Jump to content
Herr Chang

Västgötaträffen 2018 lördag 4 augusti 14.00

Recommended Posts

HajKaj
On ‎2018‎-‎07‎-‎20 at 15:18, skrev clion:

Härligt då vinner Göttet öltävlingen Ha Ha  Dyrgården ligger i topp i fotboll men Götet är bäst på Ölhävning  

det hade Glenneborg gjort i vilket fall som helst, då jag numera dricker 33 cl öl på ca 45 minuter....

• Ge karma 2
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Muimatt
43 minutes ago, HajKaj said:

det hade Glenneborg gjort i vilket fall som helst, då jag numera dricker 33 cl öl på ca 45 minuter....

Precis! Men hade det gällt helrör så hade du slickat i dig ett på mindre än 45 sekunder och visat väckskallarna att en gång kung, alltid kung!

• Ge karma 1
  • Haha 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
swedenfarang

Står i valet och kvalet på om man ska boka en resa ner. Har ju aldrig varit med på en Västgötaträff. Finns bara enkelrum kvar på Dockyards, kan man smyga in frugan där eller är de jäkligt vaksamma på vilka som passerar in och ut genom receptionen? Jag är ju van att somna på golvet så hon kan ju ta sängen.

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
M33
11 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Står i valet och kvalet på om man ska boka en resa ner. Har ju aldrig varit med på en Västgötaträff. Finns bara enkelrum kvar på Dockyards, kan man smyga in frugan där eller är de jäkligt vaksamma på vilka som passerar in och ut genom receptionen? Jag är ju van att somna på golvet så hon kan ju ta sängen.

Det är en massa olika byggnader så jag är säker på att de inte har någon koll.

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
hamnoi
12 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Har du ringt o kollat rum? Om inte så gör det.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benriach
30 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Enkelrum räcker väl gott och väl till 2 personer. Ett dubbelrum är ju mer som en svit med 2 sovrum, typ...

• Ge karma 1
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
swedenfarang
Inlagd (ändrad)

Tack. Nu har jag prel. bokat ett enkelrum via booking. Ska ta mig ett snack med Nok och se om hon vill hänga på.

Ändrades av swedenfarang
  • Ge karma 5
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
On ‎2018‎-‎06‎-‎05 at 17:21, skrev M33:

Rosenlunds svenska?? Dina skämt håller en nivå jag inte förstår i vanlig ordning.... riktigt tröttsamt att man aldrig förstår vad som skall vara kul.

Det är bara för du är från Kungsbacka Ha Ha

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
2 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Tack. Nu har jag prel. bokat ett enkelrum via booking. Ska ta mig ett snack med Nok och se om hon vill hänga på.

Citat

Nu jävvlar får vi köra säckhoppning  Du och darlingen är anmälda kommer Harmoni så blir det ännu roligare 

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
2 timmar sedan, skrev Benriach:

Enkelrum räcker väl gott och väl till 2 personer. Ett dubbelrum är ju mer som en svit med 2 sovrum, typ...

Jävla Bethoven  du får så gärna dyka upp

• Skål 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
2 timmar sedan, skrev hamnoi:

Har du ringt o kollat rum? Om inte så gör det.

Är det problem så får ni sova hos mig  

• Ge karma 2
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion

Jo jag är ju medlem i SD och vi har ju en Faisett sida och jag kan meddela att Jimmy Åkesson  kommer att hålla ett tal på Olof Palmes platts inte långt ifrån  Nya varvet  men jag rekommenderar att man tar snöret  då går man förbi Gröna Näsan också och kan införskaffa div goa drycker  

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
judazzz
19 minutes ago, clion said:

Jo jag är ju medlem i SD och vi har ju en Faisett sida och jag kan meddela att Jimmy Åkesson  kommer att hålla ett tal på Olof Palmes platts inte långt ifrån  Nya varvet  men jag rekommenderar att man tar snöret  då går man förbi Gröna Näsan också och kan införskaffa div goa drycker  

Ska Fridolin hålla tal på ditt stamlokus?

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
3 minuter sedan, skrev judazzz:

Ska Fridolin hålla tal på ditt stamlokus?

Man får inte svära i kyrkan

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Herr Chang
8 hours ago, swedenfarang said:

8 hours ago, M33 said:

Det är en massa olika byggnader så jag är säker på att de inte har någon koll.

Jo, viss koll har de. Ett år delade jag och @Bibben rum, vilket var helt legitimt då rummet var bokat för två personer. Dock var det så att @L64 också ville sova på golvet där... vilket en okristligt tidig städerska upptäckte på morgonen. Och hon skvallrade givetvis för receptionen. Jag blev lite förebrådd när jag checkade ut, men inga ekonomiska konsekvenser.

Det går att vid check-in tala om att det ska bo mer än en i rummet, och då lägger de på lite på priset och man får en dörrbricka till. Plus kunna äta frukosten med gott samvete :)

Herr Chang har talat.

• Ge karma 7
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy