Jump to content
IGNORERAD

Har du haft sex med en ladyboy?


Cavemannen

Har du haft sex med en ladyboy?  

105 röster

  1. 1. Har du haft sex med en ladyboy?

    • Ja
      23
    • Inte ännu, men jag funderar på det
      3
    • Inte vad jag vet
      18
    • Nej
      61


Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev Batting:

Förväxla inte mig med dig!

Ingen risk, jag är inte schizofren. Eller om du tror jag har problem med Svenska språket så behärskar jag både dig, mig, de, och dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    7

  • M33

    5

  • Batting

    5

  • Soengsang

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Batting:

Det skulle faktiskt inte falla mig in. Jag kan inte se förbi det faktum att de egentligen är karlar. När jag tackade nej till en i Patong med orden "No, I prefer ladies", så hoppade hans kompis fram och klöste mig på armen samtidigt som personen i fråga upprört skrek "I am a lady!". Jag fick fly in i en butik som sålde billiga tröjor. Tjejen i butiken ruskade på huvudet och menade att jag inte borde ha svarat på inviten över huvud taget, "You just had to pass by, they're trouble!".

Jaha, inte ens där klarade du av att vistas utan att klanta till det. 

Du har ju ingen form av spelöga.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Batting:

Det skulle faktiskt inte falla mig in. Jag kan inte se förbi det faktum att de egentligen är karlar. När jag tackade nej till en i Patong med orden "No, I prefer ladies", så hoppade hans kompis fram och klöste mig på armen samtidigt som personen i fråga upprört skrek "I am a lady!". Jag fick fly in i en butik som sålde billiga tröjor. Tjejen i butiken ruskade på huvudet och menade att jag inte borde ha svarat på inviten över huvud taget, "You just had to pass by, they're trouble!".

Hehe, din story gör att jag kommer ihåg när jag gick in på ett barkomplex på strandgatan i Pattaya,tänkte fördriva tiden med lite biljard och det gick ju inte många sekunder innan någon tjej erbjöd sig att vara min spelpartner.

något parti senare så föreslog hon en annan spelare som var lite bättre på just biljard, visst sa jag och fram kom en "hen" som jag hade svårt att placera rent (könsmässigt), inte sminkad, inte uppklädd, inte snygg vare sig som kvinna eller man men det struntade jag ju i, jag var ju där bara för att spela biljard.

 

Efter ett tag så förstod jag ju att det förmodligen var en kille, och precis innan jag hade tänkt att gå till nästa ställe så säger hen att hen kan tänka sig att följa med mig hem?

 

När jag då svarade vänligt att jag inte är intresserad av killar så svarade hen - no difference, same-same, då blev man ju lite fundersam - tyckte hen att det inte var någon skillnad på att köra in dolmen på en killes röv än i en tjejs *****? Man slutar aldrig att förvånas i los!

 

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alltid intressant med personer som alltid vill vara övertydliga med att de känner en människa med annan läggning, kön eller hudfärg. Man får alltid en känsla av att de i verkligheten är otroligt obekväm och lite små rädd för dessa människor. Så länge människor inte ger sig barn eller tvingar sig på en annan människa. Så får människor piska varandra eller ha vilken läggning de vill. Sexualitet är väldigt fascinerande och intressant, så otroligt många olika saker människor kan bli upphetsade av. Egentligen skulle man aldrig kunna bli uttråkad och tappa suget. Jag blir lite ledsen när jag tänker på de människor som tappat sin lust och det blir ett stort tomrum i deras liv. De fyller livet med självdestruktiva handlingar eller fylls av ensamhet. Eller äktenskap där det tappar lusten till varandra och kanske lever i decennier utan att ta i varandra. Livet är väldigt kort och det upprör mig mer att att dessa personer tappar en stor del av sitt liv och glädje. Än att något faller för sin nyfikenhet och spenderar en natt med Ladyboy. Tycker inte behöver att gräva ner sig i tankar om de är gay eller bi-sexuella. Var det en trevlig upplevelse och kanske vill prova någon till eller inte. Livet blir så komplicerat som gör det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det närmaste jag kommit var när en katoy stötte på mig i Chiang Mai. 

