 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då jag är en jävla surgubbe med hemlängtan så tycker jag att SAS är onödigt korkade idag. Flygavgång försenad med 2h 15min, vilket betyder att jag kommer hem ca kl 23:55. Detta ska kompenseras och inte i varken täcka kostnad mot kvitto eller bonuspoäng (nåja, några 100.000 sådana kan jag acceptera) Jävla fittor! Ni är nästan på Norwegian nivå.....nästan, sa jag. Dom hade kunnat boka mig via Oslo i stället för Köpenhamn. Muppar! Trösta dig med några öl så mår du bättre. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Trösta dig med några öl så mår du bättre. Ja, borde göra det och skicka räkningen till SAS. Risken är väl att jag har ihjäl någon stackars medres....äh, motresenär. 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Trösta dig med några öl så mår du bättre. Tror inte de har någon alkohol i sas-loungen i Stavanger, de har iallafall ingen i sas-loungen i Tromsö, bara kaffe o juice Skall man ha öl får man gå till pubben och betala 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Tror inte de har någon alkohol i sas-loungen i Stavanger, de har iallafall ingen i sas-loungen i Tromsö, bara kaffe o juice [emoji3] Skall man ha öl får man gå till pubben och betala idi*tjävlarna har ju ingen lounge i Stavanger en gång. Satans kukhuvuden 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: idi*tjävlarna har ju ingen lounge i Stavanger en gång. Satans kukhuvuden Gå till infodisken och hämta en matkupong, den får du handla öl för. Vid mer än 2h försening så har du rätt till det. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2018 Gå till infodisken och hämta en matkupong, den får du handla öl för. Vid mer än 2h försening så har du rätt till det. Haha. Har jag självklart redan gjortBlir nog en snickersFör en macka har man inte råd med. 4 1 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Haha. Har jag självklart redan gjort Blir nog en snickers För en macka har man inte råd med. hahahaha.... inne på utland så får man 150/200:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 hahahaha.... inne på utland så får man 150/200:- [emoji3] Jag är på utland......Jag frågade den förståndshandikappade kärringen om det här är det enda man får. -Ja, svarade klåparen och såg oförståendes ut. -Synd, sa jag. Jag är inte sugen på snickers idag. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Fick just besked om ytterligare 40 minuters försening..... 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Fick just besked om ytterligare 40 minuters försening..... Blir det över 3h så får du 250Euro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Blir det över 3h så får du 250Euro Det blir över 4 timmar. Kompensation har jag redan fått en gång i år på 1200€Skiter egentligen i pengarna, men självklart ska jag ta dom och det fort som fan. 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Vet inte om det blir över 1500km, för då är det 400€ 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Jag letar efter Ligurers tråd Hittar inget vad har hint från en som bara är på Forumet då och då 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Jag letar efter Ligurers tråd Hittar inget vad har hint från en som bara är på Forumet då och då Här hittar du inte den. Gå till snygga brudar gruppen. Där får du hjälp. Du är dessutom moderator där 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 7 minuter sedan, skrev clion: Jag letar efter Ligurers tråd Hittar inget vad har hint från en som bara är på Forumet då och då Klicka här Clirre, här finns det om inte Ligurer så i alla fall Lemurer 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Tror inte du får ihop 1500km SVG-ARN-UME Men kolla om du kan få en SAS voucher istället på ett högre belopp. Mina €250 på Finnair i våras blev €400 på en voucher istället. Du behöver ju ändå köpa fler flygbiljetter. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Tror inte du får ihop 1500km SVG-ARN-UME Men kolla om du kan få en SAS voucher istället på ett högre belopp. Mina €250 på Finnair i våras blev €400 på en voucher istället. Du behöver ju ändå köpa fler flygbiljetter. Ja precis, @andrejsdenruskige måste vara lite elakare och spydigare mot den sinnesslöa fjell-apan i infodisken, säg till på skarpen 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2018 Tror inte du får ihop 1500km SVG-ARN-UME Men kolla om du kan få en SAS voucher istället på ett högre belopp. Mina €250 på Finnair i våras blev €400 på en voucher istället. Du behöver ju ändå köpa fler flygbiljetter. Ja, tidigare kunde man välja flygvouchers. Men senast var det bara insättning på kontot. Undrar hur dom lägger ihop avståndet? Räknar dom SVG-CPH-ARN-UME så blir det nog över 1500km. Räknar dom SVG-UME fågelvägen så går det inte. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, tidigare kunde man välja flygvouchers. Men senast var det bara insättning på kontot. Undrar hur dom lägger ihop avståndet? Räknar dom SVG-CPH-ARN-UME så blir det nog över 1500km. Räknar dom SVG-UME fågelvägen så går det inte. HELLEVETE VA DOM E TASKIGA MOT dig! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu