Jump to content
IGNORERAD

Har du haft sex med en ladyboy?


Cavemannen

Har du haft sex med en ladyboy?  

105 röster

  1. 1. Har du haft sex med en ladyboy?

    • Ja
      23
    • Inte ännu, men jag funderar på det
      3
    • Inte vad jag vet
      18
    • Nej
      61


Recommended Posts

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    7

  • M33

    5

  • Batting

    5

  • Soengsang

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Enligt thaivisa så visar undersökningar att 50% av alla faranger som besöker Thailand har haft eller skulle kunna tänka sig att ha sex med en ladyboy.
https://www.thaivisa.com/forum/topic/1038825-poll-half-of-all-foreigners-are-contemplating-or-have-had-a-sexual-experience-with-a-lady-boy/
 
Vore klädsamt om du själv svarar före du ställer frågan ;)

Jag har varit nära att gjort misstaget, men nära skjuter ingen hare.....så gills inte :)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Jag var ju först ut och röstade på, "inte vad jag vet"

För på dessa avsugningsbarer så gömmer sig nog en och annan om opererad filur.

Så där vet man nog inte alltid :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag var ju först ut och röstade på, "inte vad jag vet"

För på dessa avsugningsbarer så gömmer sig nog en och annan om opererad filur.

Så där vet man nog inte alltid :D 

Du skulle nog ha haft ett alternativ "Troligtvis"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skulle nog ha haft ett alternativ "Troligtvis"
Så inget annat alternativ passade dig?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man inte satt på en katoy har man inte varit i Thailand...

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

kungchristian
17 minuter sedan, skrev edvardpop:

Har man inte satt på en katoy har man inte varit i Thailand...

 

Man ska ju inte dö nyfiken säjer de ju......men jag dör nog nyfiken,  får jag en dase i handen blir det nog en Cornelis....

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit nära men upptäckte det i grevens tid,men valet om det hänt så är det inget jag vet.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Jag var ju först ut och röstade på, "inte vad jag vet"

För på dessa avsugningsbarer så gömmer sig nog en och annan om opererad filur.

Så där vet man nog inte alltid :D 

Det är ju som att gå på lina

Det är inte läskigt före man tittar ner 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt lustigt det för när man frågar folk så har ingen gått/går med dojor

ändå har antalet dojor ökat explosionsartat sista 10åren. På Nana Plaza

finns ju snart inte en äkta tjej kvar och i Pattis hängde dom ju nere på WS på Linda Bar 

nu har dom ökat kraftigt i antal även kring LK och Buakao. 

Att dom överlever utan kunder ;)

 

//Broskan (som inte kommer dö nyfiken)

 

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk inte på slangen, kör in den i hålet å köör! :lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Så inget annat alternativ passade dig?
 

Jag citerade CM's inlägg
Jag har svarat med ett av de befintliga svarsalternativen

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev acarls:

Jag citerade CM's inlägg
Jag har svarat med ett av de befintliga svarsalternativen

Mja......att du saknade "troligtvis" är inget att skämmas för :)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja Cavemannen kan verkligen detta med fredagstrådar.

 

Kom att tänka på första gången som jag var i Pattaya. Hade varit i Thailand ett par gånger tidigare men inte besökt fiskebyn.

Tog in på Bananen och första baren därifrån på Soi Bakhao var ju en Katoy-bar. Jag såg med en gång att några var Katoyer

men var helt säker på att det var blandat. En slogs sig ned bredvid mig och jag frågade då om det inte var ovanligt många

Katoyer som jobbade där. Han svarade då att det är vi allihopa. Lätt chockad svepte jag biran och gick vidare.

Sensmoralen får bli att jag inte kan döma någon för en del kan vara snygga men jag har ingen sexuell läggning till dem,

för att vara övertydlig så har jag inga synpunkter på dem som gillar dem mer än njut av livet på de sätt du kan.

Link to comment
Dela på andra sajter

kungchristian
2 timmar sedan, skrev Broskan:

Rätt lustigt det för när man frågar folk så har ingen gått/går med dojor

ändå har antalet dojor ökat explosionsartat sista 10åren. På Nana Plaza

finns ju snart inte en äkta tjej kvar och i Pattis hängde dom ju nere på WS på Linda Bar 

nu har dom ökat kraftigt i antal även kring LK och Buakao. 

Att dom överlever utan kunder ;)

 

//Broskan (som inte kommer dö nyfiken)

 

Packa bajs är väl inget för rediga män...

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som den hårdtränades spermien. Han har gått på gym,suttit på motions-cykeln 2-3 timmar varje dag. Käkat bra,ingen sprit m.m 

 

Kvällen då det drog ihop sig, han står i forsta ledet,helt säker på att vinna. Dom andra spermierna är lit bakfulla och hängiga.