Jag smekte den med ett finger på struphuvudet. Djävlar va sur den blev. Inget mer kutrasju med den inte. 

Känner några katoyer som är riktigt trevliga. Men när det gäller sex med dom är jag inte intresserad.

Lider jag av svår struphuvudsfobi?  

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Slappna av, de flesta på MPR är nog ganska liberala när det kommer till sexualitet. Det är helt uppenbart att du är, minst, bisexuell och ingen kommer anklaga dig om du stiger ur garderoben.

:D 

Jag är också liberal när det gäller andra. Du får gärna vara bög, men själv är jag ganska trygg i min manlighet. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Jaha, inte ens där klarade du av att vistas utan att klanta till det. 

Du har ju ingen form av spelöga.

Nä jag brukar ju inte umgås med dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Krafta:

Hehe, din story gör att jag kommer ihåg när jag gick in på ett barkomplex på strandgatan i Pattaya,tänkte fördriva tiden med lite biljard och det gick ju inte många sekunder innan någon tjej erbjöd sig att vara min spelpartner.

något parti senare så föreslog hon en annan spelare som var lite bättre på just biljard, visst sa jag och fram kom en "hen" som jag hade svårt att placera rent (könsmässigt), inte sminkad, inte uppklädd, inte snygg vare sig som kvinna eller man men det struntade jag ju i, jag var ju där bara för att spela biljard.

 

Efter ett tag så förstod jag ju att det förmodligen var en kille, och precis innan jag hade tänkt att gå till nästa ställe så säger hen att hen kan tänka sig att följa med mig hem?

 

När jag då svarade vänligt att jag inte är intresserad av killar så svarade hen - no difference, same-same, då blev man ju lite fundersam - tyckte hen att det inte var någon skillnad på att köra in dolmen på en killes röv än i en tjejs *****? Man slutar aldrig att förvånas i los!

 

 

Ja hen verkar ju iallafall inte blivit arg. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 timme sedan, skrev Batting:

Jag är också liberal när det gäller andra. Du får gärna vara bög, men själv är jag ganska trygg i min manlighet. 😄

En gång gör ingen bög. Om en polare suger av så är det ju bara kompisar som hjälper varann.

Lättast att bli av med en använd kondom ska ju vara att lägga en brakskit :police:

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mr atm:

En gång gör ingen bög. Om en polare suger av så är det ju bara kompisar som hjälper varann.

Lättast att bli av med en använd kondom ska ju vara att lägga en brakskit :police:

Alla får vara vad dom vill, bara man själv som väljer vad man sätter på och inte! Nu sätter jag på kaffebryggaren, första köppen idag!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
7 minuter sedan, skrev audirs2:

Alla får vara vad dom vill, bara man själv som väljer vad man sätter på och inte! Nu sätter jag på kaffebryggaren, första köppen idag!

Jag förstår du ska köra en kaffe enema 😱

1070360434_kaffeenema.jpg.44db414e2a8c5f8a353e431faef50f2f.jpg

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Man är ju inte bög bara för att man suger av en kompis.

 

Å man är fan inte kompis bara för att man suger av en bög. 

 

Alkohål och kvinnohål är de enda hål jag tål. 

 

Hellre en karl i kanalen än en kall balle i analen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativ 3 här. Fast det kan ju ha hänt. Mången gång man vaknat upp på hotellet med bara ett svagt svagt minne att man har haft en hedersstund med nån. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-05-27 at 23:45, skrev ReKa:

Alternativ 3 här. Fast det kan ju ha hänt. Mången gång man vaknat upp på hotellet med bara ett svagt svagt minne att man har haft en hedersstund med nån. 

Svider det inte därbak är det okay. 

Man är ju bara bög om man tar emot :beat_plaster:

 

IMG-20180525-WA0001.jpg.97093e1db26a3e1f949a226828796429.jpg

 

 

Ändrades av samet
Komplettering
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...