Jump to content

Öppen grupp  ·  113 medlemmar

Pattaya Gruppen
IGNORERAD

Kommande events i Pattaya


spooncreek

Recommended Posts

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev samet:

Rätt hyffsat... spoonis... ny är du elak. Det är grymt... öppnar mitt på dagen. Kanon för lite eftermiddagsgrogg med brudar å rock n roll. 

 

Periodvis... främst i lågsäsong finns där en hel del unga och riktigt snygga damer. Tyvärr är de inte så väldigt många damer som jobbar 20-30st... 

 

Men alltid trevligt, har några jäkligt roliga servitriser. 

 

Där har man spenderat många eftermiddagar... 

 

Finns rum ut genom bakdörren om man skulle vilja skoja till det med en ST medan frugan shoppar på Mike... 

 

Har en historia på det temat... men den tar vi en annan gång!

 

 

Där och på Tims så kör de hyfsad musik också!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    30

  • Cavemannen

    20

  • Esspe

    11

  • ragson

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev samet:

Finns rum ut genom bakdörren om man skulle vilja skoja till det med en ST medan frugan shoppar på Mike... 

 

Har en historia på det temat... men den tar vi en annan gång!

Nix, ta det här och nu. Har man sagt A så får man lov att säga B. Såna är reglerna här på MPR.  :rules:

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
On 2018-08-12 at 12:55, skrev Esspe:

Har man gått förbi många gånger men konstigt nog tror jag aldrig jag varit in där.

1999 på min första resa till Pattaya hamnade jag på TQ en eftermiddag, det tog 3dagar innan jag vart av med sällskapet, hon var såååå kär :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Cavemannen:

1999 på min första resa till Pattaya hamnade jag på TQ en eftermiddag, det tog 3dagar innan jag vart av med sällskapet, hon var såååå kär :D 

I vem? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev GreenValley:

I vem? :crazy:

Så här efteråt när jag läst på MPR så fattar jag att alla inte har samma tur som BTT, så jag antar att hon vart mest kär i min plånbok, även fast jag var ung och fager på den tiden :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Så här efteråt när jag läst på MPR så fattar jag att alla inte har samma tur som BTT, så jag antar att hon vart mest kär i min plånbok :D 

Min lilla vän kallar min plånbok för "the bank of Sweden"!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Image may contain: 3 people, people smiling, text

 

Som framgår av postern ovan, Calles Grill & Bar fyller tre år i morgon onsdag den 10 oktober, och det måste ju såklart firas ordentligt.

Mat & dryck pyntar man själv, men gratis marängsviss till efterrätt och en och annan shot (kan nog bli rätt många om jag känner Calle rätt) .

För den som inte vet var Calles Bar & Grill ligger, så är det i arkaden bakom soi Diana. Se även länken nedan för google-karta. Syns där?

 

https://goo.gl/maps/QzZ39erp47G2

 

 

 

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

På Retox Game On, Soi  Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985.  Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena.

 

https://www.facebook.com/events/335547060604269/

 

IMG_20190104_161357.thumb.jpg.8c1fd5a5a45ce355ae1088ea2bf7bc66.jpg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

På Retox Game On, Soi  Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985.  Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena.

 

https://www.facebook.com/events/335547060604269/

 

IMG_20190104_161357.thumb.jpg.8c1fd5a5a45ce355ae1088ea2bf7bc66.jpg

 

 

 

 

Är det det han ska berätta om eller ska han sjunga karaoke för någon poledance lär det väl inte bli?

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

På Retox Game On, Soi  Honey den 7 januari: En kväll med Frank Bruno, boxningslegend som för oss svenskar kanske är mest känd för att ha knockat Anders "Lillen" Eklund i en match om Europatiteln 1985.  Mötte under sin karriär även Mike Tyson, (förlust) och tog till slut ett av världsmästarbältena.

 

https://www.facebook.com/events/335547060604269/

 

IMG_20190104_161357.thumb.jpg.8c1fd5a5a45ce355ae1088ea2bf7bc66.jpg

 

 

 

Tack för tipset spooncreek men tar jag en kvällspromenad på Soi Honey så är nog inte såna som Frank Bruno jag är ute efter ett möte med. ;)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Damgolf i VÄRLDSKLASS! 

Honda LPGA Thailand 2019 at Siam Country Club Pattaya, Old Course – 21st to 24th February

honda-main1.jpg.19db7ffc9d1668076cbf4d2cdce4fd93.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Inte så mycket att se på så vidare man inte är ny i gamet, var där och kollade förra året, det som jag reagerade på var att may och några andra tjejer var så kraftiga,deras lår var väl dubbelt så stora som mina etc.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎02‎-‎20 at 16:56, skrev Krafta:

Inte så mycket att se på så vidare man inte är ny i gamet, var där och kollade förra året, det som jag reagerade på var att may och några andra tjejer var så kraftiga,deras lår var väl dubbelt så stora som mina etc.

Av de 60 högst rankade damerna i världen så deltar 42, ska man hitta ett bättre startfält så får man nog ta sig till en Majortävling.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-02-20 at 22:56, skrev Krafta:

Inte så mycket att se på så vidare man inte är ny i gamet, var där och kollade förra året, det som jag reagerade på var att may och några andra tjejer var så kraftiga,deras lår var väl dubbelt så stora som mina etc.