 

Det blir dax...vår spermie tar ledningen, helt plotsligt tvärstannar han,håller upp händerna. Ropar, stanna for helvete. Tar en stund innan 1 miljard spermier stannar.

 

Det är då han säger:  Lessen grabbar men vi står just nu upp till knäna i skiten!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev ett inlägg för några månader sedan i en tråd som hette typ "BTTs bästa minnen" som beskriver en kväll i Pattaya med en gammal kompis från universitetet och hur han gick hem med en katoey, trots att jag flera gånger påpekat att det är en katoey, och hur han efter det inte svarade på telefon och mail och vi aldrig hörts av igen.

 

Det sägs att uppemot 20% är bisexuella och runt 50% någon gång har fantiserat om same-sex så jag tror att katoeys fyller en funktion; det blir lite som att skrika sig hes på ett forum när man inte vågar gå ut och demonstrera eller åka till Phuket när man egentligen vill till Pattaya; man har sex med en snubbe men kan intala sig själv att det egentligen var en brud.

 

Personligen känner jag inget intresse men det är nog mest för att de katoeyer jag sett de få gånger jag varit ute, ofta är ganska groteska; typ 1.90 långa, gapiga och med två handbollar under linnet. Samtidigt har man ju sett en del ganska hyfsat fina från diverse Tiffany-likande tävlingar.

 

Ska man ändå betala för sex tycker jag man ska ta ut svängarna; går jag på restaurang så äter jag ju inte khao pad och går jag på en pub så dricker jag inte Singha på flaska; khao pad och Singha smakar ju likadant hemma. Skulle jag vara frånskild så skulle jag inte betala för att sätta på en 36-årig 3-barnsmor från Mukdahan med slokande a-kupa och stretch-marks; nej då skulle det vara en riktigt snygg 18-åring, en riktigt kurvig 25-åring eller…….ja, kanske en katoey med stora pattar och en redig dolme. Jag skulle förmodligen inte gilla det men då vet jag i alla fall hur det är och kan gå vidare i livet mot nya upptäckter; typ ungersk filateli eller burmesisk oljemålning.

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som salig Cornelis.

 

Tager man ett skamgrepp som man tror att man har rätt till

och får nåt i handen som man inte vill ha

ja tänk vad som kunnat hända och vad detta kunnat lett till

vilken tur sa Don Quijote att jag inte är sådan jag

 

Så jag tog min lilla yxa och skummande av vrede

ristade jag små märken på damerna här och var

och vrålade om byxor och fy för den lede

och damerna försvann och lämnade sina lösbröst kvar.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

kalasbullen

Detta är några år sedan men lite kul var det..

 

En sen eftermiddag i Pattaya, hade börjat tidigt den dan och var rätt onykter.

Är på någon soi ner till beachroad, minns inte vilken. Då startar ett helvetes regnande. In på en bar och dricka bira, och regnet höll på.

 

Efter ett tag så Blev det ju lite tråkigt att sitta där, lite folk var det också i regnet.

Så det blev att stryka sig efter väggarna ner mot beachroad, vattnet flöt på gatan.

Mister massage kom det i örat, ja varför inte. En timma går ju och så kanske regnet har slutat.

 

Det kom en fråga i slutet av massagen om jag var intresserad av lite annat, Jag vet att jag frågade.. Regnar det ännu?

Hen svarade ja. Visst,lite annat kanske skulle vara roligare än att gå ut i störtregnet.

 

Det hela skulle börja men jag gjorde ett tag i skrevet och där var det inte tomt. Så det blev till att knata ut i regnet igen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Packa bajs är väl inget för rediga män...
[emoji4]



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Jag var ju först ut och röstade på, "inte vad jag vet"

För på dessa avsugningsbarer så gömmer sig nog en och annan om opererad filur.

Så där vet man nog inte alltid :D 

Titta och lär dig hur man kollar 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Hittills så kan vi se att ca 20% har klippt på en katoy, medans ca 60% inte har gjort det.

Ca 20% har ingen aning om vart de stoppar picken och en vilsen stackare går runt i Pattaya och funderar.

Ja det är MPR i ett nötskal :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Hittills så kan vi se att ca 20% har klippt på en katoy, medans ca 60% inte har gjort det.

Ca 20% har ingen aning om vart de stoppar picken och en vilsen stackare går runt i Pattaya och funderar.

Ja det är MPR i ett nötskal :D 

De sista 20 % kanske blev påsatt av en katoy och undrar fortfarande vad som hände.

🤣555

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

De sista 20 % kanske blev påsatt av en katoy och undrar fortfarande vad som hände.

🤣555

De kanske var bakfulla ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...