Jump to content
IGNORERAD

Swiss Air


Esspe

Recommended Posts

Swiss Air har släppt billiga biljetter i dagarna. Sep-Apr 5-5.500 SEK. Bra flygtider om man inte tvunget vill flyga direkt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
12 minuter sedan, skrev Esspe:

Swiss Air har släppt billiga biljetter i dagarna. Sep-Apr 5-5.500 SEK. Bra flygtider om man inte tvunget vill flyga direkt.

Bland det bästa bolagen jag flygit med.

Och chokladen de delar ut är kanongod, en gång sa jag att den där är frugans favorit, då fick jag 15-20st av flygvärdinnan att lägga i handbagaget och ge till frugan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så gick dom i konken för ett antal år sen. Innan dess ansågs dom vara ett av dom bästa bolagen öht. Såg att dom tar betalt för platsbokning. Undrar om dom fortfarande håller den höga klassen? Hur länge sen var det du åkte med dom?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Esspe:

Om jag inte minns fel så gick dom i konken för ett antal år sen. Innan dess ansågs dom vara ett av dom bästa bolagen öht. Såg att dom tar betalt för platsbokning. Undrar om dom fortfarande håller den höga klassen? Hur länge sen var det du åkte med dom?

Dom ska till o med ha betalt för platsbokning i business, där slapp dom mig på min nästa resa...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
6 minuter sedan, skrev Esspe:

Om jag inte minns fel så gick dom i konken för ett antal år sen. Innan dess ansågs dom vara ett av dom bästa bolagen öht. Såg att dom tar betalt för platsbokning. Undrar om dom fortfarande håller den höga klassen? Hur länge sen var det du åkte med dom?

Jag flög en hel del med dem för 8-10 år sedan, och då via Zurich eller Munchen, jag var hel nöjd då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte minns fel så var det Lufthansa som köpte Swiss air efter konkursen.Nu är dom säkert lika dryga som i ägarbolaget.

Åkte SAS till Frankfurt och skulle fortsätta till BKK .Det bemötande som jag fick vid incheckningsdisken i Frankfurt är ren skandal, och värre nonchalans har inget annat bolag visat gentemot mig - inte ens Aeroflott som i denna jämförelse är riktigt cervismedvetna.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...