Är det låren man är intresserad av så kanske man ska gå till något annat ställe än golfbanan. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju sant men det blir inte intressantare för det.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev rolba:

Är det låren man är intresserad av så kanske man ska gå till något annat ställe än golfbanan. 😎

Lårviken

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Pattayas officiella event för i år spikade. Bland höjdpunkterna VM i tyngdlyftning i september, liksom ett VM i Jet-ski i december.

Själv ser jag mest framemot Bikini Run den 8 juni, det var rätt roligt sist :-) 

 

"Pattaya has packed its tourism calendar full of events, hoping monthly happenings will drive tourism to new highs.

Deputy Mayor Ronakit Ekasingh revealed the April-December calendar at the March 13 Pattaya Business & Tourism Association meeting at the Green Park resort. He predicted the events would drive steady tourism revenue to the city.

March’s remaining event is a “khon” Thai masked play on March 31.

April features the Songkran water festival, the Taekwondo Thailand Championship April 5-8, World Muay Thai competition April 6-12 and Thailand Windsurfing Championships & Pattaya International Windsurfing Cup April 26-28 and an international regatta on April 30.


For May, events include the Amazing Seafood Festival scheduled May 10-12 and International Fireworks Festival May 24-25.

June features the Bikini Run on June 8, Pattaya Music Festival on June 21 and Knock Knock Pattaya Music Festival June 28-29.

The Pattaya Marathon highlights July’s events on the 21st.

August will see the International Foods and Beverage Festival Aug. 8-10 among smaller events.

September has the World Weightlifting Championships Sept. 17-28, but nothing is set for October.

Loy Krathong falls on Nov 13 and December will feature the Jet Ski World Championship on Dec. 4-8, the Wonderfruit Festival Dec. 19-22 and then all the usual Christmas and New Year’s activities."

 

https://www.pattayamail.com/news/Pattaya-sets-rest-of-2019-tourism-calendar-249587

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Abercrombie

Two Lions byter ägare och firar med gratis tacobuffe på fredag 5 april. Allt enligt deras Facebook.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-03-18 at 10:11, skrev spooncreek:

Pattayas officiella event för i år spikade. Bland höjdpunkterna VM i tyngdlyftning i september, liksom ett VM i Jet-ski i december.

Själv ser jag mest framemot Bikini Run den 8 juni, det var rätt roligt sist :-) 

 

"Pattaya has packed its tourism calendar full of events, hoping monthly happenings will drive tourism to new highs.

Deputy Mayor Ronakit Ekasingh revealed the April-December calendar at the March 13 Pattaya Business & Tourism Association meeting at the Green Park resort. He predicted the events would drive steady tourism revenue to the city.

March’s remaining event is a “khon” Thai masked play on March 31.

April features the Songkran water festival, the Taekwondo Thailand Championship April 5-8, World Muay Thai competition April 6-12 and Thailand Windsurfing Championships & Pattaya International Windsurfing Cup April 26-28 and an international regatta on April 30.


For May, events include the Amazing Seafood Festival scheduled May 10-12 and International Fireworks Festival May 24-25.

June features the Bikini Run on June 8, Pattaya Music Festival on June 21 and Knock Knock Pattaya Music Festival June 28-29.

The Pattaya Marathon highlights July’s events on the 21st.

August will see the International Foods and Beverage Festival Aug. 8-10 among smaller events.

September has the World Weightlifting Championships Sept. 17-28, but nothing is set for October.

Loy Krathong falls on Nov 13 and December will feature the Jet Ski World Championship on Dec. 4-8, the Wonderfruit Festival Dec. 19-22 and then all the usual Christmas and New Year’s activities."

 

https://www.pattayamail.com/news/Pattaya-sets-rest-of-2019-tourism-calendar-249587

Inget om Hajkajs 50 årskalas på Harrys!!!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Tommy said:

Inget om Hajkajs 50 årskalas på Harrys!!!

 

MVH

Det är ju ett såpass viktigt event att det har en egen tråd. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

För den som vill käka burgare tillagad av stans enda (?) Michelin-kock för endast 200 THB med en bärs inkluderad, och samtidigt göra en välgörande insats.

 

image.png.ba5fe805680498c24cb3a684d7b0ee1c.png

Link to comment
Dela på andra sajter

På onsdag,För  tredje veckan på raken, Quiz Night hos Calles Grill & Bar. Supertrevligt!

 

Image may contain: text

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
spooncreek

Fully pådrag trots så kallad lågsäsong..

 

Missa inte quiz hos Calles ikväll

 

FB_IMG_1557918704063.jpg.a6ac46826ec2b446407b10f606f67360.jpg

 

Och så kör vi vidare i morgon med Harry's kalas

 

FB_IMG_1557918767985.jpg.f54d51e18bb5a29770d311f71d8082ed.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Abercrombie:

60280444_2327281027333978_6024868492333809664_n.jpg

Då får det bli en flaska bubbel hemma på balkongen på 18:e våningen. 😁

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...