Jump to content
IGNORERAD

6-0 och lite Whiskey


Batting

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Är Cavemannen också SD?

 

Fråga honom, fjant!

 

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Finns en tråd för det redan :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    31

  • Cavemannen

    12

  • andrejsdenruskige

    5

  • Benriach

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Finns en tråd för det redan :)

Jaha, håller du på och fnissar där också?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 


Varför?
Det är ju du som sätter etiketter på folk.
Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Varför?
Det är ju du som sätter etiketter på folk.

 

Nä jag har inte kallat dig för kommunist en enda gång. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

kalasbullen

Mild sprit ska det vara, ingen rökig skit som gör att man luktar träeka i munnen i flera dagar.

Black velvet är fina grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Sådär, igår fick jag hem en låda Bourbon.
3 liter whisky och 1 liter Jägermeister levererat till dörren för en tusenlapp var väl inte så farligt?
Nu kan EUs importtullar slå till utan att det påverkar mina små whiskypinnar på helgerna, iallafall inte kortsiktigt.

Nu inser jag ju att detta framstår som dyrt för er som bor i Thailand.
Vad går en whisky av "Mellanklass" på där, och finns det någon inhemsk whisky som kan mäta sig med västerländsk?

Av någon anledning så är det närmaste jag kommit whisky i Thailand IrishCoffiee.
Det blir väl lätt bara öl där i värmen.   
 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Batting:

Sådär, igår fick jag hem en låda Bourbon.
3 liter whisky och 1 liter Jägermeister levererat till dörren för en tusenlapp var väl inte så farligt?
Nu kan EUs importtullar slå till utan att det påverkar mina små whiskypinnar på helgerna, iallafall inte kortsiktigt.

Nu inser jag ju att detta framstår som dyrt för er som bor i Thailand.
Vad går en whisky av "Mellanklass" på där, och finns det någon inhemsk whisky som kan mäta sig med västerländsk?

Av någon anledning så är det närmaste jag kommit whisky i Thailand IrishCoffiee.
Det blir väl lätt bara öl där i värmen.   
 

Berömda Gåsen tycker jag om, lite citron vatten på toppen, mums!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Batting:

Sådär, igår fick jag hem en låda Bourbon.
3 liter whisky och 1 liter Jägermeister levererat till dörren för en tusenlapp var väl inte så farligt?
Nu kan EUs importtullar slå till utan att det påverkar mina små whiskypinnar på helgerna, iallafall inte kortsiktigt.

Nu inser jag ju att detta framstår som dyrt för er som bor i Thailand.
Vad går en whisky av "Mellanklass" på där, och finns det någon inhemsk whisky som kan mäta sig med västerländsk?

Av någon anledning så är det närmaste jag kommit whisky i Thailand IrishCoffiee.
Det blir väl lätt bara öl där i värmen.   
 

Bourbon,whisky same same 🙈..Fick du statesman så var det dyrt, fick du hp så var det billigt.

 

Mao helt värdelös frågeställning👊

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev hamnoi:

Bourbon,whisky same same 🙈..Fick du statesman så var det dyrt, fick du hp så var det billigt.

 

Mao helt värdelös frågeställning👊

Jo men som jag skrev här innan så handlar det om någon slags "mellan klass", men okej billigt är det ju inte. Vi snackar ju om EU här,
men jag tror att jag slapp billigare undan än att gå till systembolaget. Sedan så var det ju ett annat utbud så det blir lite spännande att provsmaka här sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Batting:

Jo men som jag skrev här innan så handlar det om någon slags "mellan klass", men okej billigt är det ju inte. Vi snackar ju om EU här,
men jag tror att jag slapp billigare undan än att gå till systembolaget. Sedan så var det ju ett annat utbud så det blir lite spännande att provsmaka här sedan.

Kan du ta en bild av en flaska?

Är intresserad av vad det är för något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
3 minuter sedan, skrev Batting:

Jo men som jag skrev här innan så handlar det om någon slags "mellan klass", men okej billigt är det ju inte. Vi snackar ju om EU här,
men jag tror att jag slapp billigare undan än att gå till systembolaget. Sedan så var det ju ett annat utbud så det blir lite spännande att provsmaka här sedan.

Mellanklass? kan det ha varit SD-Whiskey?

 

sd.jpg.70206bc197cc237cfe6c1dc07a758c9e.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Kan du ta en bild av en flaska?

Är intresserad av vad det är för något.

Nja det är vanlig whisky. Jag brukar sträcka mig upp till ungefär 500 spänn för en hela på systemet. Då är det väl vare sig för billigt eller för dyr dricka. Alltså någon slag medel whisky. Vad ska du med bild till?

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Batting:

Nja det är vanlig whisky. Jag brukar sträcka mig upp till ungefär 500 spänn för en hela på systemet. Då är det väl vare sig för billigt eller för dyr dricka. Alltså någon slag medel whisky. Vad ska du med bild till?

Intressant att veta vad du köpte...lite nyfiken är jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Batting:

Sådär, igår fick jag hem en låda Bourbon.
3 liter whisky och 1 liter Jägermeister levererat till dörren för en tusenlapp var väl inte så farligt?
Nu kan EUs importtullar slå till utan att det påverkar mina små whiskypinnar på helgerna, iallafall inte kortsiktigt.

Nu inser jag ju att detta framstår som dyrt för er som bor i Thailand.
Vad går en whisky av "Mellanklass" på där, och finns det någon inhemsk whisky som kan mäta sig med västerländsk?

Av någon anledning så är det närmaste jag kommit whisky i Thailand IrishCoffiee.
Det blir väl lätt bara öl där i värmen.   
 

6 Jim Bean, 3 wisky och en Jägermeister, levererat?

Bra pris!

 

Köpte "Black Label" i BKK flera gånger, en helt hyfsad blended Wisky, lite lustig prissättning...

Kostade väl 950 för en 75a men bara 1000 för en liter, ändå var det många som köpte 75or???

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

6 Jim Bean, 3 wisky och en Jägermeister, levererat?

Bra pris!

 

Köpte "Black Label" i BKK flera gånger, en helt hyfsad blended Wisky, lite lustig prissättning...

Kostade väl 950 för en 75a men bara 1000 för en liter, ändå var det många som köpte 75or???

 

 

MVH

Nä jag beställde inga Jim Beam, men väl en del annat gott.
Black Label har jag aldrig smakat, men det lär vara en mild och fin whiskey.
Kanadensisk så då är det kanske en Bourbon det också, precis som Amerikansk whiskey?

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev ellim63:

Intressant att veta vad du köpte...lite nyfiken är jag!

IMG_0129.thumb.jpg.b36c2db4edd06d6502868f1ccc59bebb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...